Square Enix ska visa upp något nytt idag*

Robot
Square Enix ska visa upp något nytt idag*
Medlem
Square Enix ska visa upp något nytt idag*

Deus Ex?

Medlem

Sitt nya fikarum..


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Spelade om Human Revolution förra månaden och jag måste säga att det är ett av få reboots som håller samma klass som originalet.

Medlem

Men i Japan måste väl arbetsdagen måndag sedan länge vara över så de har nog glömt bort det.

Medlem

Ca kl 19 svensk tid ska de nog säga något som jag förstod det.

Medlem
Citat:

Detta betyder att det kan röra sig om antingen Deus Ex eller Hitman.

Finns det ingen chans att rör sig om en helt ny IP?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

Ett nytt Hitman hade varit trevligt!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Citat:

Detta betyder att det kan röra sig om antingen Deus Ex eller Hitman.

Finns det ingen chans att rör sig om en helt ny IP?

Jo, att det kan vara ett av de två spelen utesluter ju inte på något sätt att det kan vara något annat.

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Inte deras normala twitch kanal.
http://www.twitch.tv/cantkillprogress

Tack för den, nu mjukstartar streamen ser jag.

Medlem

Streamen verkar vara väldigt buggig atm...
Man ska rösta på de val man får men den fortsätter restarta streamen utan att ge val till voting och ja du... det är kaos...

*Edit*
Nu verkar det funka lite bättre.

Dock är det en timer på 4h 51 min för nästa vote så att...eh...

funka bättre...min chatt funkar inte ens bara står å laddar


signatur

New life, New hope

Medlem

Text och HUD känns rätt mycket Deux Ex: Human Revolution så att detta har med en uppföljare att göra är nog inte otänkbart.

Medlem
Medlem

Tror de verkligen att folk blir mer intresserade och upphetsade av så här utdragna utannonseringar?

Medlem
Skrivet av Margy:

Tror de verkligen att folk blir mer intresserade och upphetsade av så här utdragna utannonseringar?

5h timers känns väldigt overkill, speciellt för oss Européer.

Medlem

Verkar bara vara någon slags teaser utan någon speciell info. Meh.

Medlem

Det verkar vara ett interaktivt twitch-spel.....! Utan att spoila innehållet (som är fortfarande är pågående) så röstas alternativa utfall "progress" för denna film via twitch chatten.
Närmaste jag kan koppla detta till är interaktiv film med publiken.
Nästa moment verkar vara om 4 timmar.

Medlem

De gav oss ett schema dock.

Medlem

Får mig att tänka på en film i vilket det streamades, så fick dom rösta på vlket sätt personen skulle (dö?)

Medlem

Väldigt konstig reveal hittills. Verkar vara en utdragen interaktiv trailer. Lita inte på timern, det kommer upp saker då och då. Låter den stå på i bakgrunden så får vi se vad som händer. Av det vi sett så verkar det vara hacking-orienterat. Hoppas på ett deus ex. Dom skrev tex ut en HEX-encodad sträng och streamen ändrades inte tills någon hade översatt den till "opression" och skrev det i chatten.

Medlem

Hoppas på ett nytt deus ex

Medlem

Blir inte klok på Twitch... Länken i artikeln leder till en sida som säger att flödet är offline. Ändå sitter folk här och kommentrear något som bevisligen streamas just nu? Missade jag det med tre minuter eller är jag inkapabel till att använda Twitch?

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Blir inte klok på Twitch... Länken i artikeln leder till en sida som säger att flödet är offline. Ändå sitter folk här och kommentrear något som bevisligen streamas just nu? Missade jag det med tre minuter eller är jag inkapabel till att använda Twitch?

FZ länkade till fel.

http://www.twitch.tv/CantKillProgress

Medlem

Kan det månne vara en gäspsimulator? *gääääääsp*


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Händer lite ibland, loopar, händer lite. *Vänta 4 timmar*

Inaktiv

Det blir inget nytt Deus Ex eller Hitman. Hitman tycker jag är bara för mycket nu för tiden, och Deus Ex har man nog med roligt med än i dag. Speciellt efter Human Revolution.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Det blir inget nytt Deus Ex eller Hitman. Hitman tycker jag är bara för mycket nu för tiden, och Deus Ex har man nog med roligt med än i dag. Speciellt efter Human Revolution.

Wut? Vi vet ju att dom hållit på med ett nytt Deus Ex i typ 2 år nu.

12
Skriv svar