Se massiva strider från mmo-spelet Camelot Unchained!

Robot
Medlem
Se massiva strider från mmo-spelet Camelot Unchained!

100% ingame footage!

Medlem

Någon annan som stör sig på att dom har vingarna i arslet?

Medlem

Ser bra ut - men tyvärr betvivlar jag starkt att det blir lika roligt som DAoC. Jag älskade dess PVE kombinerat med RvR...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vad som än tänker utanför boxen är bra. Mmo kan vara så mycket mer än vad det är idag !

Medlem
Skrivet av lifeisaloop:

Någon annan som stör sig på att dom har vingarna i arslet?

Jag störde mig också på det. Fattar inte riktigt hur dom tänkte.

Medlem

Så jävla pepp inför detta. Hoppas de kan återskapa magin som var DAoC. Var fast i det i 8 år.


signatur

I drank what?

Medlem

Samma grafik som gamla daoc :s


signatur

IDKFA

Medlem

Alpha och folk klagar på vart vingarna sitter Jag misstänker att det är sånt de kan fixa till under den resterande utvecklingsperioden om det skulle vara så. Men ja, som de ser ut nu så är det inte direkt ett snyggt designbeslut!

Medlem

Såg intressant ut tills det visade sig vara ett minecraft med pvp

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Samma grafik som gamla daoc :s

Tror det är "working graphics" medan de koncenterar sig på det viktigaste. Dvs game mechanics osv.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mrFluffy:

Samma grafik som gamla daoc :s

Tror det är "working graphics" medan de koncenterar sig på det viktigaste. Dvs game mechanics osv.

Du har så rätt, dom har inte lagt någon fokus egentligen på grafik än utan allt på mechanics och få det att fungera tidigt med stora slag och mycket folk på skärmarna. Även hur det fungerar när vanliga spelare bygger sina egna fort och hur dom förstörs etc.

Spelet har precis lämnat PAT för Alpha så det är mycket finslip kvar, jag tror spelet också kommer bli försenat. Då dom ansöker om nyanställningar titt som tätt efter nya mål som sätts och Marc Jacobs har lagt in ännu mer av sina egna pengar i bolaget för att kunna anställa nytt folk.

Lägg en peng och va med i closed beta eller varför inte alpha om ni vill lägga mer pengar

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mrFluffy:

Samma grafik som gamla daoc :s

Tror det är "working graphics" medan de koncenterar sig på det viktigaste. Dvs game mechanics osv.

Kanske inte ska skryta om 100% ingame footage isåfall..

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mrFluffy:

Samma grafik som gamla daoc :s

Tror det är "working graphics" medan de koncenterar sig på det viktigaste. Dvs game mechanics osv.

Kanske inte ska skryta om 100% ingame footage isåfall..

Tja..det är det ju

Sen är det nog antalet på skärmen de är nöjda med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kolla bolt range vid några lägen, sådana saker testas och ska fungera först. Hur många kommar vara sneaky casters dock vid endgame och bara stå och retas? Sjukt lång range.

Medlem

Ge hiiiit nuu!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Medlem
Skrivet av Segho:

bastu...

Johanjävel!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

1
Skriv svar