"Harry Potter" kan komma att spela Rockstar-chef i BBC-drama

Robot
"Harry Potter" kan komma att spela Rockstar-chef i BBC-drama

Daniel Radcliffe vs. spelhatar-advokaten Jack Thompson: Fight!


Medlem
"Harry Potter" kan komma att spela Rockstar-chef i BBC-drama

Han är ganska talangfull skådespelare så det ser jag inga problem med. Blev positivt överraskad av hans roll i "The woman in black".


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Daniel Radcliffe börjar bli en ganska erkänd skådespelare i alla möjliga projekt. Och kan tycka det är lite oschysst att kalla han "Harry Potter" som Klepto nämnde. Det är ingen Daniel Day-Lewis men han kommer säkert göra ett bra jobb.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ärligt talat så saknar jag Thompson. Han var rolig på ett knasigt sätt, numera är det bara ett jäkla tjat om feminism och kön.

Medlem

Är inte ett fan av just Harry Potter, men Daniel Radcliffe är en ordentligt bra skådespelare.

Medlem

Serien slutar säkert med att han blir av med licensen. Så nu behöver jag inte se den.

Medlem

Väldigt imponerad av Radcliffe, båda senare delar av Harry Potter var utmärkta, men A young doctors notebook var brilliant


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Daniel Radcliffe är inte bara en bra skådis, utan en väldigt fin kille i övrigt. Kul att det går bra för honom.

Medlem

Ja, hela grejen med att media kallar honom "Harry Potter" är lite löjligt. Till och med FZ följer vågen.

Medlem

Om ni inte kollat in den så kolla upp A Young doctors notebook med Daniel Radcliff och Jon Hamm Mad Men) grymt bra serie.

Medlem
Skrivet av robbis:

Om ni inte kollat in den så kolla upp A Young doctors notebook med Daniel Radcliff och Jon Hamm Mad Men) grymt bra serie.

Har serien ett slut, eller har den lagts ner?

1
Skriv svar