Första fusken till GTA V redan ute - funkar i multiplayer

Robot
Första fusken till GTA V redan ute - funkar i multiplayer

Om du ser någon med en rosa pistol - spring!

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v, #rockstar-games


Medlem
Första fusken till GTA V redan ute - funkar i multiplayer

well that didnt take long xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

Värsta med PC är att det fuskas så mycket i alla spel. Nackdelen med en öppen plattform.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Värsta med PC är att det fuskas så mycket i alla spel. Nackdelen med en öppen plattform.

PC master cheating race xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

livstid ban på idioten!.. kommer fan inte spela online på ett tag orkar inte med fuskare som förstör...

Medlem

Alltså jag minns inte sist jag fuskade i ett spel. Måste varit typ 30 år sedan på C64... Förstår inte poängen med det.

Medlem

folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

The Banhammer will strike!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av robbis:

Alltså jag minns inte sist jag fuskade i ett spel. Måste varit typ 30 år sedan på C64... Förstår inte poängen med det.

sist jag fuskade var i skyrim, orkade inte springa runt och leta ingredienser till alchemy så jag kunde maxa den

Medlem

Påminner lite om hur jag såg en snubbe igår vid 21 som var lvl 225. Såg lite konstigt ut

MEG
Medlem

Att fuska i singelplayer anser jag är ok, men att fuska i multiplayer är riktigt dålig stil...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av RobbinC:

folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..

Eller helt enkelt för att äga alla andra.

Medlem

Jag förstår inte var spelglädjen i det här ligger. Jag gissar att den här typen av personer finner en tjusning i att vara i vägen och göra andra människor irriterade.

När jag testade Just Cause 2 MP-modden hade i princip varenda server fri spawning av godtycklig utrustning. Alla for omkring i fullt kaos och det var faktiskt rätt tråkigt. Måste vara ännu tråkigare när man är ensam om att kunna härja runt och bara ha ihjäl alla - särskilt när man inte tar skada. Det är ju ingen utmaning spelmässigt, det enda som händer är just att man vet med sig att folk blir irriterade. Och det krävs väl en viss vridning på sin personlighet för att gå igång på sånt.

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av robbis:

Alltså jag minns inte sist jag fuskade i ett spel. Måste varit typ 30 år sedan på C64... Förstår inte poängen med det.

sist jag fuskade var i skyrim, orkade inte springa runt och leta ingredienser till alchemy så jag kunde maxa den

Sitter o spelar Skyrim just nu, på PS3... Vet inte om man kan fuska där

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av RobbinC:

folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..

Eller helt enkelt för att äga alla andra.

Fast du äger ju ingen. Du är så jävla kass att du behöver fusk.


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av RobbinC:

folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..

Eller helt enkelt för att äga alla andra.

Äga? Du menar väl helt enkelt för att vara ett patetiskt rövhål.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

livstid ban på idioten!.. kommer fan inte spela online på ett tag orkar inte med fuskare som förstör...

Du måste inte spela i en public lobby...

Medlem

Det är inte fuskaren det är fel på utan spelet och Rockstar som gjort det möjligt genom att inte ha lagt in motmedel.

Att säga att folk inte borde fuska för att det är dåligt är som att säga att det inte borde regna för att man blir blöt. Det är inte regnet det är fel på utan att man inte har regnkläder.

Medlem

Dom borde patcha och kunna kontrollera vilka som använt fusket och sedan banna dom. Sedan tycker jag att dom får ta och fixa till loading screensen samt att spela med polare måste gå mycket snabbare att fixa.

När man väl är igång är det riktigt jävla kul!

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av RobbinC:

folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..

Eller helt enkelt för att äga alla andra.

Äga? Du menar väl helt enkelt för att vara ett patetiskt rövhål.

Något i den stilen ja

Medlem

Jag spelar mest i closed friend session, var online ett tag och folk bus ringde på min lägenhet hela tiden.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Hoppas Rockstar har hunnit banna fuskarna tills man är klar med single player


signatur

Game long and prosper

Avstängd

Det här Trainer är ju anledning till att jag ville ha GTA V till PC. Att få vara odödlig, spawna, ej få poliser efter sig, spawna som personer osv. Det gjorde GTA IV till ett av de roligaste underhållnings spel jag har spelat.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Det här Trainer är ju anledning till att jag ville ha GTA V till PC. Att få vara odödlig, spawna, ej få poliser efter sig, spawna som personer osv. Det gjorde GTA IV till ett av de roligaste underhållnings spel jag har spelat.

problemet är inte just trainern i sig, det är att det finns idioter som använder fusk online för sin egen nöjes skull och förstör för andra genom att inte följa spelets regler.

Avstängd
Skrivet av LoffeLuff:

Det är inte fuskaren det är fel på utan spelet och Rockstar som gjort det möjligt genom att inte ha lagt in motmedel.

Att säga att folk inte borde fuska för att det är dåligt är som att säga att det inte borde regna för att man blir blöt. Det är inte regnet det är fel på utan att man inte har regnkläder.

Antar att du är en av dom som fuskar då eftersom du tar fuskare i försvar. Att jämföra med att det regnar är bara dumt.

Varför är inte fusk tillåtna i spelturneringar då? det är ju trots allt inte spelarnas fel om fusk används.

Inte heller idrottsmäns/kvinnors fel att dom dopar sig och får en fördel mot alla andra.

Och om man ska fortsätta ännu mer på ditt spår så är det ju inte en mördares fel heller att han mördat folk, det är ju samhällets/polisens fel som inte låst in honom redan när denna person var ett barn... eller kanske även mördarens morsas fel som inte använde skydd när hon idkade älskog.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Avstängd
Skrivet av Natrium:
Skrivet av SebastianV:

Det här Trainer är ju anledning till att jag ville ha GTA V till PC. Att få vara odödlig, spawna, ej få poliser efter sig, spawna som personer osv. Det gjorde GTA IV till ett av de roligaste underhållnings spel jag har spelat.

problemet är inte just trainern i sig, det är att det finns idioter som använder fusk online för sin egen nöjes skull och förstör för andra genom att inte följa spelets regler.

Ja, för Rockstar var smarta och blockerade möjlighet till de som använder sig av trainer att få komma in in online. Istället tycker jag att en Close friend session MODS borde finnas.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Det är inte fuskaren det är fel på utan spelet och Rockstar som gjort det möjligt genom att inte ha lagt in motmedel.

Att säga att folk inte borde fuska för att det är dåligt är som att säga att det inte borde regna för att man blir blöt. Det är inte regnet det är fel på utan att man inte har regnkläder.

Detta var nog bland det dummaste jag läst på länge

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Påminner lite om hur jag såg en snubbe igår vid 21 som var lvl 225. Såg lite konstigt ut

Eftersom man kan föra över sin karaktär från konsoll så är det inte alls konstigt, springer runt en hel del med lvl200+

Geeks Gaming

Detta är varför man måste ha privte hosted servers så man kan ha riktiga admins som kan bana folk

12
Skriv svar