AOC Singleplayer

Medlem
AOC Singleplayer

Väntar på mitt ex av spelet och undrar lite ang singleplayer delen.
Kan man spela det direkt "out of the box" eller måste man ha en multiplayer account för att kunna göra det?
Sen undrar jag om man börjar att spela single player kan man sen ta med den character man har där online eller måste man starta en helt ny då?

och sen det sista följer det med någon riktig manual med spelet eller ligger det i spelet på skivan?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Nämen alltså. Första 20 levlarna baseras på en storyline antingen nattetid eller dagtid i Tortage. Nattetid är alltså singleplayer delen i spelet. Med andra ord kan du inte gruppa etc då.

Medlem

ajdå ok måste inhandla ett gamecard då
Någon som har svaren på dom andra frågorna?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv
Skrivet av Silenz:

ajdå ok måste inhandla ett gamecard då
Någon som har svaren på dom andra frågorna?

ja det måste du. Spelet spelas online även om det är på natten.
Saker du får använder du sedan när du kör multiplayer.

Medlem

du får ju 30 dagar med spelet.

Har jag för mig.

Medlem

jepp 30 dagar med spelet.

Medlem

Ok låter nice! Sen att jag tycker spelet verkar underbart skoj är ett som är säkert men vet 0 om Conan osv:( Så finns det någon bra sida där man kan lära sig storyn så man får mer "kött på benen" för det är ju alltid skojigare om man vet lite.

Eller är det uppbyggt så att den typ berättas eftersom?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Gen
Medlem

Har du tillgång till de officiella forumen?

Finns en låång men bra post om det här!

1
Skriv svar