Inaktiv
dåligt

det finns ju ingen känsla när det gäller skott tekniken i battlefield, är man en till två meter från en fiende och tömmer ett magasin????? va fan killen får knappt en skråma så dåligt får det inte vara. jag har spelat de flesta andra spelen å men ej upplevt dem så.

Medlem

Okej... synd?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Du kan ju fan inte tömma magasinet framför så där, skotten sprids ju fan 2 meter bredvid han lol!

Medlem

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.

håller helt med, inte är det bra, ett svenskt tillverkat spel borde vara bättre.

Inaktiv
Skrivet av sonny.tdu.nab:

Du kan ju fan inte tömma magasinet framför så där, skotten sprids ju fan 2 meter bredvid han lol!

jaaaaa det är ju just det

Medlem

DICE gav ut spelet innan det var färdigkodat, därav den värdelösa hitboxen/hitreggen. Inte fan ser man såna problem på CS, TF2, och alla andra fps-MP. Riktigt jävla uselt. Jag håller på med bf2 för jag är administratör, hade jag inte varit det hade jag lagt ner för länge sen. Kommer inte köpa ett DICE-spel igen


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

DICE gav ut spelet innan det var färdigkodat, därav den värdelösa hitboxen/hitreggen. Inte fan ser man såna problem på CS, TF2, och alla andra fps-MP. Riktigt jävla uselt. Jag håller på med bf2 för jag är administratör, hade jag inte varit det hade jag lagt ner för länge sen. Kommer inte köpa ett DICE-spel igen

Snacka om trångsynt människa

Skrivet av dalaan88:
Skrivet av daskedennis:

DICE gav ut spelet innan det var färdigkodat, därav den värdelösa hitboxen/hitreggen. Inte fan ser man såna problem på CS, TF2, och alla andra fps-MP. Riktigt jävla uselt. Jag håller på med bf2 för jag är administratör, hade jag inte varit det hade jag lagt ner för länge sen. Kommer inte köpa ett DICE-spel igen

Snacka om trångsynt människa

Kan lova dig en sak: BF2 is old. Dom har kommit ganska mycket längre i sitt kodande sen BF2 tiden. Ja, Bad Company var inte så bra när folk tar för lite skada av skotten men man träffar.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Det du upplever är likadant i alla fps spel, skotten sprids. Du måste skjuta 3-5 skott i taget.

Medlem
Skrivet av micce:

det finns ju ingen känsla när det gäller skott tekniken i battlefield, är man en till två meter från en fiende och tömmer ett magasin????? va fan killen får knappt en skråma så dåligt får det inte vara. jag har spelat de flesta andra spelen å men ej upplevt dem så.

Jag håller med, därför jag tröttnade på det. Hoppas Bad company 2 har liknande som Call of duty på hardcore. Det är underbart!

Medlem

Samma problem i alla fps spel. Det kallas att spreja och innebär att man skjuter som en galning lite okontrollerat. Testa att skjuta ca 3-5 skott åt gången så ska du se att du träffar mer.

ps cs är ännu värre. Skjuter du mer än ett skott utan uppehåll så är det större chans att du träffar på servern efter i listan än den du skjuter på

Medlem

men det bra med bf bc2 är att man kommer att ha mindre liv än i bf bc 1 vilket gör att man måste vara mer försiktig

Medlem

ahh gamla goda noobsprayen, ja du får nog ta det lungt med avtryckaren young grasshopper!

Medlem

testa moden projekt realty ush Vbf2 har dålig hit box och vapnen känns som softisar

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.

Sluta snacka skit.

Medlem

tyckte bc 2 betan var totalt ointressant whatsoever. Tacka fan för cod 6...

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av daskedennis:

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.

Sluta snacka skit.

Du vet att det stämmer.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av micce:

det finns ju ingen känsla när det gäller skott tekniken i battlefield, är man en till två meter från en fiende och tömmer ett magasin????? va fan killen får knappt en skråma så dåligt får det inte vara. jag har spelat de flesta andra spelen å men ej upplevt dem så.

Jag håller med, därför jag tröttnade på det. Hoppas Bad company 2 har liknande som Call of duty på hardcore. Det är underbart!

Skojjaru eller Hardcore e fan mest lame inte nog med att en TMP fungerar som sniper i reguljära cod, i HC kan man ju fan oneshotta en person 200 m bort med ett jävla pistol skott i foten.

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av daskedennis:

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.

Sluta snacka skit.

Du vet att det stämmer.

Jag spelar BF2 ofta och har gjort det sedan releasen, men har aldrig stött på de problem ni talar om. Jag borde dessutom märka av dessa aningen mer då jag spelar som sniper och inte bara skjuter vilt som ni M4/M16-folk gör.

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av daskedennis:

Välkommen till battlefield 2, buggarnas spel! Uppfuckad nätkod gör att hitboxen ligger fel och motståndare dustar. Dessutom suger 1,50patchen, så det är nästan ospelbart.

Sluta snacka skit.

Du vet att det stämmer.

Nej det gör det inte, tror att det är du som är lite efterbliven.


signatur

B lup

Medlem

Det enda som är bra med 1.50 patchen är att det inte regnar bilar eller UAV från himmlen.. resten är kasst.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av micce:

det finns ju ingen känsla när det gäller skott tekniken i battlefield, är man en till två meter från en fiende och tömmer ett magasin????? va fan killen får knappt en skråma så dåligt får det inte vara. jag har spelat de flesta andra spelen å men ej upplevt dem så.

Jag håller med, därför jag tröttnade på det. Hoppas Bad company 2 har liknande som Call of duty på hardcore. Det är underbart!

Det är allt annat än vad jag vill ha iaf, då är det bara vem som ser den andra först och inte vem som siktar best som det är i tex ET. Där man faktiskt kan vinna över ngn som ser dig först genom att pricka i huvudet och inte bara ligga och spamma skott över hela kartan för att få ngt fot kill. Ne hoppas man tål lika mycket som i bf2 iaf!

1
Skriv svar