Kryptisk teaser-video för CoD Black Ops 3 släppt

Robot
Kryptisk teaser-video för CoD Black Ops 3 släppt
Medlem
Kryptisk teaser-video för CoD Black Ops 3 släppt

Jaha, där rök väl förhoppningarna om att nästa Cod skulle vara ett WW2-spel...

Medlem

Jag kommer aldrig mer förhandsboka ett Call of Duty, oavsett hypen som uppstår i min kropp

Medlem

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.
Ett Americas Army i Crytek Engine hade inte varit fel , hoppas Rainbow blir så bra som jag hoppas.
Sen håller jag med Jozo , ett nytt WW2 spel typ Medal of honor i en ny spel motor hade varit najs.

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.

Personligen tror jag att Call of Dutys framgångsrecept är att de håller sig till just den där specifika CoD-känslan. Inget fel på lugna spel, men det du beskriver är en helt annat spelserie, inte Call of Duty.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.
.

Det stavas Arma 3


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Tycker att Treyarch har gjort dom bättre COD spelen på senare tid.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av VeltroXDudE:

Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.
.

Det stavas Arma 3

Japp , det är helt okej.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.

Personligen tror jag att Call of Dutys framgångsrecept är att de håller sig till just den där specifika CoD-känslan. Inget fel på lugna spel, men det du beskriver är en helt annat spelserie, inte Call of Duty.

Cod , battelfield osv.... Tycker absolut inte illa om dom spelen men jag har väldigt svårt för detta super stressiga fps skjuteriet.
Alla tycker ju om olika som tur är

Medlem

ser ingen video?

Geeks Gaming

Nej bara nej.
Så länge dom fortsätter att göra som dom gör mot PC så kommer det aldrig bli ett nytt CoD för min del.
Smgs är fortfarande OP, Pistoler gör mer skada en rifles, killstreaks som förstör allt, inga riktiga servrar, inget teamplay what so ever.

Medlem

För de nyfikna så leder koordinaterna på pistolen till Zürich: https://www.google.se/maps/place/47%C2%B022'00.1%22N+8%C2%B03...

Medlem

Vad fjantigt. Announcement of announcement. Gäst.

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.

Personligen tror jag att Call of Dutys framgångsrecept är att de håller sig till just den där specifika CoD-känslan. Inget fel på lugna spel, men det du beskriver är en helt annat spelserie, inte Call of Duty.

CoD var många år sedan det var intressant för mig. Det du söker är kanske Arma III eller varför inte Red Orchestra 2 som jag själv gillar rätt skarpt? Sedan finns även det starkt lag-baserad C&C Renegade X som är helt gratis att spela (inte F2P)!

Avstängd

Black Ops 1 är det bästa i CoD serien, för Black Ops har allt vi vill ha. PC servrar, community stöd, mods och sjukt bra optimerat. 2'an var också bra enda som saknades var servrar dedikerade. Ghosts svek mig, AW var bra men mycket krav föll inte mig i smaken. Och varje CoD spel Treyarch har gjort har aldrig varit dåligt spel. Jag längtar i alla fall stort.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.

Personligen tror jag att Call of Dutys framgångsrecept är att de håller sig till just den där specifika CoD-känslan. Inget fel på lugna spel, men det du beskriver är en helt annat spelserie, inte Call of Duty.

Fungerar ju jävligt bra på redan befintliga spel där man skall samarbeta som ett lag. NOT. Släpp den utopin. Så länge Ryssland är anslutet till internet vill säga.

Moderator | Testpilot

World at War II :/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Black Ops 2 hade faktiskt dedikerade servrar, det enda som inte fanns var en server browser.

Medlem

Pew pew.....pew? pust och stön... Vad skall vi gissa på för framtida konflikt då. Om det skall bygga på en fortsättning av ett eskalerat Kalla kriget så ser vi USA och Ryssland som fightas med super high-tec vapen i Sibirien.... pew pew.... Kanske vi får se Putin som Cyborg? Fidel Castro återuppstår som en transformer? Möjligheterna är oändliga! GOOOOOO CoD.... pew pew...

Medlem

En av koordinaterna är en address i Zurich, ett hus på Schanzengasse, den andra koordinaten är en parkering nära museét i Kairo, tankar kring detta?

Edit: Nära 6:e oktober vägen


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

SKITSPEL! Dom har inte levererat sen BO så förväntningarna är INTE höga!
Tror det börjar bli dax att få in lasersvärd i serien nu....

Medlem

Jasså, ännu en expansion till Call of Duty: MW2?

Medlem

Jag kommer köpa det. Älskar både bo1 och bo2. Varken ghost eller aw verkade tillräckligt intressant för att investera i. Treyarch är i mina ögon de bästa utvecklarna i trion. Vore kul att se nuketown v3 oxå. ☺

Skrivet av flamgorilla:

En av koordinaterna är en address i Zurich, ett hus på Schanzengasse, den andra koordinaten är en parkering nära museét i Kairo, tankar kring detta?

IS?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.
Ett Americas Army i Crytek Engine hade inte varit fel , hoppas Rainbow blir så bra som jag hoppas.
Sen håller jag med Jozo , ett nytt WW2 spel typ Medal of honor i en ny spel motor hade varit najs.

Vad du är ute efter heter Red Orchestra 2, you're welcome.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:
Skrivet av VeltroXDudE:

OMG!!!
Ännu ett sådant tonårsspel? Spawn , skjut , dö. Spawn , skjut ,dö osv.............
Ge oss , som vill känna känslan av ett spel där man måste ta det lugnt och samarbeta få ta del av den underbara PC världen.
Ett Americas Army i Crytek Engine hade inte varit fel , hoppas Rainbow blir så bra som jag hoppas.
Sen håller jag med Jozo , ett nytt WW2 spel typ Medal of honor i en ny spel motor hade varit najs.

Vad du är ute efter heter Red Orchestra 2, you're welcome.

Det är bra men rätt få som spelar det nuförtiden?

1
Skriv svar