Spana in 9 minuter gameplay från sagolika Trine 3

Robot
Spana in 9 minuter gameplay från sagolika Trine 3
Medlem
Spana in 9 minuter gameplay från sagolika Trine 3

Hur ska man hinna med alla dessa spel som släpps detta år på pc? X_X

Ex: Trine 3, Gta 5 (pc), Witcher 3, Killing floor 2, Magicka 2, Batman Arkham Knight, Star Wars Battlefront...

Medlem

Ser sjukt grymt ut, men ja, vart ska man få tiden att hinna med alla spel i år?

Medlem

imponerande hantverk som vanligt från frostbyte


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Måste erkänna att jag var lite skeptisk när jag hörde att de skulle göra trean till en 3D-plattformare. Efter den här videon är alla tvivel krossade, det här kommer att bli sjukt bra.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ett sånt vacker spel sparar jag gärna till vintern när det är grått och mörkt. Hoppas också det har fullt stöd för 3D Vision som föregångarna!

Medlem

Visst är det snyggt. Men personligen tycker jag det är lite för mycket "haze" effekter, alltid har ett suddigt glöd.

Medlem

Jäkla bra spel!

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag har inte ens tid med spelen jag redan köpt i form av Skylines och Pillars of Eternity... :'(

Releasehästryttare

Brutal snyggt!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

imponerande hantverk som vanligt från frostbyte

Frozenbyte


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Men! Vad har de gjort med spelet? Vart är den där endast sidleds-känslan, som fanns i ettan och tvåan? Trine är inte likadant med hur de har gjort trean.

Medlem
Skrivet av bond12:

Hur ska man hinna med alla dessa spel som släpps detta år på pc? X_X

Ex: Trine 3, Gta 5 (pc), Witcher 3, Killing floor 2, Magicka 2, Batman Arkham Knight, Star Wars Battlefront...

... Mirror's Edge, The Division, Tomb Raider, Project CARS, Just Cause 3, Rainbow Six...

Skrivet av nhagyavi:

Men! Vad har de gjort med spelet? Vart är den där endast sidleds-känslan, som fanns i ettan och tvåan? Trine är inte likadant med hur de har gjort trean.

Personligen tycker jag man verkar ha lyckats bra, 2d känslan finns fortfarande kvar och det nya perspektivet kan göra pusslerna mycket mer intressanta.

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av nhagyavi:

Men! Vad har de gjort med spelet? Vart är den där endast sidleds-känslan, som fanns i ettan och tvåan? Trine är inte likadant med hur de har gjort trean.

Personligen tycker jag man verkar ha lyckats bra, 2d känslan finns fortfarande kvar och det nya perspektivet kan göra pusslerna mycket mer intressanta.

Det har du så rätt i, men ändå

riktigt vackert! grafik, fysik, animationer och framför allt miljöerna.

kolla 1.25 in, fin detalj där med snavandet. Såna detaljer får spelet att se levande ut.

Medlem

Oh :O, shiny :P.

Här tror jag 3D-vision faktiskt kan vara användbart.

Hoppas det får stöd för VR.

Medlem

Gimmme Gimme, änligen ett spel jag faktiskt ser fram emot.

Medlem

Ser fantastiskt ut!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar