Prey 2 skulle ha blivit "ett av de snyggaste spelen" i sin generation

Robot
Prey 2 skulle ha blivit "ett av de snyggaste spelen" i sin generation

Nedlagda spelets utvecklare i öppenhjärtig intervju.


Medlem
Prey 2 skulle ha blivit "ett av de snyggaste spelen" i sin generation

Jävla synd att detta inte blir av Spelade ettan i Januari och tyckte det var riktig bra, slutar på en riktigt cliffhanger dock.

Don't meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Don't meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.

Blir rätt svårt dock att undvika att nämna när det är just det artikeln handlar om


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:

Don&amp;#039;t meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.

Blir rätt svårt dock att undvika att nämna när det är just det artikeln handlar om

Jag såg "Fight Club" igår "Don't meantion the fight club ..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:

Don&amp;amp;#039;t meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.

Blir rätt svårt dock att undvika att nämna när det är just det artikeln handlar om

Jag såg "Fight Club" igår "Don&#039;t meantion the fight club ..."

hehe

Edit: Hur fan berättar man för någon om att man precis sett fightclub? Ska man bara titta på varandra och vänta på bekräftande?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Johnny Cash <3


signatur

Jäh!

Geeks Gaming

Snacka om att få upp sina förhoppningar när man bara snabbt läser "Prey 2" för att sedan få en pungspark och tänker "detta känslan känner jag igen"

Medlem

"Human Heads Norm Nazaroff: "Det är min personliga åsikt att [Prey 2] skulle ha räknats bland de snyggaste spelen til den förra konsolgenerationen"

Ja då förstår jag varför de lade ner spelet... hade aldrig varit en hit med ett spel som designats efter absolut lägsta grafiken... ingen spelutvecklare med någon som helst respekt för sitt yrke skulle vara stolt över ett sådant spel.

Synd dock, älskade ettan och hade gärna spelat tvåan också, men inte om det sett ut som något från 6-7 år sedan...

Medlem

Aja, de tog väl 10-12 år fär Prey att släppas, detta kanske smyger upp om ett par år med. Hoppas kan man....

Inaktiv

Jag skulle gärna vilja se en tvåa i samma anda/stil som ettan. Det var ju mycket bra!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:

Don&amp;amp;amp;#039;t meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.

Blir rätt svårt dock att undvika att nämna när det är just det artikeln handlar om

Jag såg "Fight Club" igår "Don&amp;#039;t meantion the fight club ..."

hehe

Edit: Hur fan berättar man för någon om att man precis sett fightclub? Ska man bara titta på varandra och vänta på bekräftande?

Man tittar varandra enkelt homoerotiskt i ögonen i cirka tio minuter. Sedan börjar man småle och säger "Baby, regel ett och två!"

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av walter_iego:

Don&amp;amp;amp;amp;#039;t meantion "Prey 2", tråkigt det inte blev av.

Blir rätt svårt dock att undvika att nämna när det är just det artikeln handlar om

Jag såg "Fight Club" igår "Don&amp;amp;#039;t meantion the fight club ..."

hehe

Edit: Hur fan berättar man för någon om att man precis sett fightclub? Ska man bara titta på varandra och vänta på bekräftande?

Man tittar varandra enkelt homoerotiskt i ögonen i cirka tio minuter. Sedan börjar man småle och säger "Baby, regel ett och två!"

Haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

varför gör dom ingen kickstarted istället och försöker hitta funding å nån annan utgivare som kanske vill ta över ? såg ju väldigt intressant ut

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

varför gör dom ingen kickstarted istället och försöker hitta funding å nån annan utgivare som kanske vill ta över ? såg ju väldigt intressant ut

Problemet är att det är Bethesda som äger varumärket och all utveckling som redan existerar.

Inaktiv

orden, "snygg" och "trygg" måste vara de mest VIDRIGA ord numera.

Medlem

Fuck grafiken, jag blev extremt besviken när det lades ner för det lilla gameplay dom visade och världen såg extremt intressant och awesome ut. Istället får vi så många AC och CoD att vi kan stapla dom till månen och tillbaka utan att komma halvägs i franchiserna.

1
Skriv svar