Vilken spelkaraktär vill du se i Super Smash Bros?

Robot
Medlem
Vilken spelkaraktär vill du se i Super Smash Bros?

Pong


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ratchet & Clank skulle vara riktigt trevligt, men det lär ju inte hända.

Inaktiv

Gordon Freeman

Medlem

Claptrap


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas på Bayonetta!

Medlem
Medlem

Space pirate!


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Inaktiv

Marcus Fenix


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Master Higgins eller så skiter vi i det.

Medlem

Faceless Rex, helt klart.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Medlem

Duke Nukem.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot

Goku ifrån Dragon Ball!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Anita Sarkeesian såklart.!

Medlem

Någon från Portal-serien. Chell, Glados, Wheatley, eller varför inte någon av coop-botarna? Även om de är sköna karaktärer så vet jag inte riktigt hur de skulle fungera i Super Smash.

Skribent
Skrivet av heximeth:

Scorpion

Fatalities på stackars Luigi.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Phoenix Wright och Bayonetta!
Visst hade jag valt andra karaktärer men jag tänker begränsa mig till sannolika karaktärer som Nintendo har tillgång till. Man kan säkert önska dock, men blir nog inte mer än så. Det är trots allt Nintendo vi snackar om...

Phoenix Wright är ändå en ganska ikonisk karaktär. Kanske inte en slagskämpe men tror nog han skulle kunna passa in helt okej i Super Smash Bros!

Bayonetta eftersom hon fick ett exklusivt spel och kopplas väl ändå rätt rejält med Nintendo nu. Tror även hon hade passat in bra - hon är till skillnad från Phoenix Wright van vid sysselsättningen.

Kom inte på några andra karaktärer riktigt för stunden som inte vore lite väl mycket begärt. Karkatärer från Sony, Microsoft eller något som inte är tillängligt på en Nintendo konsol från första början lär nog aldrig hända.

Medlem

Solaire of Astoria Praise the sun!

Medlem
Medlem

Simon Belmont från Castlevania!

Medlem

Gris-Ganon för i helvete! Hatar Ganondorf.

Medlem

Nova från gamla NES-spelet Power Blade vore häftigt!

Banjo Kazooie! Jag vet att Rare numera ägs av Microsoft... but common!!

Medlem

Guybrush Threepwood! Arrr!

Medlem

Röstade på Luffy från One Piece, skulle kunna bli ett riktigt coolt moveset om han hade ranged grabs som du antingen åker till eller drar till dig det du nu har tagit tag i

Medlem

Lloyd Irving från Tales of Symphonia!

Medlem

Harvest Moon bonden, ifrån Harvest moon serien :).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

zsm
Medlem

Frog från Chrono Trigger.

12
Skriv svar