Så spelar du din egen musik på egen station i GTA V PC

Robot
Så spelar du din egen musik på egen station i GTA V PC

Enkelt grepp för den som hellre lyssnar på Eddie Meduza än Little Dragon.


Medlem
Så spelar du din egen musik på egen station i GTA V PC

Det var ju ett tag sen man hade musik på hårddisken, kanske dags igen

Medlem

En Volvo, Volvo en gammal risig Volvo...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Da Shootaz - Grand Theft Auto såklart Älskat den låten ända sen den kom när jag som liten pojk satt och spelade GTA 1 demot som jag hade fått från en viss svensk speltidning

Releasehästryttare

Najs så nu kan man lyssna på min lilla pony musik samtidigt som man kör över folk

Medlem

signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

Bruce Springsteen och Bob Dylan. Inte tematiskt passande kanske men gillar man gubbrock så gör man.

Medlem

Hade ju vart roligare om man kunde fixa in Spotify i spelet, mitt musikbibliotek är rätt utdaterat lol.

Medlem
Skrivet av brandefors:

Da Shootaz - Grand Theft Auto såklart Älskat den låten ända sen den kom när jag som liten pojk satt och spelade GTA 1 demot som jag hade fått från en viss svensk speltidning

Helt klart


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan ju hoppas att det funkar precis som i GTA IV då, att det räcker med att lägga länkar till musiken där. Själv har jag det lilla jag har kvar på NAS:en, resten ligger i spotify.

Geeks Gaming

Rally, meduza, onkelkånkel, tunnan och moroten, plurex, bordell mammas visor....

Medlem

Bara att rippa den här så är man set for life.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av deezel:

Kan ju hoppas att det funkar precis som i GTA IV då, att det räcker med att lägga länkar till musiken där. Själv har jag det lilla jag har kvar på NAS:en, resten ligger i spotify.

Jag tror jag läste att det är så, idiotiskt är det ju annars.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det stämmer, man kan bara skapa genvägar till mappen eller mapparna du har musiken i. Behöver inte flytta/kopiera själva musikfilerna dit.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

signatur

God is dead

Medlem

Ännu bättre sätt att skapa genvägar till dina musik mappar så tar de endast upp KB ist för GB. Fungerar fint.

Medlem

Någon skrev på gtaforums att det orsakar lagg

Medlem

skönt att äntligen kunna lysna på justin bieber och niki minaj medans man begår folkmord

Medlem
Skrivet av totte1015:

Någon skrev på gtaforums att det orsakar lagg

säkert nåt smartskaft som importerade 10,000 låtar

Medlem

har lagt in gamla klassiker som VROCK och Radio X istället

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

har lagt in gamla klassiker som VROCK och Radio X istället

Ska lägga in alla kanalerna från Vice City! (om spelet kommer ner nån gång från RockStar Social CLub)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag visste att det var smart att spara all jädrans musik på externa hårddisken lite 90 tals disco får de bli!

Medlem

Den dagen spel med radiofunktion inkluderar Spotifyintegrering, då har vi tagit ett rejält kliv i spelmusikutvecklingen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Kanske lite från hotline miami musik

Medlem
Medlem

Lyssna på Onkel Kånkel när man kör som Trevor. Lagom stört till en lagom störd person

Medlem

"Jag firar julen i Polen...."

Iallafall, geni drag att inkludera möjligheten att lyssna på egen musik ^_^
Jag började med det i Vice City! Skit bra funktion!

Medlem
Skrivet av brandefors:

Da Shootaz - Grand Theft Auto såklart Älskat den låten ända sen den kom när jag som liten pojk satt och spelade GTA 1 demot som jag hade fått från en viss svensk speltidning

Good shot kiddo, you got him.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Får bli att fylla en radiostation med Phil Collins. Blev sugen när Michael satt och glassade till honom.

Testpilot

Nån som vet hur man får din radiostation att spela hela tiden?

Jag vill inte lyssna på andra stationer bara för att jag byter bil !

12
Skriv svar