4K-bilder från The Witcher 3

Robot
4K-bilder från The Witcher 3

Vargpäls, galna mimare och läskiga skogshyddor. Vi saliverar. Saliverar ni?


Medlem
4K-bilder från The Witcher 3

Ser helt ok ut : )

Kläderna är detaljerade, men omgivningarna är inget speciellt. Tycker det ser ut som en nedskalad konsolversion (?) Får man säga något sådant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är väl generellt karaktärerna som är detaljerade, omgivningen ser ut som vilket spel som helst.

Medlem

Bara fläckvis med gräs. Dåligt.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vargarna var inte speciellt snyggt gjorda. Den artisten borde inte fått full lön.
Men att det inte är nå't särskilt med omgivningarna håller jag absolut inte med om. Ser väldigt bra ut.

Medlem
Skrivet av Skatbo:

Det är väl generellt karaktärerna som är detaljerade, omgivningen ser ut som vilket spel som helst.

Mest spelaren som är mer detaljerad bara.
Jämför tex i bild 1:
armskyddens framkant (~10kantigt VS ~30 eller så).
midjebältena på ryggsidan
m.m .

btw
/¨¨¨¨¨\
\___/
TRÄD enligt CDPR.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Fårvargar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Rawr, fear me.

Medlem

Jo, vargarna ser väldigt fluffiga ut, mycket märkligt : )
Kanske ser bättre ut i rörelse dock.

Medlem
Skrivet av virror:

Jo, vargarna ser väldigt fluffiga ut, mycket märkligt : )
Kanske ser bättre ut i rörelse dock.

Det är ju utställningsvargar, har du aldrig sett sådana?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Haha, typ : )

Medlem

Cd projekt har mycket att leva upp till. Men jag tror absolut de kan fixa det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

"Dark Souls" fick det rätt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av virror:

Jo, vargarna ser väldigt fluffiga ut, mycket märkligt : )
Kanske ser bättre ut i rörelse dock.

Ni som tycker vargarna ser annorlunda ut. Har ni tänkt på att det kanske är en annan sorts varg, än den vi har hemma i Sverige

FM-guru
F.d. Sisyr

Omgivningarna ser ju dock helt fantastiska ut i rörelse. Eller ja, det är vad jag tycker i alla fall.

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kläderna är detaljerade, men omgivningarna är inget speciellt. Tycker det ser ut som en nedskalad konsolversion (?) Får man säga något sådant.

Jag tycker både kläder och miljö ser fantastiska ut. Sedan så tycker jag att trippel A spel ser väldigt bra ut nu för tiden. Där Witcher 3 ser bäst ut hittills, vilket inte är så konstigt. Då det är det senaste tillskottet.

Medlem

Ni inser väl att de inte kan göra allt lika snyggt, karaktären ser du ju hela tiden då är det klart att han ska ha en massa detaljer. Fatta om varje tand på vargarna ska ha sjukt många pixlar för att alla ojämnheter ska vara med, hur viktigt är det liksom, och träden kan ju inte vara helt runda kräver mycket prestanda. Jag slår vad om att det kan göra det mycket bättre men måste skala ner på grund av att de vill att de flesta med nya datorer ska kunna spela på bra grafik. Tänk på Crysis där t.o.m. den dator med senaste hårdvaran hade problem med hög fps. Så snälla sluta klaga att de fular ner spelen en aning, ni hade ändå inte kunnat köra de på max.

k3m
Medlem
Skrivet av sandmanman:

Ni inser väl att de inte kan göra allt lika snyggt, karaktären ser du ju hela tiden då är det klart att han ska ha en massa detaljer. Fatta om varje tand på vargarna ska ha sjukt många pixlar för att alla ojämnheter ska vara med, hur viktigt är det liksom, och träden kan ju inte vara helt runda kräver mycket prestanda. Jag slår vad om att det kan göra det mycket bättre men måste skala ner på grund av att de vill att de flesta med nya datorer ska kunna spela på bra grafik. Tänk på Crysis där t.o.m. den dator med senaste hårdvaran hade problem med hög fps. Så snälla sluta klaga att de fular ner spelen en aning, ni hade ändå inte kunnat köra de på max.

haha, så sant och enligt CPR så har inte Witcher 3 visats upp med den skarpaste grafiken ännu. De vill överraska oss

Medlem

Kass, man ser ju tydligt pixlarna om man zoomar in.

Medlem

Vem fan bryr sig om next gen grafik när man kan få rida runt i witcher världen och supa med dvärgar..

1
Skriv svar