Ny gameplay från The Witcher 3!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Skrivet av joary639:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer PK-maffians motståndare skrika att feministerna och PK-maffian kommer att skrika!!!

Just nu är bara högljudda röster från ett par forumsnubbar, så det kan vi väl lägga ner nu?

Hehehehhe! Får inte reta upp vänstern.

Skrivet av marcus8958:

En sak jag inte gillar med CD Project är att dom ger Xbox ägarna exklusiva saker som inte följer med i PC eller PS4 versionen av Collectors Edition.

Kommer inte köpa CE för den är för dyr och statyn inte nog fin men tycker det är rätt surt att PC och PS4 versionen ligger i liknande prisklass och ändå saknar saker som en tygkarta som är mycket finare än en 50 öres utskrift.

Äh, köper jag CE så köper jag det för att ha den ståendes någonstans, oöppnad. Då är det mer viktigt hur förpackningen ser ut.

Tycker PS4-versionen ser fet ut, oavsett vad kartan är i för material.

Medlem

Ska bli intressant om polakerna tar med någon kärlek/sex mellan men. Ska titta noga när jag spelar i sommar! Förövrigt är det skönt att dom är just polaker känns nytt på ett bra sätt. Jag har inte spelat dom tidigare spelen så detta är mitt första i serien men tror att det passar mej har redan bokat spelet.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ska bli intressant om polakerna tar med någon kärlek/sex mellan men. Ska titta noga när jag spelar i sommar! Förövrigt är det skönt att dom är just polaker känns nytt på ett bra sätt. Jag har inte spelat dom tidigare spelen så detta är mitt första i serien men tror att det passar mej har redan bokat spelet.

Referenser och scener med andra karaktärer kommer förmodligen finnas, men Geralt gillar exklusivt kvinnor.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av nollgrader:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Skrivet av joary639:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer PK-maffians motståndare skrika att feministerna och PK-maffian kommer att skrika!!!

Just nu är bara högljudda röster från ett par forumsnubbar, så det kan vi väl lägga ner nu?

Hehehehhe! Får inte reta upp vänstern.

Skrivet av marcus8958:

En sak jag inte gillar med CD Project är att dom ger Xbox ägarna exklusiva saker som inte följer med i PC eller PS4 versionen av Collectors Edition.

Kommer inte köpa CE för den är för dyr och statyn inte nog fin men tycker det är rätt surt att PC och PS4 versionen ligger i liknande prisklass och ändå saknar saker som en tygkarta som är mycket finare än en 50 öres utskrift.

Äh, köper jag CE så köper jag det för att ha den ståendes någonstans, oöppnad. Då är det mer viktigt hur förpackningen ser ut.

Tycker PS4-versionen ser fet ut, oavsett vad kartan är i för material.

http://i.imgur.com/eAhDNLM.jpg

Ska du ha den ståendes är x1 versionen bäst.
Är inte bara tygkartan utan det är även spelkorten och kanske något till.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Det skulle du ha sagt åt Arnroth när han skrev sin krönika och kritiserade Hideo Kojima för att han sjunkigt så lågt att han lägger in en kvinna i bikini trots att han haft fler nakna och halvnakna män i sina spel.

http://www.fz.se/artiklar/kronika/20130630/arnroths-kronika-b...

Dina kommentarer visar på hur lite du och dina meningsfränder förstår ifall ni på riktigt tror att det är nakenhet i sig som "pk"-folk motsätter sig i spel.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Det skulle du ha sagt åt Arnroth när han skrev sin krönika och kritiserade Hideo Kojima för att han sjunkigt så lågt att han lägger in en kvinna i bikini trots att han haft fler nakna och halvnakna män i sina spel.

http://www.fz.se/artiklar/kronika/20130630/arnroths-kronika-b...

Dina kommentarer visar på hur lite du och dina meningsfränder förstår ifall ni på riktigt tror att det är nakenhet i sig som "pk"-folk motsätter sig i spel.

Trots det är du den som tycker att kvinnor ska behandlas olika och tvingas bära mer kläder för att en kvinnas kropp är mer sexuell än mannens.

Sexism handlar inte om nakenhet men många PK feminister fokuserar endast på det likt Arnroth gjorde när han kritiserade Hideo Kojima. Du får gärna lyfta fram var Arnroth inte kritiserar klädesvalet på kvinnor och var han kritiserar Hideo Kojimas förtryckande syn på det kvinnliga könet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ser fram emot att läsa feminist arnroths krönika om detta.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ender:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Nakna kvinnor i spel är en symbol för patriarkatet. Det leder till våldtäkt och allt möjligt kvinnohat. Blir väldigt arg om inte FZ ger Witcher 3 1.5/5 så som dom gjorde med witcher 1.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20071103/the-witcher

Det var fler man nipples i denna trailer än kvinnliga.

Det skulle du ha sagt åt Arnroth när han skrev sin krönika och kritiserade Hideo Kojima för att han sjunkigt så lågt att han lägger in en kvinna i bikini trots att han haft fler nakna och halvnakna män i sina spel.

http://www.fz.se/artiklar/kronika/20130630/arnroths-kronika-b...

Dina kommentarer visar på hur lite du och dina meningsfränder förstår ifall ni på riktigt tror att det är nakenhet i sig som "pk"-folk motsätter sig i spel.

Trots det är du den som tycker att kvinnor ska behandlas olika och tvingas bära mer kläder för att en kvinnas kropp är mer sexuell än mannens.

Sexism handlar inte om nakenhet men många PK feminister fokuserar endast på det likt Arnroth gjorde när han kritiserade Hideo Kojima. Du får gärna lyfta fram var Arnroth inte kritiserar klädesvalet på kvinnor och var han kritiserar Hideo Kojimas förtryckande syn på det kvinnliga könet.

Jag anser att kvinnans bröst är mer sexuella än en mans. Vad du tror dig kunna utläsa ur det får du stå för, tillsammans med ditt pinsamma svingande av ordet "PK feminister"

Ifall du inte ser den omotiverade sexualiseringen hos karaktären Quiet så kan vi sluta prata för länge sedan. Vad Arnroth har att säga om saken får du fråga honom om.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag anser att kvinnans bröst är mer sexuella än en mans. Vad du tror dig kunna utläsa ur det får du stå för, tillsammans med ditt pinsamma svingande av ordet "PK feminister"

Precis som den religösa mannen som lägger gräsen vid kvinnans ansikte.

Jag tycker en kvinna själv ska få bestämma över sin egna kropp.

Skrivet av Ender:

Ifall du inte ser den omotiverade sexualiseringen hos karaktären Quiet så kan vi sluta prata för länge sedan. Vad Arnroth har att säga om saken får du fråga honom om.

Vad är fel med sexualisering?
Finns det en koppling mellan sexualisering och sexism?

Låter mest som om du håller på med slut-shaming men det är väl inte så konstigt med tanke på din sexistiska kvinnosyn.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

FM-guru
F.d. Sisyr

Herregud, kan FZ:s lata moddar någon gång gå in och dela ut lite varningar/avstängningar/whatever till dessa fjantar som ständigt ska slänga käft om saker som är helt off topic?

Medlem
Skrivet av marcus8958:

"...bla bla bla..."

Ser ut som du är tillbaka på ruta ett, utan att ha lärt dig någonting annat än att dra dumma slutsatser, och applicera dessa på andra. Den här gången får du leka i sandlådan ensam, eller med dina andra kompisar.

Skrivet av Sisyr:

Herregud, kan FZ:s lata moddar någon gång gå in och dela ut lite varningar/avstängningar/whatever till dessa fjantar som ständigt ska slänga käft om saker som är helt off topic?

Ifall du menar mig är jag ledsen, orkar bara inte sitta tyst medans nötterna försöker bröla över varandra med sina dumheter.

k3m
Medlem
Skrivet av humziz:

orkar inte vänta mer, kan det inte bara släppas nu!

Jag vet vad du menar men det är fel att släppa ett spel i fall det inte är färdigt. Vi får snällt vänta på att det blir färdigt, det är mycket bättre så

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av humziz:

orkar inte vänta mer, kan det inte bara släppas nu!

Jag vet vad du menar men det är fel att släppa ett spel i fall det inte är färdigt. Vi får snällt vänta på att det blir färdigt, det är mycket bättre så

Så rätt, det här spelet får dom fan inte bara rusha ut!

Medlem

Haha tyckte kommentarerna på korten i kortspelet var ganska så roliga, var tvungen att pausa för att läsa dem alla
Prince Stennis "He ploughin wears golden armor. Golden. Course he's an arshole"

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Kryp tillbaka till avpixlat.

Medlem
Skrivet av HBros:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Kryp tillbaka till avpixlat.

Kryp tillbaka till Aftonbladet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

säg att den vampyren i kryptan är Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy snälla säg det

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av HBros:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Kryp tillbaka till avpixlat.

Kryp tillbaka till Aftonbladet.

Hej hå, inte varje dag man får tillfället att citera tre pajkastande fjantar på samma gång. Ville bara passa på! Puss.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av HBros:
Skrivet av marcus8958:

Nakna kvinnor! Nu jävlar kommer Anita Sarkeesian attackera spelet likt hon attackerade Dying Light och Bayonetta.

Kryp tillbaka till avpixlat.

Kryp tillbaka till Aftonbladet.

Hej hå, inte varje dag man får tillfället att citera tre pajkastande fjantar på samma gång. Ville bara passa på! Puss.

Välkommen in i gänget.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Enormt taggad! Men som någon annan nämnde, skulle vilja att man skapar en egen karaktär och sedan spelar storyn/utforskar världen, inte en färdig snubbe. Sen ser det inte ut att finnas några hjälmar, det hade varit rätt bra för då hade man kunnat skapa sig en egen look i alla fall på sin gubbe.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

12
Skriv svar