Square Enix ska visa upp något nytt idag*

Medlem

Bara jag som är gammal, tråkig och bitter när jag säger att såna här unveils, reklam vad man nu än vill kalla det, är det töntigaste, tråkigast, segaste och mest tröttsamma någonsin?

Blir inte det minsta sugen på att köpa produkten.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Bara jag som är gammal, tråkig och bitter när jag säger att såna här unveils, reklam vad man nu än vill kalla det, är det töntigaste, tråkigast, segaste och mest tröttsamma någonsin?

Blir inte det minsta sugen på att köpa produkten.

Känner lite samma sak. Idag så kan det vara reklam på när man ska utannonsera nästa reklam.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av nhagyavi:

Det blir inget nytt Deus Ex eller Hitman. Hitman tycker jag är bara för mycket nu för tiden, och Deus Ex har man nog med roligt med än i dag. Speciellt efter Human Revolution.

Det är redan bekräftat att båda serierna har nya spel under utveckling.

EDIT: Men du kanske bara menade att du inte tänker köpa något nytt i dessa serier.

Medlem

Skulle vara nice att se nästa hitman, IO tog ju över skutan en bit in i utvecklingen så jag hoppas på att det blir bättre än absolution.

Medlem
Medlem

Det är med största sannolikhet ett nytt Deus Ex . Hacking/cyberpunk-stil, fransk dialekt (eidos montreal), samt att chatten fick (och kommer få fler gånger innan det är klart) rösta på vad som ska hända. 99% säker på att det är ett nytt Deus Ex.

Inaktiv
Skrivet av disinfect:
Skrivet av nhagyavi:

Det blir inget nytt Deus Ex eller Hitman. Hitman tycker jag är bara för mycket nu för tiden, och Deus Ex har man nog med roligt med än i dag. Speciellt efter Human Revolution.

Wut? Vi vet ju att dom hållit på med ett nytt Deus Ex i typ 2 år nu.

Ja, just ja fan -.-

Medlem
Medlem
Skrivet av Fusionn:

Nej, flera timmar gammal.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Bara jag som är gammal, tråkig och bitter när jag säger att såna här unveils, reklam vad man nu än vill kalla det, är det töntigaste, tråkigast, segaste och mest tröttsamma någonsin?

Blir inte det minsta sugen på att köpa produkten.

Det är inget måste att titta på dessa/ARGer/teasers av alla de slag - vänta tills produkten kommer närmare sitt färdigställande, så kommer mer traditionella reklamer sannolikt att komma.

Personligen tycker jag det är kul att de leker lite med koncept som går utanför den traditionella marknadsföringen - bygger upp mycket av produktens "mervärde" (stämning, miljö, lore, etc.).

Detta säljer i sig inte produkten, men det är inte riktigt meningen heller. Ta det lite lugnt med butthurten.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Ta det lite lugnt med butthurten.

Butthurten är under all kontroll, gillar fortfarande inte hela upplägget. Visa den egentliga produkten istället för att försöka sälja produkten som nåt det inte är.

Medlem
Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PeTTs0n:

Ta det lite lugnt med butthurten.

Butthurten är under all kontroll, gillar fortfarande inte hela upplägget. Visa den egentliga produkten istället för att försöka sälja produkten som nåt det inte är.

De försöker inte sälja något... än. Om du är ute efter något mer är detta inte för dig. Precis som ett demo inte är något för den som är ute efter ett helt spel, till exempel. Just nu får du bara en ytterst begränsad del av kakan som produkten till slut kommer bli.

Jag kan förstå att man inte gillar konceptet, men detta påverkar sannolikt inte produktens helhet på något sätt - med andra ord kan du med gott samvete stå över, om det är mer du vill ha.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ny ledtråd: bit.ly/1xeQXPu

Medlem

förhörarna låter som borat XD

Medlem

Körde faktiskt ut hitman absolution i förra veckan. Hitman spelen är helt ok men det skulle passa sig med innovation för denna titel. Varje hitman spel är i princip likadant och skulle behöva rebootas med nya ideer. Återstår att se vad de kokat ihop.

Medlem

Har bara kikat lite snabbt på det som släppt hittills. Men jag får Deus Ex-vibbar i alla fall. Kan ju bara hoppas då det är en favoritserie.

Medlem

Hoppas på hitman
Var otroligt besviken på senaste hitman


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av kaealy:

Bara jag som är gammal, tråkig och bitter när jag säger att såna här unveils, reklam vad man nu än vill kalla det, är det töntigaste, tråkigast, segaste och mest tröttsamma någonsin?

Blir inte det minsta sugen på att köpa produkten.

Jag har 4 år kvar till 30. Tror att det är anledningen till att jag känner så.

Medlem

Hoppas på ett nytt magnifikt Deus Ex. Det rycker lite i cyberbaguetten när man ser ledtrådarna.

För övrigt kan jag passa på att nämna att den kärleksfullt skapade modden Deus Ex: Revision, som finslipar originalspelet med utökade nivåer, grafik och musik, är i slutspurten inför sin release:
http://www.dx-revision.com/website/progress/

Om nån vill uppleva originalspelet igen kan det vara ett tips att synka detta med releasen.

12
Skriv svar