World of Warships

Robot
World of Warships

World of Tanks-skaparna går till sjöss i sitt senaste alster. Men hur stor kan man egentligen bygga en stålkista innan den börjar sjunka?


Medlem
World of Warships

Ser riktigt kul ut, fastnade aldrig i WoWP som i WoT så vi får se, men det verkar bra!

Medlem

Har haft nöjet att spela detta hela helgen och fyfan vad det är roligt. Är gammal biten navyfield I & II spelare och kan bara säga att detta är otroligt bra.

Att spela BS och sätta en hel salvo med AP på en annan båt är ren glädje.

Medlem

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Damn can't wait! Kollar twitch i princip varje dag på detta spel, är helt såld hoppas man får en beta invite snart eller att det blir öppen beta för jag håller på att spricka av spellust!

Skepp o'hoj!

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.

De får vi hoppas, jag spelar bara en runda war thunder då och då i väntan på warships.

Gett upp på betanycklar efter att ha jagat dom dagligen rätt länge. Så uttråkad av att titta på streams med slumpade nyckelutgivningar nu.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Red_warning:

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.

De får vi hoppas, jag spelar bara en runda war thunder då och då i väntan på warships.

Gett upp på betanycklar efter att ha jagat dom dagligen rätt länge. Så uttråkad av att titta på streams med slumpade nyckelutgivningar nu.

I feel you bro.. Sitter i samma sits, men vi får hoppas betan blir öppen snart då spelet känns rätt finslipat.

Medlem

Finns planerna fortfarande att slå ihop alla tre Wargamingspelen till slut? Lite BF 1942 men utan fps? Skulle nog bli riktigt kaotiskt kul

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

Finns planerna fortfarande att slå ihop alla tre Wargamingspelen till slut? Lite BF 1942 men utan fps? Skulle nog bli riktigt kaotiskt kul

Då får du nog vänta på att war thunder lägger till skepp. Förutsatt att spelet överlever så som gaijin behandlar det nu.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Red_warning:

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.

De får vi hoppas, jag spelar bara en runda war thunder då och då i väntan på warships.

Gett upp på betanycklar efter att ha jagat dom dagligen rätt länge. Så uttråkad av att titta på streams med slumpade nyckelutgivningar nu.

Då har du letat på fel ställe. När jag fick min så utlyste dom långt innan, eller i vart fall ganska bra innan att en ny våg med invites var på gång. Börjar nog vara en månad sedan?

Häng på deras officiella sida bara till och från, kommer säkert nya vågar där man kan skriva upp sig.

Edit: Senast den 23'e hade dom en våg. http://worldofwarships.eu/en/news/common/CBT-invites-second-w...

jag tycker det här verkar mer intressant

Medlem

Skepp O'Hoj
eller något sånt.

Har spelat detta sedan Alpha stadeiet då det bara var igång en panikartad helg, då man spelade som ett odjur.
Nu är dom i ClosedBeta, och servers är uppe hela tiden, har varit igång säkert 4 veckor.

Jag har då kommit lite längre än skribenten här som visar en bild på "Eire", vilket är första skeppet.
Jag har
Tier 7 Ranger (aircraft carrier)
Tier 6 Fuso (japansk battelship)
Tier 5 Omaha (amerikansk cruiser)
Tier 5 Nicholas (amerikasnk torpedbåt)

Jag gillar spelet, det är fullt ös, å man vet aldrig hur en match ska sluta. Det som däremot är rätt tråkigt nu är att man har kört alla maps 1000 ggr, men jag vetju att det kommer släppas en hel del nya maps till spelets release.

Skön avkoppling på havet, när Lede Fi kommer med ett flyplan över skorstenen på min Battleship.
å jag hör mina älskade AA kanoner som smattrar ner dom en efter en .. Loooovely ..

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Red_warning:

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.

De får vi hoppas, jag spelar bara en runda war thunder då och då i väntan på warships.

Gett upp på betanycklar efter att ha jagat dom dagligen rätt länge. Så uttråkad av att titta på streams med slumpade nyckelutgivningar nu.

Då har du letat på fel ställe. När jag fick min så utlyste dom långt innan, eller i vart fall ganska bra innan att en ny våg med invites var på gång. Börjar nog vara en månad sedan?

Häng på deras officiella sida bara till och från, kommer säkert nya vågar där man kan skriva upp sig.

Edit: Senast den 23'e hade dom en våg. http://worldofwarships.eu/en/news/common/CBT-invites-second-w...

Förra gången de öppnade registreringssidan, så var den uppe i under 30 minuter. Sen för att vara extra roligt så är man inte garanterad en invite om man regirstrerar sig där, utan man behöver en nyckel från streamers ovanpå det.

Så ja, är lite småpurken på hur de hanterar inbjudningar till betan.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Red_warning:

Jag är med i den stängda betan och jag måste säga att det är ett väldigt välgjort spel, och förmodligen är det inte långt kvar till den öppna betan.

De får vi hoppas, jag spelar bara en runda war thunder då och då i väntan på warships.

Gett upp på betanycklar efter att ha jagat dom dagligen rätt länge. Så uttråkad av att titta på streams med slumpade nyckelutgivningar nu.

Då har du letat på fel ställe. När jag fick min så utlyste dom långt innan, eller i vart fall ganska bra innan att en ny våg med invites var på gång. Börjar nog vara en månad sedan?

Häng på deras officiella sida bara till och från, kommer säkert nya vågar där man kan skriva upp sig.

Edit: Senast den 23'e hade dom en våg. http://worldofwarships.eu/en/news/common/CBT-invites-second-w...

Förra gången de öppnade registreringssidan, så var den uppe i under 30 minuter. Sen för att vara extra roligt så är man inte garanterad en invite om man regirstrerar sig där, utan man behöver en nyckel från streamers ovanpå det.

Så ja, är lite småpurken på hur de hanterar inbjudningar till betan.

Aja, jag fick då i första vågen trots att jag var en två timmar sen nästan. Har varit en ganska stor WoT slusk så kanske hjälpte mig och komma in... men de kanske då tar och väljer bort och taggar enbart vissa konton då.

Förr eller senare lär du komma med iaf.

Medlem

Det kan nog bli rätt intressant. Wargamming behöver något nytt och fräscht så det här är nog bli en trevlig omväxling.

Personligen så fastnade jag aldrig för WoP och WoT vad mediokert som bäst. Har bra mycket mer skoj med War Thunders stridsvagnar och flygplan.

Medlem

Jag var helt såld på förra test-versionen jag prövade tidigare i år!
Jag vill nog hellre spela Warships än Tanks idag

Medlem

Gick över från WoT till War Thunder och jag gillade aldrig WoWP. I war thunder tycker jag dom gjort både mark och luft underhållande att spela så om dom kan implementera skepp också vore det klockrent.
Testar gärna Warships men betanycklar är svåra att få tag i.

Medlem

Ja Recon framförallt så lyckades War thunder implementera realism på ett bra sätt. Hatar WoTs hit point system och projektiler som går spikrakt oavsett avstånd.

World of Warships ser dock lovande ut, så det kanske blir att testa.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Ja Recon framförallt så lyckades War thunder implementera realism på ett bra sätt. Hatar WoTs hit point system och projektiler som går spikrakt oavsett avstånd.

World of Warships ser dock lovande ut, så det kanske blir att testa.

Jag förstår vad du menar med projektilerna, men det är lite som att jämföra Battlefield med CS, sure Battlefield är mycket mer realistiskt och kul på sina egna sätta, men CS är mer arkadigt men samtidigt otroligt competitive

Jag personligen tycker det är samma för WT och WOT, ja WOT är mer arkadigt, men bäddar också för mer compedetive än vad WT gör, but its all a matter of opinion! ^^

Medlem

Ge mig Bismarck så kan jag tänka mig det.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Ge mig Bismarck så kan jag tänka mig det.

Kommer senare efter live släppet. Dom ska lägga in de allsviktiga ryska skeppen näst efter amerikanska. Eftersom historiskt så var ryska skepp väldigt betydelsefulla för alliansen.
Om jag minns rätt så är det US, ryska, britter och tyskar i den ordningen. Men det kan väl ändras.

1
Skriv svar