Guitar Hero gör comeback - spana in nya gitarrens nya design

Robot
Guitar Hero gör comeback - spana in nya gitarrens nya design

Rock Band får konkurrens av en gammal bekant och de färgade knapparna skrotas.

#rock-band-4


Medlem
Guitar Hero gör comeback - spana in nya gitarrens nya design

Ah, alltid undrat vad det är för plastleksak jag sett stå och damma i mina kompisars källare. Nu vet jag!

Medlem

Problemet med Guitar hero är att det är ganska kul som ett party spel. När man är hos en polare... Men att faktiskt äga det känns så totalt onödigt.

Jag hade lite pengar över och köpte en gitarr och Rocksmith för två månader sen. Vilket är exakt samma sak som Guitar hero fast med en riktigt gitarr. Och trots den korta tiden så kan jag ändå konstatera nu att jag kan spela gitarr väldigt bra. Så... Guitar hero det blir en sån onödig grej, framförallt när dess storhet redan har passerat

Medlem

Haha så dom designade om knappuppsättningen så dom får sälja nya gitarrer, I see what you did there!

Medlem

Det är musiken som räknas och inte plastleksaken. Senare spelen innehöll en massa skit och poplåtar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

jkw
Medlem

Sjukt besviken. Hade förväntat mig GH som det var förut fast med flashigare funktioner. Det här verkar ju bara pinsamt...

Medlem

Guitar Hero var kul när man inte visste bättre.

Medlem

Tyvärr blir live action jävligt mycket snabbare repetativt än grafik =/


signatur

I drank what?

Medlem

hade ju varit grymmare om dom iaf hade haft occulus rift support att man fick känslan av stå inför tusentals skrikande människor


signatur

God is dead

Medlem

Grymt kul att de går tillbaka till seriens rötter och bara fokuserar på det som Guitar Hero vart känt och älskad för, Gitarr-liret! kommer förmodligen köpa detta å lira! Me excited!

Medlem
Skrivet av 413X:

Problemet med Guitar hero är att det är ganska kul som ett party spel. När man är hos en polare... Men att faktiskt äga det känns så totalt onödigt.

Jag hade lite pengar över och köpte en gitarr och Rocksmith för två månader sen. Vilket är exakt samma sak som Guitar hero fast med en riktigt gitarr. Och trots den korta tiden så kan jag ändå konstatera nu att jag kan spela gitarr väldigt bra. Så... Guitar hero det blir en sån onödig grej, framförallt när dess storhet redan har passerat

Sant men om man har folk över ofta så är ett guitar hero jävligt nice att ha.

Medlem

Efter att ägt alla guitar Hero spelen samt 3 trumset, 6 gitarrer, 2 micar så har det här mitt fulla stöd!! Gillar att spela spelen även när man spelar ensam, och nöta låt efter låt på expert. Mer plast åt folket!

Medlem

Vet inte hur jag ska känna. Vissa aspekter ser kul ut. Medans live publiken kommer nog bli väldigt tröttsam fort. Sedan saknar jag grafiken på det gamla. Kunde varit coolt om man fick göra sin egna gubbe. Men men vi får se hur detta blir.

1
Skriv svar