Collector's Edition eller Vanliga AoC?

Inaktiv
Collector's Edition eller Vanliga AoC?

Hej!

Jag har tänkt på att avbeställa Age of Conan Collector's Edition och åka och köpa vanliga i butik då elgiganten har så lång leveranstid på det jag bokade. Men är det så att 2% mer XP är mycket?skulle ta upp till 2 veckor till. Och kan jag använda Drinkin Cape om jag åker och köper ett age of conan och sen avbeställer från elgiganten och använder koden eller får/kan man inte göra det? Tacksam för svar!

Medlem

Om du ska köpa så köp på Siba, dom har det billigt nu typ 349 tror jag

Medlem
Skrivet av Satan:

Om du ska köpa så köp på Siba, dom har det billigt nu typ 349 tror jag

finns det hemma då?
nätet säger att det inte finns, men rätta mig gärna

*Letar AoC


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

Vad menar du?

Medlem
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

det är ändrat nu så man får 2%


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

2% Är väl ändå inte direkt mycke till bonus?

Medlem

Har hört att det ska vara detsamma ungefär i speltid som i wow för att uppnå max level. Om vi säger att det tar 12 dagar att spela till level 80 och drar bort 2% så borde det vara 5.76 timmar mindre. 12 dagar är dock 288 timmar.

Så nej imo så är 2% skitsamma.

Medlem

Har hört att det ska vara detsamma ungefär i speltid som i wow för att uppnå max level. Om vi säger att det tar 12 dagar att spela till level 80 och drar bort 2% så borde det vara 5.76 timmar mindre. 12 dagar är dock 288 timmar.

Så nej imo så är 2% skitsamma. Hellre att man spelar med en ring som har bättre i andra stats då

För övrigt har jag också beställt ifrån elgigant på grund av att dem första spontana affärerna (webhallen, cdon, game etc) hade sållt slut när jag ville förbeställa och såg en reklam-add här på fragzone från elgiganten.

Har ringt och frågat vad meningen med att förbeställa var om man ändå fick vänta en jävla massa extra tid på att få spelet var och fick inge bra svar på det.

Har du kontaktat dem också? Om du gjort det vill jag gärna höra vad dem sa till dig

Skrivet av Fenix:
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

det är ändrat nu så man får 2%

nej

Medlem
Skrivet av Count_Sandpaper:
Skrivet av Fenix:
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

det är ändrat nu så man får 2%

nej

Jo.
Det är 2% senast jag kollade (igår).

Medlem

12 dagar för att bli lvl 80?
Kan ju inte vara riktigt alls, jag har spelat "casual" och är lvl 48, det har tagit mig i /played 2d20h.
Och ja, ringen är skit samma. Den slutar funka efter lvl 40 också.
Men mount är ju trevligt!

Inaktiv
Skrivet av Zeblon:

Har hört att det ska vara detsamma ungefär i speltid som i wow för att uppnå max level. Om vi säger att det tar 12 dagar att spela till level 80 och drar bort 2% så borde det vara 5.76 timmar mindre. 12 dagar är dock 288 timmar.

Så nej imo så är 2% skitsamma. Hellre att man spelar med en ring som har bättre i andra stats då

För övrigt har jag också beställt ifrån elgigant på grund av att dem första spontana affärerna (webhallen, cdon, game etc) hade sållt slut när jag ville förbeställa och såg en reklam-add här på fragzone från elgiganten.

Har ringt och frågat vad meningen med att förbeställa var om man ändå fick vänta en jävla massa extra tid på att få spelet var och fick inge bra svar på det.

Har du kontaktat dem också? Om du gjort det vill jag gärna höra vad dem sa till dig

Jag kontaktade dom och dom sa att dom inte fått in det på lagret än. Dom skulle få in det om 1-2 veckor. Jag frågade om man kunde avbeställa när man har betalat och allting, och det kunde man! Tänker samma som du, vrf boka om man inte får de på release dagen?

Gen
Medlem
Skrivet av Count_Sandpaper:
Skrivet av Fenix:
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

det är ändrat nu så man får 2%

nej

Jo, och det har egentligen alltid vart 2% bara att dom skrivit på ett skumt sätt (gällde andra stats med).

Skrivet av Gen:
Skrivet av Count_Sandpaper:
Skrivet av Fenix:
Skrivet av conthox:

Ringen ger +0.02 % mer, inte +2 %. Jag köpte mitt CE för allt det som kommer med i paketet, inte för ringen, som jag nu har bytt ut mot andra man får i spelet som är bättre.

det är ändrat nu så man får 2%

nej

Jo, och det har egentligen alltid vart 2% bara att dom skrivit på ett skumt sätt (gällde andra stats med).

jahopp
Senaste gången jag kollade, dagen efter releasen, så var det 0.02%

Medlem

Det står 0.02 % om man håller pekaren över den i spelet, så om de har ändrat så har de glömt att uppdatera texten i spelet. Eller så är det en miss, 0.02 x totala XP:n är ju 2 % av XP:n.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av kott3n_94:

Hej!

Jag har tänkt på att avbeställa Age of Conan Collector's Edition och åka och köpa vanliga i butik då elgiganten har så lång leveranstid på det jag bokade. Men är det så att 2% mer XP är mycket?skulle ta upp till 2 veckor till. Och kan jag använda Drinkin Cape om jag åker och köper ett age of conan och sen avbeställer från elgiganten och använder koden eller får/kan man inte göra det? Tacksam för svar!

dinkingcape koden kan du lägga till ditt konto avsätt om det är ce eller inte, du fick en drinking cape för att du hängt på funcoms forum eller signat upp för betan. jag förbeställde age of conan den 21 från play.com väntar på min mount kod men den ska komma säger dom.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av SorbP:
Skrivet av kott3n_94:

Hej!

Jag har tänkt på att avbeställa Age of Conan Collector's Edition och åka och köpa vanliga i butik då elgiganten har så lång leveranstid på det jag bokade. Men är det så att 2% mer XP är mycket?skulle ta upp till 2 veckor till. Och kan jag använda Drinkin Cape om jag åker och köper ett age of conan och sen avbeställer från elgiganten och använder koden eller får/kan man inte göra det? Tacksam för svar!

dinkingcape koden kan du lägga till ditt konto avsätt om det är ce eller inte, du fick en drinking cape för att du hängt på funcoms forum eller signat upp för betan. jag förbeställde age of conan den 21 från play.com väntar på min mount kod men den ska komma säger dom.

Har alldrig vart medlem på forumet .. eller signa till betan?

1
Skriv svar