BF: BC2 - Att förhandsboka Limited edition

Medlem
BF: BC2 - Att förhandsboka Limited edition

Go middag gubbar!
Sitter här och är enormt sugen att få händerna på ett limited edition så att man kan vara med ifrån början.

På BC:2 hemsida står det att man ska vända sig till gamestop.com om man vill reservera ett..

Någon som vet om man verkligen får ett eller är den infon bara för Nord Amerika? Någon som reserverat där innan eller till o med bokat BC:2 via dem?

Medlem

Webhallen har limited edition

http://www.webhallen.com/prod.php?id=104758

Finns för konsoler också.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Webhallen har limited edition

http://www.webhallen.com/prod.php?id=104758

Finns för konsoler också.

Tackar! mailar dem och hör vad de har att säga

Medlem

Någon som vet varför LE kostar lika mycket som bara spelet?
Brukar vara någon hundring dyrare


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Någon som vet varför LE kostar lika mycket som bara spelet?
Brukar vara någon hundring dyrare

Nej, väldigt konstigt de också!
på CDON.com är där ett dyrar pris (jämfört PC versionen)

och även personalen på EBgames sa att man skulle behöva lägga till ett par hundra lappar.

men när man handlar online står där - Pris, leverans datum etc. kan komma att ändras

Smakar det så kostar det.. kan man säga (om man vill)

Inaktiv

LE ska kosta lika mycket då alla saker som man får från start i LE låser man upp medans man lvlar upp i den vanliga utgåvan.

Snoka runt lite så står förklaringen på varför LE ska kosta lika mycket på många ställen. Och när det är bekräftat att man ändå kan låsa upp allt som följer med i LE så kanske man inte vill betala 400:- mer för det bara för att ha fördelen på sin sida de 3 första dagarna innan alla andra har hunnit låsa upp sakerna man har?

Inaktiv

LE ska kosta lika mycket då alla saker som man får från start i LE låser man upp medans man lvlar upp i den vanliga utgåvan.

Snoka runt lite så står förklaringen på varför LE ska kosta lika mycket på många ställen. Och när det är bekräftat att man ändå kan låsa upp allt som följer med i LE så kanske man inte vill betala 400:- mer för det bara för att ha fördelen på sin sida de 3 första dagarna innan alla andra har hunnit låsa upp sakerna man har?

Medlem

lönt med LE då, skumt

Medlem

Thompson M1A1 kpisten som ersätter vanlig pistol är den sista unlocken man får (under pistoler). Det krävs en hel del poäng för detta (i betan iaf). Kan kolla hur mycket när jag kommer hem. Så den är inte helt fel

Har förbokat LE till PC iaf (449kr på webhallen).


signatur

Welcome to the Manglerdome

inK
Medlem

Jag avstår Limited Edition, den lockar inte. Tycker det är roligare att låsa upp sakerna allt eftersom. Dessutom har jag förbokat mitt ex. för 1 kr vid inbyte av 2st gamla spel på GameStop.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av warh0g:

Thompson M1A1 kpisten som ersätter vanlig pistol är den sista unlocken man får (under pistoler). Det krävs en hel del poäng för detta (i betan iaf). Kan kolla hur mycket när jag kommer hem. Så den är inte helt fel

Har förbokat LE till PC iaf (449kr på webhallen).

Jag med :up::up::up:
--------------------------------------------------
Vem fan köper spel på GameStop egentligen?? Typ 200kr över marknadspriset på alla spel(som dessutom ofta är begagnade)


signatur

B lup

Medlem

Förlåt om jag väcker död tråd men jag tyckte att det kändes onödigt att skapa en ny om samma ämne.

Har jag uppfattat allt rätt om det är, om man bokar/köper limited edition så får man: extra pansar, rörelsesensor och mer eldkraft uppgraderingar till fordon och en målsökarpistol.

om man inte förhandsbokar så låser man upp dessa saker när man går upp "ranker" i multiplayer.

Dum fråga kanske men jag var så osäker på om jag uppfatat det rätt. :\

1
Skriv svar