Star Wars: Battlefront – först till Xbox One

Robot
Medlem
Star Wars: Battlefront – först till Xbox One

Jaha, då vet vi vilket format spelet är optimerat till...


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Fy fan va dåligt och ruttet! Släpp det samtidigt på alla plattformar. Riktigt illa

Medlem

Konsolspelarna får ännu en gång agera beta-testare så att vi pc-spelare får en bra version lite senare. Det gör mig inget.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag kommer att få spader om även denna nyhetstråd kommer att handla om PC vs. konsol (ni vet vilka ni själva är som börjar det hela). Snälla, det räcker!

Medlem

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

Optimerat till Xbox One.. då kommer vi få skitgrafik i PC då... yay

Medlem

Då avstår jag.

Medlem

Känslan av att spelet kommer va betydligt mycket sämre än man hoppas sätter sig i ryggmärgen direkt..

Medlem

det släps förs til Xbox One ja joo men enbart till http://www.ea.com/eaaccess/

Medlem

Det kommer när det kommer, behöver inte kasta mig på det utan väntar åh ser hype är inget jag lägger på detta för tillfället!

Medlem

Såååå....det hela handlar om att XBone ägare får en demoversion tidigare än andra och inte att det är en exklusiv eller ens tidsexklusive titel?!

Allvarligt talat, vem bryr sig om några dagar hit eller dit? (Kolla hur länge alla PC ägare har väntat på GTA )
De som gråter över att de inte får spela JUST DET DEMOT, exakt samtidigt som en del andra borde skaffa sig ett liv eller köpa plattformen om det är så viktigt.

PS. Till alla XBone ägare, hoppas ni får kul med demot (obs inte ironi) från en lika glad PS4 och PC ägare DS.

Medlem
Skrivet av frexer:

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL

Betalar du för Xbox live får du skylla dig själv...


signatur

I drank what?

Medlem

Fan va roliga ni är, hade detta varit först till PS4 så hade det jublats.

phi
Medlem
Skrivet av caelestis:

Fan va roliga ni är, hade detta varit först till PS4 så hade det jublats.

Eller om det släppts till PC först så hade alla runkat av varandra och jublat "pc gaming master race".

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av caelestis:

Fan va roliga ni är, hade detta varit först till PS4 så hade det jublats.

Eller om det släppts till PC först så hade alla runkat av varandra och jublat "pc gaming master race".

Handlar väl mer om att spel som först släpps till konsol ofta får en taskig portning som fungerar helt värdelöst till PC.
Går väl inte säga i förväg om så kommer bli fallet med Battlefront men för mig, som PC spelare främst, så föll peppen inför detta ganska mycket.

Men du var säkert mest bara ute efter att trolla och det lyckades säkert reta upp några så du får nu själv sätta dig o runka när du läser kommande inlägg!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Hapl0:

Såååå....det hela handlar om att XBone ägare får en demoversion tidigare än andra och inte att det är en exklusiv eller ens tidsexklusive titel?!

Allvarligt talat, vem bryr sig om några dagar hit eller dit? (Kolla hur länge alla PC ägare har väntat på GTA )
De som gråter över att de inte får spela JUST DET DEMOT, exakt samtidigt som en del andra borde skaffa sig ett liv eller köpa plattformen om det är så viktigt.

PS. Till alla XBone ägare, hoppas ni får kul med demot (obs inte ironi) från en lika glad PS4 och PC ägare DS.

Du har ingen aning om vad du säger är sant eftersom i tweetet det inte framgår helt vad som gäller så vi bara gissar. Jag har inget problem med att det kmr lite tidigare på xbox one så länge det inte tar längre än en månad för det att komma till pc.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Vetande vilka det är som har utvecklat spelet så har jag ändå inte haft några förhoppningar att det skulle bli något bra. Man slipper ju bli besviken i alla fall.

Medlem
Skrivet av frexer:

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL

Glöm inte internetavgiften från din lokala internetleverantör!

Ska dom börja med sådan skit nu igen? Köp inte spelet dag 1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För att klargöra, detta är inget exklusivt som Microsoft betalat för som många verkar tro.

I helt vanlig ordning, som med alla EA spel, får man tillgång till att spela spelen i 6-10 timmar ett par dagar innan release, om du har en aktiv EA Access prenumeration. Inget nytt här, och hade bara Sony tillåtit tjänsten på PS4:an, så hade samma chans att få spela spelet lite tidigare även funnits där.

Medlem
Medlem

Ha så roligt, Xbox One ägare! I slutänden mördar vi varandra på varsin platform ändå.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av frexer:

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL

Glöm inte internetavgiften från din lokala internetleverantör!

Du har verkligen missat poängen. Du betalar för spelet, sen är du dum nog att betala en gång till för den stora äran att få SPELA det.

Då får man fan skylla sig själv.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Konsolspelarna får ännu en gång agera beta-testare så att vi pc-spelare får en bra version lite senare. Det gör mig inget.

Eller så prioriteras konsolspelarna och vi PC-spelare får en trasig överbliven kod som Göran på PR-avdelningen knappat ihop efter en snabbkurs i spelprogrammering.

k3m
Medlem
Skrivet av frexer:

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL

Så länge det finns folk som betalar hur mycket som helst, så kommer de att ta betalt.

Medlem

Såklart xbox one den icke populära konsolen ingen vill ha

Medlem

Först Tomb Raider och nu Battlefront. Microsoft gör ganska mycket för att lura kunderna att köpa krysslådor.

Är väl inte så mycket att klaga på mer än att alla som vill spela får helt enkelt punga ut stålarna. Det är marknaden som styr och gillar man inte det får man visa sitt missnöje med plånboken.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av frexer:

Men jaha efter sökt lite så kostar det 45kr i månaden med EA tjänsten plus ligger vi och pröjsar Xbox online KUL

Glöm inte internetavgiften från din lokala internetleverantör!

Glöm inte hyra och ränta på bostadslånet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar