Första trailern från nya Deus Ex: Mankind Divided är här

Robot
Första trailern från nya Deus Ex: Mankind Divided är här

Det rör på sig, så nu är det officiellt. På riktigt.


Medlem
Första trailern från nya Deus Ex: Mankind Divided är här

Ser fram emot detta, trailern ger mig inte så mycket, men om de tar vara på saker som smygandet osv. som gjorde förra spelet bra (vilket de borde göra om de är smarta, det hyllades ju en hel del för de aspekterna) och bara fortsätter i samma spår kommer det nog bli riktigt kul. Hoppas på fler city-hubs också, de var höjdpunkterna både i Human Revolution och de tidigare spelen.

(För övrigt skulle jag verkligen vilja se en remake av ettan också, det spelet är ju svårslaget i stämning osv. men har ju åldrats lite).

Inaktiv
Medlem
Releasehästryttare

Snygg trailer.. hoppas på gameplay från e3.

Medlem
Medlem

Hmm. Överdimensionerade fiender och massa over the top action. Lite subtilitet vore uppskattat. Inte peppad av denna trailer.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Hmm. Överdimensionerade fiender och massa over the top action. Lite subtilitet vore uppskattat. Inte peppad av denna trailer.

Instämmer (tror att spelet kommer gå att smyga sig igenom till stor del däremot, vore märkligt annars). Hade mycket hellre velat se en mer stämningsfull trailer med mindre action och mer regniga cyberpunk-gator och misär, i Blade Runner-andra. Fast sånt säljer väl inte lika bra som over the top-action och snabba klipp antar jag.

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Preed:

Hmm. Överdimensionerade fiender och massa over the top action. Lite subtilitet vore uppskattat. Inte peppad av denna trailer.

Instämmer (tror att spelet kommer gå att smyga sig igenom till stor del däremot, vore märkligt annars). Hade mycket hellre velat se en mer stämningsfull trailer med mindre action och mer regniga cyberpunk-gator och misär, i Blade Runner-andra. Fast sånt säljer väl inte lika bra som over the top-action och snabba klipp antar jag.

Jag tror att det är det som dom tror. Men jag är inte övertygad om att det stämmer, längre.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Jag tror att det är det som dom tror. Men jag är inte övertygad om att det stämmer, längre.

Nej, man kan ju hoppas att gamers börjar tröttna på over-the-top-action lite som har varit standard rätt länge. Känns som att framförallt FPS-spel var sjukt mer varierade "back in the days" med spel som No One Lives Forever osv. Spel som de yngre generationerna antagligen inte har upplevt. Skulle fler storspel köra på sånt lär det ju verkligen ses som nytt och uppfriskande. (vettefan vad jag svamlar om nu, men anyway)

Medlem

I didn't ask for this.

Medlem

Någon som tror vi får se Tracer Tong? Och kanske lite UNATCO?

Medlem

Over the top trailer men spelet blir förmodligen inte alls så actionfylld. Enligt någon sida där jag läste så ska AIn t.ex blivit förbättrad, de letar mer i grupper istället för enstaka AIs som man lurar till rätt ställe.

Bob Page lär ju dyka upp också. Och bara det gör det jäkligt spännande.

Medlem

Neeej... fokus på strider och bossar låter som en potentiell överreaktion. Vi får väl se

Medlem

Älskade första spelet, önskar att dom kommer att ta tillbaka gamla skill systemet som fanns i Deus ex.

Medlem
Skrivet av Mmxsc:

Älskade första spelet, önskar att dom kommer att ta tillbaka gamla skill systemet som fanns i Deus ex.

Har fortfarande känslan av att spelet är för komplext för konsoler... bara det att man kunde hacka med windows kommandon i första spelets datorer, markera text, kopiera osv.

Medlem

jag fick ståpäls serlöst

Medlem

Its not the end of the world...but you can see it from here.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Preed:

Jag tror att det är det som dom tror. Men jag är inte övertygad om att det stämmer, längre.

Nej, man kan ju hoppas att gamers börjar tröttna på over-the-top-action lite som har varit standard rätt länge. Känns som att framförallt FPS-spel var sjukt mer varierade "back in the days" med spel som No One Lives Forever osv. Spel som de yngre generationerna antagligen inte har upplevt. Skulle fler storspel köra på sånt lär det ju verkligen ses som nytt och uppfriskande. (vettefan vad jag svamlar om nu, men anyway)

Älska NOLF! Så jävla synd att det inte finns på Steam. Hade hoppats på en trea vid det här laget

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Preed:

Jag tror att det är det som dom tror. Men jag är inte övertygad om att det stämmer, längre.

Nej, man kan ju hoppas att gamers börjar tröttna på over-the-top-action lite som har varit standard rätt länge. Känns som att framförallt FPS-spel var sjukt mer varierade "back in the days" med spel som No One Lives Forever osv. Spel som de yngre generationerna antagligen inte har upplevt. Skulle fler storspel köra på sånt lär det ju verkligen ses som nytt och uppfriskande. (vettefan vad jag svamlar om nu, men anyway)

Älska NOLF! Så jävla synd att det inte finns på Steam. Hade hoppats på en trea vid det här laget

Det var på g, allt var portat och klart av en tredje part som försökt köpa rättigheterna, men det verkar som ingen har ordentlig koll på vem som äger det, bara att någon äger det och att dom inte orkar gräva i arkivet för att ta reda på vem.

Medlem

Blev sugen på att starta ps3an och spela klart Human Revolution.

Medlem

Lyssna på Michael McCanns geniala soundtrack utan trailerns störande snack:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_eD3YN65fY

Medlem

Trailern känns definitivt som lite för mycket, som en generisk Hollywood actionfilm trailer, men diggade verkligen Human Revolution, blir intressant att se vad de kan åstadkomma med detta.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Preed:

Jag tror att det är det som dom tror. Men jag är inte övertygad om att det stämmer, längre.

Nej, man kan ju hoppas att gamers börjar tröttna på over-the-top-action lite som har varit standard rätt länge. Känns som att framförallt FPS-spel var sjukt mer varierade "back in the days" med spel som No One Lives Forever osv. Spel som de yngre generationerna antagligen inte har upplevt. Skulle fler storspel köra på sånt lär det ju verkligen ses som nytt och uppfriskande. (vettefan vad jag svamlar om nu, men anyway)

Älska NOLF! Så jävla synd att det inte finns på Steam. Hade hoppats på en trea vid det här laget

Det var på g, allt var portat och klart av en tredje part som försökt köpa rättigheterna, men det verkar som ingen har ordentlig koll på vem som äger det, bara att någon äger det och att dom inte orkar gräva i arkivet för att ta reda på vem.

Så jävla tragiskt verkligen. Hoppas monolith får tummen ur någon gång och förstår att världen behöver mer Cate Archer. De skulle kunna baka in en transmedial approach och låta introducera henne som en gäst på serien Archer.

Hur som helst är jag överlycklig att mankind divided kommer, och att McCann är tillbaka. Nu behöver bara dishonored 2 komma också...

Medlem

Tyckte att detta såg lovande ut! Jag är säker på att man kommer att kunna smyga runt precis som i DXHR, men action gör sig ofta bättre i trailers så det är nog därför man ser mer av det här!

1
Skriv svar