Sveriges första klan för Battlefield: Bad Company 2

Inaktiv
Sveriges första klan för Battlefield: Bad Company 2

[SGA] - Sweden Gallant Army skapar Sveriges första BC2 klan
Battlefield: Bad Company 2, BF:BC2, kommer att släppas i början utav mars nästa år. Och vi har bestämt oss för att vara den första svenska klan som spelar detta spel. Därför börjar vi redan nu att förbereda oss för förändringarna som kommer att ske. Tanken med att vara ute så pass tidigt är att vi dels ska försöka skapa ett community där alla kan prata och diskutera, tjafsa och trivas. Det är vårt forum som kommer att vara stommen i detta community där det för det mesta handlar om BF:BC2. Vi ska även genom att vara ute i god tid försöka locka till oss hängivna spelare och bygga upp en utav sveriges bästa klaner! Med hjälp utav dessa hängivna spelare ska vi bygga upp en stabil grund och därifrån fortsätta att jobba oss mot toppen!

Vi söker dig!
Är du intresserad utav att ansluta dig till oss? Under de närmaste månaderna kommer vi endast att ta emot intresseanmälningar. När det sedan närmar sig en release av spelet kommer vi att kontakta de som anmält sig för att kolla att intresset fortfarande finns. Beroende på hur många som ansökt kommer vi att välja ut de mest intressanta personerna till en slutfas där de erbjuds ett medlemskap. I dagsläget är det osäkert hur många platser som finns, men det rör sig omkring 20 platser.
Med tiden kommer vi att öppna för nya ansökningar, så kommer du inte med från början är det bara att försöka igen!

Två år i branschen
Med nästan två år på nacken som klan har vi den erfarenhet som krävs. Vi har spelat Battlefield 2 & 2142. Tyvärr har det inte gått så bra tidigare, det pga dåligt intresse från medlemmarna. När vi började att få en bra grund hos medlemmar var det många som tappade intresset för spelet. Det samtidig som vi tog sommaruppehåll. Det var den sämsta tänkbara kombinationen.
Men nu är vi tillbaka för att helhjärtat satsa på Battlefield: Bad Company 2.

Låter det intressant?
Tveka då inte till att besöka oss och vårt forum. Där kan du diskutera spelet och nyheter med andra hängivna spelare! I nuläget har vi dock inte så många medlemmar på forumet. Men ansluter du dig så kommer du fort se hur det ökar, och det blir ett livligt forum!

Besök oss
http://sga-gaming.com
info@sga-gaming.com

Moderator | Testpilot

Men nu ljuger du väll lite granna eller?

Kolla in denna tråd: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=82909

Dom var väll lite före er eller hur?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Ser dom så svenska ut? För mig står det på ett främmande språk från andra sidan atlanten.

Även om de skapades i sverige så är det inte för mig en svensk klan, eftersom att de söker medlemmar från världens alla hörn.

Moderator | Testpilot

Det är en svensk klan som söker svenska medlemmar. Tycker det är bra dom har sidan på engelska så det inte bara är svenskar som kan besöka sidan utan väldigt många fler.

Och det var ju tråkigt för dig att engelska är ett främmande språk


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Men herregud vad du var envis då. Det är skillnad på svensk och svensk. Du säger att det är en svensk klan, men när jag menar att någonting är svenskt så ska det också rikta sig i första hand till svenskar.

Jag förnekar ingenting, de var före och jag visste faktiskt inte om det när jag skapade denna tråd. Men jag kan ändå inte säga att det är en klan som vänder sig till svenskar. Bara för att allting står på engelska förutom diskussioner.

Och hur många spel lirar de? Jo, lite fler än BC2. Vi spelar bara BC2 och kan därför kalla oss för en battlefield bad company 2 klan.
De klaner som spelar flera olika spel kallas för multigaming klaner eller vad man nu säger.

Som jag skrev så kan jag inte förstå varför du måste bry dig så jävligt?! Är du med i klanen kan jag förstå, men annars - varför bry sig så förbannat mycke?!

Moderator | Testpilot

Men om man spelar bc2 är det ju en bc2 klan eller hur? Må dom spela annat eller ha ett visst gäng spelar CS och en anna grupp spelar WOW? Hur kan det vara skillnad på svensk och svensk? Exakt samma sak

Och jag förstår inte hur du tänker... Klanen är bara för svenskar ONLY som dom skrivit i diverse trådar här och på sitt forum som jag sett så hur kan den inte vara svensk egentligen?

Nej jag är inte med i den klanen och inte någon anna heller därför jag slutat med klan spel ;P

Ville ba påpeka att ni inte är den FÖRSTA svenska BC2 klanen sen kommer du med annat jag måste argumentera emot.

För att summera:

-Bara för att klan sidan är på engelska betyder inte det att klanen inte siktar på svenska medlemmar.

- Bara för dom har olika grupper/ spel dom lirar så betyder det inte att dom inte är en "CS KLAN/ BC2klan" eller vad du nu vill kalla det.

- Eftersom du skrev du hade svårt med engelska språket. Hur ska det gå för dig om ni skulle behöva åka runt ngnstans o spela när engelskkunskap behövs?

Du har tråden här och vem som helst får fråga/tycka till/svara så bara det jag gjorde ;P

Ser jag något som inte är rätt är det ju bara bra det kommer fram. Sen om du inte gillar det för det är din klan osv... Jag säger inte att ingen ska skita i att joina er? Bara att ni inte är den första svenska klanen ;P

Och en fråga bara... Två år säger du? Som du beskrev era två år skulle jag inte ens kalla det som ni varit en riktig klan som spelat så mycket alls med allt som står i ditt första inlägg.

Ha en trevlig kväll (Y)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Men om man spelar bc2 är det ju en bc2 klan eller hur? Må dom spela annat eller ha ett visst gäng spelar CS och en annan grupp spelar WOW?

För att förtydliga det jag menar är att vi är en renodlad BC2 klan. Vi spelar ingenting annat förutom det. Därför vill jag påstå att vi är den första klanen som är endast lirar det. I min värld är det inte samma sak med en klan som spelar tre/fyra olika spel och en klan som endast riktar sig till ett.

Det är fortfarande en klan båda två, men det finns markanta skillnader!

Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur kan det vara skillnad på svensk och svensk? Exakt samma sak

Nej, egentligen inte. inte exakt. Någonting svenskt kan vara en uppfinning som används runt hela världen. Något annat svenskt kan vara en uppfinning som endast svenskar har användning av.

Nu har endast svenskar möjlighet att ansluta sig till "Tesla", men det jag vill få fram med mina exempel är att det kan vara skillnad på svenskt och svenskt.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Och jag förstår inte hur du tänker... Klanen är bara för svenskar ONLY som dom skrivit i diverse trådar här och på sitt forum som jag sett så hur kan den inte vara svensk egentligen?

Självklart är det en svensk klan! Det jag menar är att klanen även riktar sig till andra personer med. Inte bara till svenskar. Även om endast svenskar kan komma med så riktar sig hemsidan till andra med.

Skrivet av uberpwnage2.0:

]Ville ba påpeka att ni inte är den FÖRSTA svenska BC2 klanen sen kommer du med annat jag måste argumentera emot.

Argumentera du. Jag kommer inte att ge mig fören du märker att jag har rätt!

Men som jag tidigare har skrivit i detta inlägg vill jag mena att vi är den första svenska klanen som är renodlad BF:BC2.

Skrivet av uberpwnage2.0:

- Bara för dom har olika grupper/ spel dom lirar så betyder det inte att dom inte är en "CS KLAN/ BC2klan" eller vad du nu vill kalla det.

Multigaming vill jag kalla det för. Och självklart är det en klan som spelar ett par olika spel, men som sagt så är vi den första svenska klan som är renodlad BF:BC2.

Skrivet av uberpwnage2.0:

- Eftersom du skrev du hade svårt med engelska språket. Hur ska det gå för dig om ni skulle behöva åka runt ngnstans o spela när engelskkunskap behövs?

Det var ett skämt..

Skrivet av uberpwnage2.0:

Du har tråden här och vem som helst får fråga/tycka till/svara så bara det jag gjorde ;P

Ser jag något som inte är rätt är det ju bara bra det kommer fram. Sen om du inte gillar det för det är din klan osv... Jag säger inte att ingen ska skita i att joina er? Bara att ni inte är den första svenska klanen ;P

Självklart får du säga vad i helvete du vill! Men jag står fast vid min åsikt. Vi är den första klanen som är ren och skör Bad Company 2.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Och en fråga bara... Två år säger du? Som du beskrev era två år skulle jag inte ens kalla det som ni varit en riktig klan som spelat så mycket alls med allt som står i ditt första inlägg.

Nu gav jag bara en förklaring till varför vi aldrig lyckades slå igenom. Vi hade våra tider där det var riktigt bra! Men tyvärr så försvann folk när det gick så. De tröttnade helt enkelt på spelet.
När det kommit nytt folk tar det ett tag innan man når dit man var tidigare. Vi spelade 2142 som aldrig riktigt blev någon höjdare. Det ledde i sin tur till att det blev ont om ersättare, och det bidrog till att vi aldrig riktigt slog egenom.. Tyvärr.

-----------------------------------------------------------------

Jag vill bara påpeka att det jag säger och skriver är absolut inte menat att vara illa emot "Tesla-Core eSports Crew"

Moderator | Testpilot

Vad bra vi förstår varandra nudå ;P
Menade inget illa, men nu vet ju framtida folk det också.

I vilket fall som helst hoppas jag det går bra för er i BC2. Reggar mig på sidan och håller mig uppdaterad.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Vad bra då, det e härligt med folk som förstår varandra!

Jag vill bara passa på att poängtera att det är inte bara de som planerar att köpa spelet eller ansöka till klanen som kan komma till oss.
Det är även tänkt att vi ska ha ett livligt forum där man kan diskutera allt, men mestadels BC2!

Inaktiv

Nästa som signar får betanyckel!
Vi har fått tag på några betanycklar till PS3 betan. Om du hade tänkt köpa spelet till PC kan du besöka oss och fylla i en intresseanmälan, så ger vi dig en gratis betanyckel!

Varför gör vi såhär?
Jo, enkelt - vi vill att ni ska komma till oss och inte någon annan.

Medlem

lol


signatur

dizzid1a. Say What?

Moderator | Testpilot
Skrivet av DoDaDa:

Nästa som signar får betanyckel!
Vi har fått tag på några betanycklar till PS3 betan. Om du hade tänkt köpa spelet till PC kan du besöka oss och fylla i en intresseanmälan, så ger vi dig en gratis betanyckel!

Varför gör vi såhär?
Jo, enkelt - vi vill att ni ska komma till oss och inte någon annan.

Man joinar, tar nyckeln sen leavar. YE!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Hej, Ni är tydligen sveriges första bc2 klan som ni påstår, då antar jag att ni är så bra att ni inte har någonting emot att möta mig och min ungefär 2 veckors gamla klan.. Eftersom att ni då spelat så heeemskt mycket tillsammans, så borde ni ju äga oss lätt.. Upp till bevis, nooobs.. Hmmmmmmm Ägdeehhhh..

Kontakta mig på mitt steamaccount: JeppeWarskog

Eller var en chicken, upp till er..

Medlem

Bästa tråden ever!
Jag vill också vara med och möta Sveriges första hel svenska bc2 klan!
Detta här kan ju bli historia!
Det är ju nästan som att min utdöda klan som man hade på bc2betan var smutsig efter som alla var svenskar men så hade vi en lite norsk också ;D

Anyway heter: Lurgish is bc2
Och FreeCake.psd i steam
Fega inte ut er bara!
DoDaDa, du är min idol (y)

Varför behövde ni dra upp en tråd som är över 1 år gammal?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Hahahahaha!

@LurkerGaat profilbild passar bra in på denna tråd xD


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Låst.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar