Medlem
YouTube

Tjena!
Har precis gjort en gamingkanal för er som gillar gaming
Skulle va skit najs om ni gick in och prenumererade!
Tack för mig!

https://www.youtube.com/channel/UC8BYDtROCewKF44Gl-bnMfg

Medlem

Är inte detta typ fjärde tråden du har skapat om just detta?..

Medlem

Nu får du sluta spamma trådar om det där.

Medlem
Medlem
Skrivet av DeZix:

Tjena!
Har precis gjort en gamingkanal för er som gillar gaming
Skulle va skit najs om ni gick in och prenumererade!
Tack för mig!

https://www.youtube.com/channel/UC8BYDtROCewKF44Gl-bnMfg

Men fatta att vi har berättat för dig att din kanal är skit och ingen här är intresserad!


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag tror folk hade stått bakom och gått in på din kanal om de funnit intresse själva, att sitta åh bumpa upp för likes och subs gör folk bara irriterade!

Jag kan tycka att det finns bättre sätt att uttrycka sig på... Det finns ingen anledning att vara otrevlig.
Det enda han (?) har gjort fel är att skapa flera trådar om samma sak; det är moderatorernas uppgift att rensa bort och upplysa om reglerna. Gillar ni inte hans kanal eller hans klipp så går det att lämna konstruktiv kritik (eller inget alls i min mening).


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Jag kan tycka att det finns bättre sätt att uttrycka sig på... Det finns ingen anledning att vara otrevlig.
Det enda han (?) har gjort fel är att skapa flera trådar om samma sak; det är moderatorernas uppgift att rensa bort och upplysa om reglerna. Gillar ni inte hans kanal eller hans klipp så går det att lämna konstruktiv kritik (eller inget alls i min mening).

Användaren har fått flera trådar bortplockade pga dubbelposter och är väl medveten om regler.

I en av sina tidigare trådar fick han kritik på sina videos som han var helt ointresserad av att besvara eller kommentera. Han är alltså bara ute efter att fiska tittare till sin kanal genom att copy-pastea trådar och har därför inget på FZ att göra.

Skrivet av Bennii:
Skrivet av TheShadyShader:

Jag kan tycka att det finns bättre sätt att uttrycka sig på... Det finns ingen anledning att vara otrevlig.
Det enda han (?) har gjort fel är att skapa flera trådar om samma sak; det är moderatorernas uppgift att rensa bort och upplysa om reglerna. Gillar ni inte hans kanal eller hans klipp så går det att lämna konstruktiv kritik (eller inget alls i min mening).

Användaren har fått flera trådar bortplockade pga dubbelposter och är väl medveten om regler.

I en av sina tidigare trådar fick han kritik på sina videos som han var helt ointresserad av att besvara eller kommentera. Han är alltså bara ute efter att fiska tittare till sin kanal genom att copy-pastea trådar och har därför inget på FZ att göra.

Jo, jag har sett dem. Jag tycker inte att man ska utgå ifrån att han/hon har läst reglerna och bryter mot dessa medvetet (jag vet inte om man får någon form av varning om man får en tråd borttagen). Det kommer ju i så fall att resultera i att han blir bannad till slut, om det nu är så.

Om man ska utgå från att han bara är ute efter att fiska tittare så tycker jag att man kan låta administrationen ta hand om det; anmäla tråden och sen får det vara. Man behöver inte vara otrevlig och anta saker utan att ha facit i hand. Det finns bättre sätt att hantera det på, helt enkelt. Det är kommentarer riktade mot personen och personens innehåll som jag kan tycka är lite väl onödiga.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

1
Skriv svar