Just CS things

Medlem
Just CS things

Körde en skön Cobblestone-match i veckan med en kompis klan. Det gäller att hålla fokus hela matchen, annars kan man råka ut för det som motståndarlaget gjorde. Magiska semlan, om du finns här på FZ - tack för en bra match!

http://plays.tv/video/55255f37caad712a86

#blogg

Just CS things

Viken karta är det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Cobblestone, eller cbble som den hette i tidigare versioner utav cs

Medlem

Precis, Cbble som den hette. En bomb bana vid ett gammalt slott :).

Bra jobbat i videon!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Precis, Cbble som den hette. En bomb bana vid ett gammalt slott :).

Bra jobbat i videon!

Thanks dude.

Det är ganska intressant att kolla på sig själv spela, man gör mycket man inte tänker på när man spelar. Jag har exempelvis en ovana att ladda om efter minsta lilla skottväxling, vilket syns tydligt när jag möter den sista killen vid fontänen. Skön bana för övrigt, mycket smygvänligare än de_cbble!

Tackar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snyggt jobbat!

Såna här gånger blir jag sugen på att spela CS:GO, bara för att komma in i en match och bli roflstompad fem gånger i rad innan jag stänger av.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Jag måste fråga vilken rank du spelar på

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Snyggt jobbat!

Såna här gånger blir jag sugen på att spela CS:GO, bara för att komma in i en match och bli roflstompad fem gånger i rad innan jag stänger av.

Halva grejen är kids som skäller ut alla efter noter!

Skrivet av grollo_92:

Jag måste fråga vilken rank du spelar på

När jag spelade som mest var jag uppe på Master Guardian nivåerna. Nu kör jag spontant och endast med kompisar, helst när vi är en hel grupp på fem personer. Hoppar upp och ner mellan Nova 2 och Nova Master just nu.

Medlem

Hehe, ligger just nu på Master Guardian II och har knapp spelat senaste tiden :P.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Hehe, ligger just nu på Master Guardian II och har knapp spelat senaste tiden :P.

Tuta o kör bara!

1
Skriv svar