Gratis spelhelg för de som betatestade Elder Scrolls Online

Robot
Gratis spelhelg för de som betatestade Elder Scrolls Online
Medlem
Gratis spelhelg för de som betatestade Elder Scrolls Online

Tjohopps. kommer knappt ihåg att jag spelade det för 1 år sedan i betafasen, men jag fick ett mail imorse iaf .
så sitter nu å väntar på nerladdningen bara 30 gigs.
Tar ju en lagom stund även på en 100 kabel.

Ska bli kul att se vad som hänt.

Medlem
Skrivet av TookMan:

Tjohopps. kommer knappt ihåg att jag spelade det för 1 år sedan i betafasen, men jag fick ett mail imorse iaf .
så sitter nu å väntar på nerladdningen bara 30 gigs.
Tar ju en lagom stund även på en 100 kabel.

Ska bli kul att se vad som hänt.

Din nedladdning är nog klar till den 16/4 om du börjar redan nu ska bli kul att testa iaf!

Inaktiv

Fantastiskt spel :3

Medlem

Jag hade gärna provat det igen men när jag kan spela gta5 känns detta spel inte så relevant längre...

Medlem
Skrivet av TookMan:

Tjohopps. kommer knappt ihåg att jag spelade det för 1 år sedan i betafasen, men jag fick ett mail imorse iaf .
så sitter nu å väntar på nerladdningen bara 30 gigs.
Tar ju en lagom stund även på en 100 kabel.

Ska bli kul att se vad som hänt.

I mailet står det att det tar 80 gig?

Medlem

Eftersom för få ville köpa grisen och grisen numera är gratis så kan man ju fråga sig hur bra sagd gris egentligen är...

Gen
Medlem

Rätt okej underhållning faktiskt Köpte det samma dag som det blev F2P för runt 190kr i butik.

phi
Medlem
Skrivet av Bahoven:

Eftersom för få ville köpa grisen och grisen numera är gratis så kan man ju fråga sig hur bra sagd gris egentligen är...

Svindåligt.

Medlem

Har faktiskt blivit bättre senaste tiden, rekommenderar att testa det iaf

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Eftersom för få ville köpa grisen och grisen numera är gratis så kan man ju fråga sig hur bra sagd gris egentligen är...

Så..att man ger en free trial är det alltid ett tecken på att det går dåligt och att spelet inte säljer? Gäller detta alla spel, ex wow, eller bara just ESO?

Medlem

Känns så värt att tanka 80 gig för att testa något i 2 dagar.


signatur

// Bacon <3

Dax
Medlem

2 dagar? 16 till 20 e ju 4 dagar.

Medlem

Jag har inte tiiid! Måste plugga geodesimatte hela jävla helgen.

Medlem
Skrivet av Dax:

2 dagar? 16 till 20 e ju 4 dagar.

Mh, men jag är borta 2 av dem. Och även om jag inte var det så hade det inte varit värt det för 4 dagar heller.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Dax:

2 dagar? 16 till 20 e ju 4 dagar.

Mh, men jag är borta 2 av dem. Och även om jag inte var det så hade det inte varit värt det för 4 dagar heller.

Fast hur svårt eller jobbigt är det att tanka ner något även om det är stort? Bara ha igång på nätterna om det nu skulle störa, är ju en vecka kvar ^^
Men klart, kan man bara spela 2 dagar så kan det vara lite tråkigt om man inte tror att man kommer vilja fortsätta spela

Medlem
Skrivet av Ergo:
Skrivet av Bahoven:

Eftersom för få ville köpa grisen och grisen numera är gratis så kan man ju fråga sig hur bra sagd gris egentligen är...

Så..att man ger en free trial är det alltid ett tecken på att det går dåligt och att spelet inte säljer? Gäller detta alla spel, ex wow, eller bara just ESO?

Syftar lite mer på free to play och den drastiska minskningen i spelare.

Medlem

köpte limited och fan hans moster till detta. Var som att spela ett dåligt elder scrolls i ett försök till mutlilir... kanska är helt annorlunda idag, fortfarande många i min guild som lirar det fortfarande. Får ta mig en titt efter gta 5

Medlem

Såklart ska det vara de dagar man är iväg från datorn i grönkläder...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

1
Skriv svar