Bad Company-dlc borta?

Medlem
Bad Company-dlc borta?

Köpte Battlefield: Bad Company igår och spelade en del online nu under dagen. När jag nu försöker hitta det gratis-dlc som släpptes i oktober förra året så hittar jag inget annat än en demo.

Var detta dlc-paket tidsbegränsat? Det känns ju märkligt att det skulle tas bort drygt ett år efter att det släppts. Särskillt eftersom själva spelet ganska nyligen återlanserades som Platinum-utgåva.

Det fanns i en patch till spelet. Så du har det redan installerat.
Patchen hade några nya maps, det var allt.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Det fanns i en patch till spelet. Så du har det redan installerat.
Patchen hade några nya maps, det var allt.

Ja, det var min första tanke. Ingen av de fyra kartorna lades dock till med patchen. Då skulle jag kunna välja någon av dem under custom game.

Medlem

Kan du komma in på servrar som spelar de banorna, eller är de helt borta?

När jag köpte BFBC så installerade sig allt automatiskt, lustigt om det inte är så för dig med!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kan du komma in på servrar som spelar de banorna, eller är de helt borta?

När jag köpte BFBC så installerade sig allt automatiskt, lustigt om det inte är så för dig med!

De servrarna jag testade växlade bara mellan 3-4 olika kartor så jag vet inte riktigt om jag kan komma åt kartorna på det sättet. Som sagt så kan jag dock inte välja någon av dlc-kartorna vid custom-game, så jag tvekar på att jag har dem.

När jag satte i skivan första gången installerades den senaste patchen, men kartorna lyser med sin frånvaro. På hemsidan ( http://badcompany.ea.com/castyourvote/ ) hänvisas man till att ladda hem paketet från PS Store.

1
Skriv svar