Då får du trucka genom Skandinavien i Euro Truck Simulator 2

Robot
Då får du trucka genom Skandinavien i Euro Truck Simulator 2

DLC som täcker våra egna vackra vägar och har fått släppdatum.


Medlem
Då får du trucka genom Skandinavien i Euro Truck Simulator 2

Jag kikar förbi FZ när jag är i Sverige. Kommer i min röda Scania T-serie med en 20 ton glass.

Medlem

Inget jag ser fram emot tråkigt nog, fick en avsmak då jag såg på kartan över vad de lagt till. Tvärstopp just norr om Sthlm (upp till Uppsala), känns som om de lämnat ute 3/4 av Skandinavien. Det som gjorde mig hypad när jag såg att de skulle lägga till Skandinavien var att kunna ta en lastbil längst Höga kusten.

Medlem

Vem fan vill köra i Malmö? Hade varit mycket bättre i Norrland imo :S

Medlem
Skrivet av Nasder:

Inget jag ser fram emot tråkigt nog, fick en avsmak då jag såg på kartan över vad de lagt till. Tvärstopp just norr om Sthlm (upp till Uppsala), känns som om de lämnat ute 3/4 av Skandinavien. Det som gjorde mig hypad när jag såg att de skulle lägga till Skandinavien var att kunna ta en lastbil längst Höga kusten.

Man får förlita sig till ProMod för att kunna ta de flesta vägar i Skandinavien, tyvärr.

Medlem

Bara Trelleborg finns med så är jag nöjd.,...är dlcn komplett med tångdoft?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Nasder:

Tvärstopp just norr om Sthlm (upp till Uppsala)

1 av 5 i betyg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är Sthlm en enda asfaltplan så är det ju värt ett köp. :E Annars så är då bara svängen igenom Norge högintressant.

Ganska illa och döpa spelet till Scandinavian expansion, då i deras mening så har vi/landytan det består utav, krympt med 98%.
http://3.bp.blogspot.com/-d6B2q2oncV0/VM9NltT5lTI/AAAAAAAABdw...

Trist.

Medlem

Finns en video på SCS software's blog "inside SCS software part 2" där man kan se skyltar här och där...Kollade igenom och såg dessa:

Norge:
Oslo

Danmark:
Köpenhamn
Odense

Sverige:
Trelleborg
Malmö
Helsingborg
Göteborg
Kalmar
Nynäshamn
Södertälje
Stockholm
Linköping
Jönköping


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nasder:

Tvärstopp just norr om Sthlm (upp till Uppsala)

1 av 5 i betyg.

Vi kräver DLC som täcker Norrland! Komplett med gps som har 5% chans kan lura trötta förare in på flottbroar.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nasder:

Tvärstopp just norr om Sthlm (upp till Uppsala)

1 av 5 i betyg.

Vi kräver DLC som täcker Norrland! Komplett med gps som har 5% chans kan lura trötta förare in på flottbroar.

Då blir det lite mer spänning i spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

dmn
Medlem

Lägg ner skvallerpressrubrikerna för fan!

Medlem
Skrivet av adde111:

Vem fan vill köra i Malmö? Hade varit mycket bättre i Norrland imo :S

Det kan ju vara roligt med lite action som omväxling.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

var e trucken? det enda jag ser är lastbilar, ingen jävla truck?

Medlem
Skrivet av dmn:

Lägg ner skvallerpressrubrikerna för fan!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Malmö såg ju snyggt ut åtminstone.Frågan är hur kul det är att köra i städer. Skandinavien skall ju avnjutas inne i skogen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Finns en video på SCS software&#039;s blog "inside SCS software part 2" där man kan se skyltar här och där...Kollade igenom och såg dessa:

Norge:
Oslo

Danmark:
Köpenhamn
Odense

Sverige:
Trelleborg
Malmö
Helsingborg
Göteborg
Kalmar
Nynäshamn
Södertälje
Stockholm
Linköping
Jönköping

http://3.bp.blogspot.com/-d6B2q2oncV0/VM9NltT5lTI/AAAAAAAABdw...

Medlem

Instant-buy, på release!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Wtf, kunde dom inte ens få med Gotland och Öland?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Grymt!

GOFT!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Någon som vet om det finns en lastbilsvexellåda man kan köpa som funkar till spelet?

Medlem

Tidahôlm!? Enligt kartan så ser det nästan ut som man åka via Tidahôlm! Då måste det ju komma ut en EPA-dlc. Tänk att bränna ut på vägarna med sin EPA, Eddie och ljumna fölkisar och ta en euro-trip. Mmm dem har GOTY inom räckhåll.

Medlem

De kanske borde ha samarbetat med Promods istället för att återuppfinna hjulet. Nu saknas Finland och det senaste jag läste på Promods sida är att baltstaterna var på g där.

Inte helt 100% på ett köp...

Medlem

Set ut som vägen mot Jönköping om det inte vore för de stora bergen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar