"Ogrundat våld" säger Google om 18 år gamla Postal och stoppar det till android

Robot
"Ogrundat våld" säger Google om 18 år gamla Postal och stoppar det till android

Running with Scissors gamla kontrovers fortsätter att riva upp känslor.

#postal, #running-with-scissors


Medlem
"Ogrundat våld" säger Google om 18 år gamla Postal och stoppar det till android

Detta spelet hade jag roligt med när det släpptes!
På sin tid var det ganska extremt.
Idag kan det nästan jämföras med Rayman, mycket mer brutalt än så är det inte.

Medlem

Ogrundat våld?

Men seriöst... menar Google på allvar att det INTE är ogrundat våld i många av de andra spelen de tillåter? O.o

Medlem

Haha vilken idiot på Google tog detta beslut? Inte kan det vara någon som har vidare bra koll på spel, alls.

Medlem

Skillnaden mellan det här och GTA är ju att i Postal går det verkligen ut på att döda oskyldiga medans i GTA har du det fria valet... Men samtidigt tycker jag det är rätt löjligt av Google


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Har nog mera med namnet Postal att göra än själva spelet, mycket upprörda känslor så fort media hör det namnet...

För övrigt så tycker jag att Postal var en bra lir på sin tid, mörkt och obehagligt, men bra. Synd att uppföljarna blev så tramsiga.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Okej.
Som om att hela din spelvärld går under för att du inte kan spela dessa spel på din android telefon. De kan få stoppa GTA spelen med om de vill. Heck de kan få sluta sälja GTA V om de vill till precis varenda plattform om de så känner för det.

Finns så otaligt många bra spel som aldrig dyker på någon radar alls att spela så det gör varken till eller ifrån.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Hahahaahahahahaha

Suck, väck mej när pk-folk har dött ut.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Oj, vilken förlust.

Medlem
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

...så patrasket fritt får härja mänskligheten tillbaka till stenåldern. En utopi, för en del.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Hahahaahahahahaha

Suck, väck mej när pk-folk har dött ut.

Då får du sova länge....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

...så patrasket fritt får härja mänskligheten tillbaka till stenåldern. En utopi, för en del.

Ta oss tillbaka i tiden är just vad fascistiska moralgubbar vill göra. En utopi, för vissa.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

...så patrasket fritt får härja mänskligheten tillbaka till stenåldern. En utopi, för en del.

Ta oss tillbaka i tiden är just vad fascistiska moralgubbar vill göra. En utopi, för vissa.

En applåd för din comeback där...här, ta en näsduk

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

...så patrasket fritt får härja mänskligheten tillbaka till stenåldern. En utopi, för en del.

Ta oss tillbaka i tiden är just vad fascistiska moralgubbar vill göra. En utopi, för vissa.

En applåd för din comeback där...här, ta en näsduk

Åh, näsdukar är alltså ok din värld? Man vet ju inte riktigt vad ni frihetshatare vill förbjuda.

Medlem
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Postal är väl knappast relevant, eller ens särskilt bra idag. Det jag tycker är intressant är hur Google Play säljer Carmageddon, som är långt mer grafiskt och innehåller minst lika mycket onödigt dödande.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det är ett hyckleri. De säljer Carmageddon och GTA där också, två spel som är lika eller mer våldsamt än postal.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ni missförstår den sanna essensen av nyheten! Det här är en bekräftelse för tusan! Google lyckades precis bekräfta att deras experiment med tidsresande har varit lyckade, och de har lyckats med att byta ut vissa av deras arbetare med deras 90-tals motsvarigheter!

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Postal är väl knappast relevant, eller ens särskilt bra idag. Det jag tycker är intressant är hur Google Play säljer Carmageddon, som är långt mer grafiskt och innehåller minst lika mycket onödigt dödande.

Visste inte så mycket om Carmageddon, så efter att ha kollat på ett par klipp så kan jag ju lätt konstatera att Google lika gärna kunde skippat det med. Antar att det spelet iallafall innehåller något slags tävlingsmoment, till skillnad av Postal, men varför utvecklarna släpp in människor på stock car-banorna kan man ju undra. Inte min typ av spel i vilket fall som helst.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Postal är väl knappast relevant, eller ens särskilt bra idag. Det jag tycker är intressant är hur Google Play säljer Carmageddon, som är långt mer grafiskt och innehåller minst lika mycket onödigt dödande.

Visste inte så mycket om Carmageddon, så efter att ha kollat på ett par klipp så kan jag ju lätt konstatera att Google lika gärna kunde skippat det med. Antar att det spelet iallafall innehåller något slags tävlingsmoment, till skillnad av Postal, men varför utvecklarna släpp in människor på stock car-banorna kan man ju undra. Inte min typ av spel i vilket fall som helst.

Dissa inte carmageddon . . .

KoP
Medlem

Hyckleri. Enda orsaken till att dom stoppar det är att Postal lever med ett rykte omkring sig. Finns värre spel på Android.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

...så patrasket fritt får härja mänskligheten tillbaka till stenåldern. En utopi, för en del.

hahaha, alltså det här sista inlägget... Du låter som någon som runkar till sin egen spegelbild.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av The.Dog:

hahaha, alltså det här sista inlägget... Du låter som någon som runkar till sin egen spegelbild.

Du får det att låta som något negativt? Känner mig träffad.

Medlem

Det är ju ingen som dör på riktigt i spel!


signatur

autograph

k3m
Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

instämmer

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Ender:

Oj, vilken förlust.

Det som verkligen inte är en förlust är när moralgubbar försvunnit från vår jord.

instämmer

1,5 år sedan ringde och undrade varför du kommenterade i ett av deras inlägg idag.

1
Skriv svar