Så ser Diablo III ut med klassisk tredjepersonskamera

Robot
Så ser Diablo III ut med klassisk tredjepersonskamera

Video: Hade du hellre velat spela så här?

#nyhetstips


Medlem
Så ser Diablo III ut med klassisk tredjepersonskamera

NEEEEIN!!!!! Kameravinkeln ska stanna där den är, thankyouverymuch.


signatur

I drank what?

Medlem

Väldigt coolt! Ifall ni inte hade sagt att detta var D3 hade jag trott det var ett nytt spel är dock nöjd med vinkeln som den är nu!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Väldigt coolt! Ifall ni inte hade sagt att detta var D3 hade jag trott det var ett nytt spel är dock nöjd med vinkeln som den är nu!

Måste hålla med!

Gen
Medlem

4 av 5 är nöjda med kameravinkeln som den är (inkl mig då). Får vi en femte röst?

Medlem
Skrivet av Gen:

4 av 5 är nöjda med kameravinkeln som den är (inkl mig då). Får vi en femte röst?

Femte rösten här!

Medlem

Klassisk kamera all the way! Btw skriver du såna här titlar på alvar eller är det för att jävlas med oss som stör sig på aftonblaskans titlar?

Medlem

Känns som att de mest intensiva striderna i Diablo 3 skulle bli otroligt svåra att hålla någon sorts översikt över med en sådan där kamera.

Tufft experimenterande, dock.

Inaktiv

Top-Down ftw!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag gillar idéen. Men det känns inte så mycket som ett arpg när man har denna kameravinklen. Ett hacknslash i 3e person skulle dock kunna funka.

Medlem

World of Diablo!

Medlem

Gillar det som det är (fast jag hade inte tackat nej till en ny expansion snart ) men denna kameravinkel, ett sikte, och wasd så hade jag kanske kunna övervägt att byta

Medlem

First person > all

springer i väg...

Inaktiv

Bara jag som tyckte att det var märkligt att de aldrig rörde sig? Är kameran fixerad åt en viss riktning eller är den låst till vilket håll karaktären tittar?

Finns flera typer av 3rd person view så detta visade egentligen inte vilken typ det var.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Bara jag som tyckte att det var märkligt att de aldrig rörde sig? Är kameran fixerad åt en viss riktning eller är den låst till vilket håll karaktären tittar?

Finns flera typer av 3rd person view så detta visade egentligen inte vilken typ det var.

Eftersom det är ett experiment så kanske det inte gått att lösa på något annat sätt hittills.

Medlem

Hade nog fått lite nytändning för det med, möjligheten att spela i den där vinkeln.

Medlem

spelet funkar som det är , dock så personligen skulle jag gärna viljat se ett dibbe med sådan där vinkel också, fast då krävs det nog mer detalj och bättre texturer etc etc.

Medlem

Alltså.. Det ser ut som WoW.

inte konstigt att spelet ser äckligt ut i "den rätta vinkeln"...

1
Skriv svar