Pillars of Eternity-patch räddar dina karaktärers färdigheter

Robot
Pillars of Eternity-patch räddar dina karaktärers färdigheter
Medlem

Jag har inte upplevt nån större bugg, bara en liten ljud-bugg som försvann när jag laddade om spelet.

Medlem
Citat:

Bears and Cats can now be equipped with hats. This is most likely not a joke... but might be a joke.

Hehe ^_^

k3m
Medlem
Skrivet av anon_178365:

Stora RPGs brukar jag vänta en stund med att spela för maximal upplevelse, trist att få en riktigt bra spelupplevelse förstörd med ett par stora buggar.

jag med annars så köper jag de direkt ändå. Vill ju stödja det jag brinner för

Medlem

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

Hoppas GoG släppet patchen snarast också åt oss.
Ett härligt spel.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

ja du får väll skylla dig skälv om du hoppar i säng med en ogre

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

Fixas genom save + load.

Medlem
Skrivet av Lazaroth:
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

Fixas genom save + load.

Lät bara mina karaktärer dö så det försvann, behövde ändå en pause. o/

Skrivet av rubbiten:
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

ja du får väll skylla dig skälv om du hoppar i säng med en ogre

Nah, jag nosa på dom lite bara.

Medlem

Fick Duke Nukem som karaktär vilket bara fanns gömd i koden någonstans enligt utvecklaren. Rolig bugg : )

Medlem

Jag hade en ranger i mitt party vars companion-varg helt plötsligt försvann. Sen blev vargens bild nere till vänster helt vit.
Jag kunde sen inte lämna zonen jag var i (you need to gather your party) Inte kul..


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

One does not simply leave their pet behind

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

Hoppas GoG släppet patchen snarast också åt oss.
Ett härligt spel.

Patchen är ute på GoG nu. Fick ingen notis men den finns där. Ser dock lite förvirrande ut när det står v1.0.2 som versionsnummer men heter v1.0.3.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag har inte upplevt nån större bugg, bara en liten ljud-bugg som försvann när jag laddade om spelet.

Samma här, har inte heller stött på några andra buggar än ljudet.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Redstar:

Jag har inte upplevt nån större bugg, bara en liten ljud-bugg som försvann när jag laddade om spelet.

Samma här, har inte heller stött på några andra buggar än ljudet.

Så ni har aldrig dubbelklickat på items i inv? Det är ju en bugg med 100% återskapning och inget ett fåtal råkar ut för. Samma med stats buggar när man hämtar sparningar.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Redstar:

Jag har inte upplevt nån större bugg, bara en liten ljud-bugg som försvann när jag laddade om spelet.

Samma här, har inte heller stött på några andra buggar än ljudet.

Så ni har aldrig dubbelklickat på items i inv? Det är ju en bugg med 100% återskapning och inget ett fåtal råkar ut för. Samma med stats buggar när man hämtar sparningar.

Nah, drag and drop till varje slot. Mina stats på mina chars har då inte förändrats efter patchen heller, så antar att jag har undvikit och fått mina troll överhypade.

Skrivet av Bard:
Skrivet av GooGeL:

Den enda riktigt jobbiga buggen man har åkt på hittills är den där perma insektsflådan från Ogres.

Hoppas GoG släppet patchen snarast också åt oss.
Ett härligt spel.

Patchen är ute på GoG nu. Fick ingen notis men den finns där. Ser dock lite förvirrande ut när det står v1.0.2 som versionsnummer men heter v1.0.3.

Jeo, snart kommer väl hotfixen också. D: Inte för att det gör en nånting men, GoG's storlekar på patcharna har då vettigare storlek i jämförelse med Steam.

Medlem

Utöver buggfixar så innehåller patchen en hel del balanseringar av skills och spells. Jag hoppas Obsidian fortsätter på det här spåret och inte bara fixar det nödvändigaste innan de begraver spelet. Men med tanke på att de redan jobbar med expansionen så känns det hoppfullt.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Redstar:

Jag har inte upplevt nån större bugg, bara en liten ljud-bugg som försvann när jag laddade om spelet.

Samma här, har inte heller stött på några andra buggar än ljudet.

Så ni har aldrig dubbelklickat på items i inv? Det är ju en bugg med 100% återskapning och inget ett fåtal råkar ut för. Samma med stats buggar när man hämtar sparningar.

Drag & drop för min del.
Så jag har inga problem alls med något

Medlem

Jävligt märkligt att jag inte råkat ut för buggen då jag är nästan säker jag försökt på att dubbelklicka..

phi
Medlem
Skrivet av eCore:

Jävligt märkligt att jag inte råkat ut för buggen då jag är nästan säker jag försökt på att dubbelklicka..

Jag har dubbelklickat hela tiden och ingen bugg. Så det är omöjligt att det är 100% återskapning på den.

1
Skriv svar