Kingdom Come: Deliverance skjuts upp till sommaren 2016

Robot
Medlem
Kingdom Come: Deliverance skjuts upp till sommaren 2016

Fan också. Min dator har uppgraderats något enormt senaste månaderna, men alla spel som kommer pressa den skjuts ju upp!

Medlem

Tråkigt men hellre att de får mer tid med spelet. Det verkar vara i goda händer.

Medlem
Skrivet av masternr:

Tråkigt men hellre att de får mer tid med spelet. Det värkar vara i goda händer.

Värker deras händer?

Nej men du har helt rätt. Ser mycket fram emot detta.

Medlem

Bättre att det blir senare än väntat än ett halvfärdigt spel

Medlem

Hade hellre tagit 50 uppdrag (MYCKET de också) och fått de tidigare. Finns ju dlc.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Föredrar ALLTID när spel jag bryr mig om skjuts upp. Det är ett optimalt scenario (undantaget om spelet inte BEHÖVER skjutas upp).

Att det skjuts upp betyder att jag bokstavligt talat får mer spel för pengarna, då mer tid investerats i - i övrigt - samma titel.

Ölsorterna verkar ju grymma!

Medlem

Efter ha spelat kickstarter alphan, så hade jag inga förväntningar att det skulle släppas i år i alla fall.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Efter ha spelat kickstarter alphan, så hade jag inga förväntningar att det skulle släppas i år i alla fall.

Nä, man förstod ganska snabbt att de har en låååång väg att gå. Men ändå kul att de släppte in oss att testa det såpass tidigt.

k3m
Medlem

Gillar studion och snubben och spelet då så klart

Medlem

Alphan är redan släppt, det är "bara" en fet uppdatering som kommer om några månader.

Förövrigt gillar jag dessa snubbars laid back-stil. Mycket roligare att få höra nyheterna från någon som genuint älskar sitt arbete snarare än en PR-lakej med falskt smil.

Medlem
Skrivet av Tomten:

Alphan är redan släppt, det är "bara" en fet uppdatering som kommer om några månader.

Förövrigt gillar jag dessa snubbars laid back-stil. Mycket roligare att få höra nyheterna från någon som genuint älskar sitt arbete snarare än en PR-lakej med falskt smil.

Vad är spelbart i Alphan? Är det värt att skaffa den, eller ska man vänta?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Har stora förväntigar på detta spel. Hoppas att det går bra för dem.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Det här låter jättebra, jag älskar alla som kommenterar. Alla kommentarer är härliga!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Tomten:

Alphan är redan släppt, det är "bara" en fet uppdatering som kommer om några månader.

Förövrigt gillar jag dessa snubbars laid back-stil. Mycket roligare att få höra nyheterna från någon som genuint älskar sitt arbete snarare än en PR-lakej med falskt smil.

Vad är spelbart i Alphan? Är det värt att skaffa den, eller ska man vänta?

Jag har inte själv Alphan, men av vad jag sett är det inte så mycket innehåll än, personligen har jag backat och väntar på att hela spelet släpps. ^^

k3m
Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Tomten:

Alphan är redan släppt, det är "bara" en fet uppdatering som kommer om några månader.

Förövrigt gillar jag dessa snubbars laid back-stil. Mycket roligare att få höra nyheterna från någon som genuint älskar sitt arbete snarare än en PR-lakej med falskt smil.

Vad är spelbart i Alphan? Är det värt att skaffa den, eller ska man vänta?

Jag har inte själv Alphan, men av vad jag sett är det inte så mycket innehåll än, personligen har jag backat och väntar på att hela spelet släpps. ^^

de säger i videon vad de planerar för spelet.

1
Skriv svar