Fler detaljer om nya Deus Ex: Mankind Divided

Robot
Fler detaljer om nya Deus Ex: Mankind Divided

Vill inte upprepa misstagen från tvåan (bossfighterna!)


Medlem
Fler detaljer om nya Deus Ex: Mankind Divided

Är spelet hälften så coolt som trailern så kommer det bli kickass meen man vet ju hur det brukar vara med den saken

Medlem

"Vill inte upprepa misstagen från tvåan"?

Trean ska det väl ändå vara, om man nu ska räkna så? Deus Ex, Invisible War och sen Human Revolution.

Medlem
Skrivet av LVX156:

"Vill inte upprepa misstagen från tvåan"?

Trean ska det väl ändå vara, om man nu ska räkna så? Deus Ex, Invisible War och sen Human Revolution.

Nej, vi räknar inte med invisible war. Det är ett spel som inte finns.

Medlem

Om dom skapar lika bra filmisk känsla som HR hade med musik och hur vid liv och trovärdigt det vart trots det vart i framtiden m.m

Ja då fattas bara att dom gör ett mer intressant "skill" system och tillvägagång sätt.

Och släpps det samma år som witcher well, då kan jag varken säga bu eller bä för båda två förtjänar isåfall GOTY.

Ska jag även vara ärlig den authentiska känslan trots vara i framtiden/sci-fi i HR, så är det inget annat spel som kommit i närheten utav så trovärdighet.

och detta är väl det som kommer göra att detta komma slå the witcher på fingrarna om något.

Gameplay mässigt vinner säkertligen witcher 3 med hästlängder!

Medlem

Nu kommer jag behöva leva med för högt blodtryck fram till att det släpps.

Medlem

jävlar! de vet hur man gör trailers iaf! Måste sätta mig och spela klart human revolution NU NU NU


signatur

Xbox live gamertag : Jonas Andersson

Medlem

Väldigt bra och välgjord trailer, hoppas att gameplayet blir bra också! Ser fram emot detta.

Medlem

Skrev detta i mitt blogginlägg för några dagar sedan.

Citat:

Square Enix has announced the continuation of the famous cyberpunk series Deus Ex. The new part was subtitled Mankind Divided, it will tell us about how the future society was divided into castes augmented and ordinary people. In the middle of the action will be our old friend Adam Jensen - the protagonist of the game.

As in Deus Ex: Human Revolution, the events unfold in different parts of the world. For example, in Prague, Czech Republic, Jensen will have to sort things out with Victor Marchenko - an officer in the so-called Coalition of Human augmented (Augmented Rights Coalition).

The choice offers two styles of play: "quiet" passage and open battle. Artificial intelligence of enemies became better than Deus Ex: Human Revolution, play, respectively, will be more difficult. Enemies travel in groups and if suspected something was wrong, summoned colleagues together to explore the dark corners. No more single dummy.

In an open battle Jensen also have hard times: opponents bypass with flank attack of the entire group. Also at your disposal will go more useful implants. Now, Adam can not only see enemies through walls, but also scan them for electronics and ammunition. Hacker will allow the implant to hack turrets and computers at a distance (as in the Watch Dogs).

Do you remember the blade in the hands of Jensen? In Mankind Divided is a lethal weapon will receive an alternative type of attack - Adam learned to shoot a crossbow as a blade. Fans of "noisy" passing too will be satisfied: Jensen blinds enemies smokescreen and with the help of X-ray vision shoots them from an automatic rifle.

For protection from enemy fire can be briefly activated nano-shield and then bullets will bounce off the chest of Adam. In general, mechanical augmentations of Human Revolution remained untouched, but the amount of improvement has increased markedly.

The plot of Deus Ex: Mankind Divided remains a mystery. Developers do not plan to migrate from a previous save of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution will not canonical.

For this reason, we have to say goodbye to some of their favorite characters, including and (spoiler!)

Pilot Farid Malik. In one of the missions of Deus Ex: Human Revolution Farida plane was shot down on approach to the landing. Life charming pilot was in the hands of players: could repulse enemy offensive and save Malik or throw it to die at the crash site.

In Deus Ex: Mankind Divided on the job we will deliver new pilot - Elias check.

Developers do not plan to transfer stored from the previous part of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution is not canonical.

The developers promise that additional work will have an impact on the gameplay. For example, if Adam decides to cross the road bandits in the beginning of the game, then later one of the crime bosses can considerably spoil the blood of the main character, set on a group of bandits in the next story mission.

Game development studio is engaged in Eidos Montreal. Deus Ex: Mankind Divided be released on the PlayStation 4, Xbox One and PC. Release date will be announced later.

Medlem

Kan dom inte ens säga om det kommer i år? when its done är jag så jävla trött på... up your ass me sånt!

Inaktiv

Problemet med bossfighterna var väl mest att övriga spelet inte förberedde dig vidare väl på dem. Human Revolution var inget kul spel om man valde "action" som approach varför få hade en arsenal anpassad för just rent skjutande.

Själv valde jag att slänga alla spelets uppgraderingar på min revolver som till slut var en jävla handkanon med exploderande dumdumkulor som sköt i 180 med perfekt precision så då var det inte vidare svårt att spränga bossarna i luften då.

Inaktiv

Oj, oj, oj! Detta kommer nog bli ett riktigt bra spel! Jag längtar!

Medlem

I Human Revolution - Director's Cut var bossfighterna omgjorda till att bättre passa olika spelstilar. Det var väl en av de viktigaste sakerna de ändrade efter kritiken de fick på originalet, och något de gick ut med stort i pr-kampanjen för Director's Cut. Det verkar alltså som att de lärde sig läxan redan då, och det känner nog de flesta till.

Därför känns det lite konstigt att de nämner det igen. Kanske för att verkligen poängtera det för de som spelade originalet och missade att Director's Cut var - augmented?

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av LVX156:

"Vill inte upprepa misstagen från tvåan"?

Trean ska det väl ändå vara, om man nu ska räkna så? Deus Ex, Invisible War och sen Human Revolution.

Nej, vi räknar inte med invisible war. Det är ett spel som inte finns.

Invisible war var inget dålig spel, visst det levde inte upp till första. Men dåligt var det inte.

Animeringarna var smärtsamma dock.

Medlem

Var ganska säker att jag sett "boven" i ett tidigare spel

https://www.youtube.com/watch?v=AxcQer2jFL8

Medlem

Nu fattas bara att CD-Project får ut The Witcher 3 så att de kan satsa allt på Cyberpunk 2077. Det här är då min kandidat för årets spel om de nu tagit lärdom av misstagen från Human Revolution som är ett fantastiskt spel.

1
Skriv svar