Ny gameplay från The Witcher 3!

Robot
Ny gameplay från The Witcher 3!

Blod, våld och lite bar hud - CD Projekt bjuder på närmare fem minuter från årets rollspelssläpp.

#cd-projekt


Medlem
Ny gameplay från The Witcher 3!

"A Vampire!"
"Is it 1358 yet?"
"... No."
"Then fuck off!"

Ah, Witcher.

Helt sjukt pepp på detta! Det lär ju vara ett spel som man kan köra så många gånger, och som lär hålla så jävla länge!

Medlem

ojojoj vad taggad man blir

Medlem

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Asså HYPE å hoy,,, fy satan jag kan knappt bärja mig... det är detta jag och mina 2 st GTX 780 TI har väntat på.. å gud ska veta vi har väntat sedan dagen efter vi lirade ut the witcher 2 för femti elfte gången ^^

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Inaktiv

Glöm inte att nämna att det har gått guld också


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer PK-maffians motståndare skrika att feministerna och PK-maffian kommer att skrika!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

welcome traveler drink with me you c*cksucker haha vilken line

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Skrivet av joary639:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer PK-maffians motståndare skrika att feministerna och PK-maffian kommer att skrika!!!

Just nu är bara högljudda röster från ett par forumsnubbar, så det kan vi väl lägga ner nu?


signatur
Medlem
Skrivet av Xepheros:

"A Vampire!"
"Is it 1358 yet?"
"... No."
"Then fuck off!"

Ah, Witcher.

Humor när den är som bäst!

Men helt allvarligt, kan spelet verkligen bli så bra som det verkar?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Jasså du Carl är det sånt du ser =D helt ärligt jag såg fan inge nipples alls, hade för mycket annat att titta på ^^

Testpilot

Jisses , det e på tok för många dagar kvar innan det släpps! Hype HYPE! HYPE!!

Medlem

GOTY möjligtvis GOTM

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Det skulle du ha sagt åt Arnroth när han skrev sin krönika och kritiserade Hideo Kojima för att han sjunkigt så lågt att han lägger in en kvinna i bikini trots att han haft fler nakna och halvnakna män i sina spel.

http://www.fz.se/artiklar/kronika/20130630/arnroths-kronika-b...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

orkar inte vänta mer, kan det inte bara släppas nu!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Skrivet av joary639:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer PK-maffians motståndare skrika att feministerna och PK-maffian kommer att skrika!!!

Just nu är bara högljudda röster från ett par forumsnubbar, så det kan vi väl lägga ner nu?

Vi kan lägga ner men det ska bli intressant om hon kommer hugga på spelet. Anita kritiserade Dying Light för den svaga kvinnliga karaktären trots att hon inte spelat spelet och 5 minuter in i spelet var den kvinnliga karaktären inte alls som hon beskrev. Summan av det hela var att hon högg på Dying Light endast för att spelet var populärt och nu med naket i Witcher finns det stor risk för att hon hugger på det spelet endast för att skapa rubriker.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vänta lite, ska bara förbredda mig:

ok. Är redo. Dags att sätta igång klippet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Köpt ny dator då 2015 blir tungt ! Kommer njutas i fulla drag när detta släpps !

Medlem

En sak jag inte gillar med CD Project är att dom ger Xbox ägarna exklusiva saker som inte följer med i PC eller PS4 versionen av Collectors Edition.

Kommer inte köpa CE för den är för dyr och statyn inte nog fin men tycker det är rätt surt att PC och PS4 versionen ligger i liknande prisklass och ändå saknar saker som en tygkarta som är mycket finare än en 50 öres utskrift.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem

Årets rollspelssläpp har ju redan skett iom Pillars of Eternity!

Nej men, det ser onekligen intressant ut. Synd bara att de inte bestämde sig för att man skulle kunna spela storyn från två perspektiv (två karaktärer). Skulle så gärna ta mig an den här världen som något som inte är Geralt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Jasså du Carl är det sånt du ser =D helt ärligt jag såg fan inge nipples alls, hade för mycket annat att titta på ^^

Jag ser allt!


signatur
Medlem

Kvinnan på bilden säger:

-"Mmm nästa gång tar vi med oss en mugg...."

Medlem

Taggad man blir!

Medlem

sooooooooo , where do i sign up for these "ancient rituals" ?

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:

GIF-versionen

Medlem

Jag tror min flickvän fruktar för datumet^^

12
Skriv svar