Arma 3 - Marksmen DLC Trailer

Medlem
Arma 3 - Marksmen DLC Trailer

Ännu ett underbart DLC till Arma 3. Det är även gratis som jag har förstått det!

Denna innehåller

Citat:

The Arma 3 Marksmen DLC includes seven new weapons, two scopes, remote designators, ghillie suits, firing drills, and the Marksmen showcase scenario. The Marksmen DLC is supported by a major free platform update, which introduces weapon resting and deployment (#bipods), improved recoil simulation, improved AI suppression, various sound enhancements, a new multiplayer mode and showcase scenario, suppressor and bipod weapon attachments, heavy and grenadier vests, nine additional face paints, and Virtual Garage.

#blogg

Medlem
Arma 3 - Marksmen DLC Trailer

Bohemia är fantastiska!

Medlem

Deras DLC model är lite luddig men jag gillar den. En gratis uppdatering till alla och "premium" innehåll till dem som köper DLC:t som finansierar uppdateringen. Som jag förstått det.

Men när ska de fixa force feedback? Vill använda min force feedback 2 till fullo.

Medlem
Skrivet av warferwille:

Deras DLC model är lite luddig men jag gillar den. En gratis uppdatering till alla och "premium" innehåll till dem som köper DLC:t som finansierar uppdateringen. Som jag förstått det.

Men när ska de fixa force feedback? Vill använda min force feedback 2 till fullo.

Japp lite luddigt var det. DLCn är inte gratis utan jag citerar:

Citat:

The paid features ($15.99 on it's own or you can get it and the other two DLCs in a pack for $24.99) are 5 new rifles, 2 new machine guns, 2 new scopes, 3 new ghillie suites and a single player mission.

The free features are a new audio system, new suppression mechanics, improved AI, weapon resting and bipods (a long requested feature), a new multilayer mode, a new single or co-op mission, new training missions, improvements to the virtual armoury (including a place where you can try the paid equipment before you buy) and more.

Medlem

Weapon resting / bipods är riktigt trevligt. Men nya ljuden är värdelösa. Åtminstone när andra skjuter, de flesta vapen låter ungefär likadant när någon skjuter 5 m ifrån dig eller 500m+. Snudd på omöjligt att lokalisera varifrån ljud kommer om man blir beskjuten.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Weapon resting / bipods är riktigt trevligt. Men nya ljuden är värdelösa. Åtminstone när andra skjuter, de flesta vapen låter ungefär likadant när någon skjuter 5 m ifrån dig eller 500m+. Snudd på omöjligt att lokalisera varifrån ljud kommer om man blir beskjuten.

Vapenljuden är inte dem bästa direkt men det finns ju som tur är bra mods att ladda ner.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Weapon resting / bipods är riktigt trevligt. Men nya ljuden är värdelösa. Åtminstone när andra skjuter, de flesta vapen låter ungefär likadant när någon skjuter 5 m ifrån dig eller 500m+. Snudd på omöjligt att lokalisera varifrån ljud kommer om man blir beskjuten.

JSRS2.2


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar