Ko-lossalt jordbruk i Farming Simulator 15-trailer

Robot
Medlem
Ko-lossalt jordbruk i Farming Simulator 15-trailer

Lite synd att det inte finns mer tutorials på hur...allt funkar, för jag låser liksom upp kanske totalt 2 åkrar, sedan blir det "för mycket" för mig så jag orkar inte spela mer, kommer aldrig ens till djur-delen i spelet, för vet ju fan inte vad för maskiner som gör vad :/

Medlem

Någon borde kombinera det här med Dayz, GTA och City Skyline, med fullt VR stöd naturligtvis.

GOTM

=D

Medlem
Skrivet av totte1015:

Lite synd att det inte finns mer tutorials på hur...allt funkar, för jag låser liksom upp kanske totalt 2 åkrar, sedan blir det "för mycket" för mig så jag orkar inte spela mer, kommer aldrig ens till djur-delen i spelet, för vet ju fan inte vad för maskiner som gör vad :/

Nu har jag inte spelat sedan release men när jag hade fler åkrar satte jag på maskinerna med AI-förare samt koncentrerade mig på att göra missions som man fick vid en anslagstavla. Tog själv aldrig tag med djur då de behövde olika foder som var ansträngande att fixa. Googlade en del och ställde frågar på deras forum när jag hade problem. Tyvärr glömt bort allt nu.

Medlem

Synd att växtodlingen fortfarande är lika avancerat som MS Paint :/

Medlem
Skrivet av klargplutte:

Synd att växtodlingen fortfarande är lika avancerat som MS Paint :/

Jag vill också odla i MS Paint!

Medlem

Njae, vet inte om jag vill utsätta mig för det här på den lilla fritid jag har när jag spenderar vintrarna ute i vildmarken i skogsmaskiner och somrarna i en jordbrukstraktor....

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av klargplutte:

Synd att växtodlingen fortfarande är lika avancerat som MS Paint :/

Jag vill också odla i MS Paint!

Vill du odla vete ? Måla en gul fyrkant , för dubbel skörd måla den sedan i lite mörkare ton.

Inaktiv

Spelade det föra spelet och höll på att kolappsa av tråkighetsfaktorn, vete tusan om man kommer spela detta, ett spel med Bond e ett bättre spel.
Undra om man får spela som bov nån gång,

Det är kul med flygspel men en gång fick planet stall och jag åkte i backen, och en bonde titta på mig och sa, hönshjärna.

Medlem

Man kan hoppas att grafikmotorn uppgraderas ordentligt. Tröttnade på den pliriga texten som knappt gick att läsa.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Man kan hoppas att grafikmotorn uppgraderas ordentligt. Tröttnade på den pliriga texten som knappt gick att läsa.

Sådana problem har inte jag. Hur pass illa är det?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Lite synd att det inte finns mer tutorials på hur...allt funkar, för jag låser liksom upp kanske totalt 2 åkrar, sedan blir det "för mycket" för mig så jag orkar inte spela mer, kommer aldrig ens till djur-delen i spelet, för vet ju fan inte vad för maskiner som gör vad :/

Här hittar du lite tutorials. Det hjälper förstås om man har lite koll på hur jordbruk går till, men i tråden jag länkar till finns ändå grunderna.

http://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=831&t=69608

Till PC-versionen, förstås, men konsolversionen lär inte skilja sig nämnvärt från den, förutom att den inte stöder moddar. Men det får ni väl läsa mer om i den recension jag förhoppningsvis får skriva om den :).

Medlem

Va? Ingen som postat den än!? Låt mig göra det:

Nu är tråden komplett.

1
Skriv svar