Deus Ex: Mankind Divided officiellt

Robot
Medlem
Deus Ex: Mankind Divided officiellt

Ser fram emot detta men, det var bossfighterna som förstörde spelkänslan för mig i Deus Ex Human Revolution.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ta bort bossfighterna och dom löjligt lågupplösta filmsekvenserna från det första spelet så har dom ett riktigt bra spel redan där

Medlem

I never asked for thi-

Eller vänta nu....

Testpilot

Redan med Missing Link DLC't hade de rätat upp problemet med bossfights så jag ser fram emot detta!

Sweet. Hoppas de gör en lika bra släppträiler som den förra!

Medlem

Mycket härliga nyheter!! Gillade Human Revolution så ser väldigt mycket fram emot detta spelet.

Medlem

Det var fan på tiden. Har spelat samtliga spel i serien och älskat dem alla. Utom det där skitspelet på ios som inte räknas. Cancer.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Äntligen! Hoppas dock att det här spelet är svårare, Human Revolution var superenkelt t om på högsta svårighetsgraden, men kul som fan ändå


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Sillage:

Ser fram emot detta men, det var bossfighterna som förstörde spelkänslan för mig i Deus Ex Human Revolution.

Har spelat varenda del. Första delen, som börja i NY, var magisk. Historian som spelet var uppbyggt runt. Tvåån va sådär, tyckte jag. Human Revolution..nja, För mig är Deus Ex ett smygar spel, där du har olika vägar att välja, skjuta dig fram, smgya eller på annat vis lösa problemen man ställs inför. Bossfighterna för mig blev lite mycket arkad känsla. Räcker med en slut boss.

Medlem

Hoppas de har bra leveldesign på ALLA banor den här gången. Jag håller på att spela om DE:HR nu när jag har Director's Cut med all DLC och ändrade bossfighter, men nu har jag kommit till det underjordiska FEMA-fängelset, och den delen är lika olidligt tråkig som den var första gången.

Medlem

Givet! Day one!

Medlem

Human revolution var ett grymt bra spel. Ogillade dock bossarna i det spelet, de kändes onödiga. Hoppas att de skippar bossar helt och hållet i det kommande spelet.

Medlem

Yes! inte en dag för sent.
Hoppas dom lyckas hålla samma känsla och kvalitet även denna gång
Var en sant nöje var gång man spela igenom human revolution
Tog till och med hem pacifist achievment
Älskar att kunna ha så många vägar man kan ta.

Medlem

Gött! älskade det förra spelet (trots bossfighterna), det var underbart att äntligen spela ett spel igen där man kunde ta lite olika vägar osv. För lite sånt i dagens FPS.

Medlem

Human revolution var kanon men jag hade önskat en öppnare spelvärld! Hoppas hoppas hoppas!

Cyberpunk!!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Undviker att förhandsboka trots att jag är uppspelt och lycklig över nyheten. Human Revolution var inte det bästa på release, det var först efter The Missing Link det blev ordentligt enligt mig(bossfighterna, givetvis). Och det där mobilspelet eller vad det nu var - tja...nej.

Ingen förhandsbokning fören jag vet om det blir ett ordentligt Deus Ex eller om de väljer att göra det till ett generiskt shooter.

Medlem

I asked for this!

Äntligen!
Human Revolution, ett av mina absoluta favoritspel får en uppföljare igen (1:a Deus Ex var dock absolut bäst, tvåan räknas inte ens).
Hoppas Michael McCann kommer göra musiken även till detta spel. En stor del i DX:HR var just det suveräna soundtracket med go electrosynth.

Medlem

Lätt hypad nu då Deus Ex är en av favoritserierna. Men jag hoppas de fixar det de lovar. Skulle också föredra att man får samma XP per fiende hur man än väljer att hantera dem. Är inget fan av att bli påverkad i hur jag spelar ett spel genom belöningar och bestraffningar.

Medlem

Hoppas att det inte blir för mycket pang pang och de försummar stealthen.

Medlem

Problemet med DE:HR var ju att dom hade låtit en annan utvecklare göra bossarna, vilket resulterade i de irriterande skjutsekvenserna.

Nu har dom visserligen gjort om dom lite, och dom är visserligen mycket bättre än innan, men personligen tycker jag fortfarande att dom bara är i vägen.

Medlem

I didn't ask for this... ?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mycket snack om bossfighterna. Minns dem inte över huvud taget, faktiskt. Däremot tyckte jag spelet var välskrivet, atmosfäriskt, och jävlgit underhållande. Ser fram emot Mankind Divided.

Medlem

Är det värt o köra human revolution?
Har haft det i steambibblan ett tag nu men inte ens startat det

Medlem

Vet inte om jag känner att karaktären är trovärdig utan en tandpetare eller tändsticka att tugga på tillsammans med pilotbrillorna.

Medlem
Skrivet av PainInTheAss:

Är det värt o köra human revolution?
Har haft det i steambibblan ett tag nu men inte ens startat det

Om du gillar att ha kul så är det värt det.

Medlem

Hoppas på en cool wii u version...antar att de inte blir så dock.

Medlem

Ja tack.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Moltoy:
Skrivet av Sillage:

Ser fram emot detta men, det var bossfighterna som förstörde spelkänslan för mig i Deus Ex Human Revolution.

Har spelat varenda del. Första delen, som börja i NY, var magisk. Historian som spelet var uppbyggt runt. Tvåån va sådär, tyckte jag. Human Revolution..nja, För mig är Deus Ex ett smygar spel, där du har olika vägar att välja, skjuta dig fram, smgya eller på annat vis lösa problemen man ställs inför. Bossfighterna för mig blev lite mycket arkad känsla. Räcker med en slut boss.

Samma här, har spelat å vare fan sedan första spelet och alltid kört smygis stilen pch nöjt mig med en slut boss ist för flera bossar här å var.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av PainInTheAss:

Är det värt o köra human revolution?
Har haft det i steambibblan ett tag nu men inte ens startat det

Om du gillar att ha kul så är det värt det.

Haha, bra sagt. Jävligt värt. Gillar du cyberpunk och spel där du både kan smyga och skjuta osv. med lite lättare rollspelsinslag så ja, för i helvete.

12
Skriv svar