Se 15 översnygga, spoilerfria minuter Witcher 3

Robot
Se 15 översnygga, spoilerfria minuter Witcher 3
Medlem
Se 15 översnygga, spoilerfria minuter Witcher 3

Fy fan hej då världen när detta kommer.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Fy fan hej då världen när detta kommer.

Agree


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Den här ska bli riktigt kul!

Medlem

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Medlem
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Komplicerade? Är du ironisk nu?

Dodge roll, slå, slå, dodge roll, magi är inte komplicerat.

Medlem
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Du kan antagligen köra på lägsta svårighetsgraden och hacka dig igenom striderna snabbt, och ändå hitta mycket att uppskatta i spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tanken var att jag skulle lira skiten ur det här spelet, som jag väntat på sen tvåan, i januari och sedan ta långtidssemester från frekvent gaming då min dotter föds den 15 maj. Resten är historia.

Testpilot

Oj oj oj , känner redan nu att det kommer bli många långa nätter i maj

k3m
Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Du kan antagligen köra på lägsta svårighetsgraden och hacka dig igenom striderna snabbt, och ändå hitta mycket att uppskatta i spelet.

Som Preed säger. Tycker du att striderna är svåra, så sänk svårighetsgraden på striderna. Så blir det nog efter tycke och smak Tillbaka till ämnet. Jag längtar så in i Norden att få sätta mig ner med vad som mycket troligt kan bli min bästa spelupplevelse någonsin älskar er Witcher o CPR

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Komplicerade? Är du ironisk nu?

Dodge roll, slå, slå, dodge roll, magi är inte komplicerat.

Bootade igång Witcher 2 och det första som möter mig är en lång genomgång om hur fiender har si och sådanna egenskaper och de hanteras på si och sådant sätt, viktigt att hålla koll på dodge och räckvid och fan och hans moster. Om trean liknar någonting som tvåan hade att erbjuda så är det inte min kopp av te. Tacka vet jag Zelda-spelen.

Medlem
Skrivet av Xerial:

Tanken var att jag skulle lira skiten ur det här spelet, som jag väntat på sen tvåan, i januari och sedan ta långtidssemester från frekvent gaming då min dotter föds den 15 maj. Resten är historia.

Jag vet vad du menar! Blev pappa till en liten dotter precis innan jul! Mycket bajsblöjor och skrik men det är så underbart! Jag brukar själv gå upp ett par timmar tidigare än alla här hemma så jag hinner spela lite man får ta den tid man får

Grattis btw

Medlem

Är inte detta xbox one versionen?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

fan... jag kommer tyvärr störa mig på huvudkaraktärens röst märkte jag nu. alldeles för "tillgjort" hes och mystisk.. ingen röst man faller för. Jobbigt att det är den man kommer höra igenom hela spelet. Meeeeen de blir ett köp för de!

Medlem

Snälla.. Bygg en mmorpg version utav detta spel!

Medlem
Skrivet av magma:

Är inte detta xbox one versionen?

Om man kollar filmklippet under så talar dom om att spelet körs på PC med Xbox handkontroll


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

SoL
Medlem
Skrivet av wallde:

fan... jag kommer tyvärr störa mig på huvudkaraktärens röst märkte jag nu. alldeles för "tillgjort" hes och mystisk.. ingen röst man faller för. Jobbigt att det är den man kommer höra igenom hela spelet. Meeeeen de blir ett köp för de!

Jag håller med, fy fan så irriterande röst! Tyckte de va drygt bara i cut scenes men så ska han såklart börja jiddra i striderna också.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SoL:
Skrivet av wallde:

fan... jag kommer tyvärr störa mig på huvudkaraktärens röst märkte jag nu. alldeles för "tillgjort" hes och mystisk.. ingen röst man faller för. Jobbigt att det är den man kommer höra igenom hela spelet. Meeeeen de blir ett köp för de!

Jag håller med, fy fan så irriterande röst! Tyckte de va drygt bara i cut scenes men så ska han såklart börja jiddra i striderna också.

Själv har jag alltid tyckt röstskådisen gör ett väldigt bra jobb... :<

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Snälla.. Bygg en mmorpg version utav detta spel!

Nej.

Inaktiv
Skrivet av pazu:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Komplicerade? Är du ironisk nu?

Dodge roll, slå, slå, dodge roll, magi är inte komplicerat.

Bootade igång Witcher 2 och det första som möter mig är en lång genomgång om hur fiender har si och sådanna egenskaper och de hanteras på si och sådant sätt, viktigt att hålla koll på dodge och räckvid och fan och hans moster. Om trean liknar någonting som tvåan hade att erbjuda så är det inte min kopp av te. Tacka vet jag Zelda-spelen.

Så sant som det är sagt, överkomplicerat utan anledning.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Snälla.. Bygg en mmorpg version utav detta spel!

Medlem

Fattar inte riktigt varför tajmingen verkar vara så svår att få till i spel-dialoger..

"All we can do is follow her trail so... (en sekunds paus, även fast det är meningen att Geralt ska bli avbruten) -Stop talking for a minute and give me the letter".

Är det verkligen så jäkla svårt att få till en trovärdig dynamik i spel?

Edit: Trots det är jag säker på att spelet kommer att vara skitbra, det här är bara en grejj som jag har stört mig på väldigt länge. ^^

Medlem

Var det inte lite halvtaskig kvalite på videon? Tyckte det var lite grötigt (jag vet att inte spelet är det - men videon var det för mig)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker väl inte spelet är något direkt snyggare än något annat på marknaden, för hypat kanske?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:

Var det inte lite halvtaskig kvalite på videon? Tyckte det var lite grötigt (jag vet att inte spelet är det - men videon var det för mig)

Jo, jag upplevde samma sak. Ingen skitbra inspelning.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Var det inte lite halvtaskig kvalite på videon? Tyckte det var lite grötigt (jag vet att inte spelet är det - men videon var det för mig)

Jo det var ju det, men dom nämnde det i filmklipp nr 2, det är Youtubes komprimering som förstör kvalitèn.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Xerial:

Tanken var att jag skulle lira skiten ur det här spelet, som jag väntat på sen tvåan, i januari och sedan ta långtidssemester från frekvent gaming då min dotter föds den 15 maj. Resten är historia.

Lira med ungen i Babybjörns sele på bröstet. Inga problem!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av SoL:
Skrivet av wallde:

fan... jag kommer tyvärr störa mig på huvudkaraktärens röst märkte jag nu. alldeles för "tillgjort" hes och mystisk.. ingen röst man faller för. Jobbigt att det är den man kommer höra igenom hela spelet. Meeeeen de blir ett köp för de!

Jag håller med, fy fan så irriterande röst! Tyckte de va drygt bara i cut scenes men så ska han såklart börja jiddra i striderna också.

Själv har jag alltid tyckt röstskådisen gör ett väldigt bra jobb... :&lt;

själva skådisen är det inget fel på det låter naturligt de han säger i de olika sammanhangen. Men gillar inte hans röst bara. Den var för hes för mig. Hade gärna haft nån med lite mer fylligare röst, mer bas för att orka höra på det ett helt spel

k3m
Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av pazu:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av pazu:

Synd att striderna ska vara så komplicerade i den här serien men jag antar att jag inte är målgruppen.

Komplicerade? Är du ironisk nu?

Dodge roll, slå, slå, dodge roll, magi är inte komplicerat.

Bootade igång Witcher 2 och det första som möter mig är en lång genomgång om hur fiender har si och sådanna egenskaper och de hanteras på si och sådant sätt, viktigt att hålla koll på dodge och räckvid och fan och hans moster. Om trean liknar någonting som tvåan hade att erbjuda så är det inte min kopp av te. Tacka vet jag Zelda-spelen.

Så sant som det är sagt, överkomplicerat utan anledning.

Som sagt! På lättaste svårighetsgraden slipper man sånt pill. Då är det bara att levla hur man känner. Samt kasta magi och svinga med svärdet utan att bry sig om de sakerna ni nämnde

Ok nu vill jag att en snäll själ berättar slutet på 2:an då jag aldrig kommer hinna spela klart (tappade lusten för säkert 2 år sen)

Kom till 3:e staden efter att varit bland dvärgarna

Kommer använda spoilertag om nån sitter och pressar igenom 2:an nu... Det här kommer jag ihåg

Så nån snubbe man möter precis efter dvärgstaden va kung, Man söker efter sin tjej (hette hon Triss) som blivit krymt och nerkastad i en flaska.

Man har fajtats mot han Kungamördaren ,som också var en Witcher?! men han smet när han hade chansen
Geralt verkar inte komma ihåg honom, de hade jobbat ihop förr?

Överlever tjejen? Får man hämnd på Mördaren?, Hur långt hade jag kvar (antar en tredjedel)?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar