Båtbyggande, sjöuppdrag och ny zon i nästa WoW-patch

Robot
Båtbyggande, sjöuppdrag och ny zon i nästa WoW-patch

Svårighetsgraden "Mythic" låter också intressant.


Medlem
Båtbyggande, sjöuppdrag och ny zon i nästa WoW-patch

*bårbyggande* Dags att begrava det där gamla spelet kanske, haha?

Medlem

Går det inte att filtrera FZs nyhetsflöde så man slipper särskilda spel? Jag vill inte hamna i WoW-träsket igen, men Warlords of Draenor-expansionen gör det svårt att motstå.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

" Zonen låses upp genom att bygga ett skeppsvarv, vilket blir möjligt så snart en spelare har tre garnisioner."

Första gången dom kräver att man levlar alts?
(Jag gissar naturligt vis på stavfelsnisse och att det ska vara nivå tre garrison.)

Medlem

Känns som det blev lite fel i översättningen där.

Characters with a level 3 garrison can now construct a Shipyard.


signatur

-Because I can

Medlem

tanaan jungle, timelost isle v 2


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Går det inte att filtrera FZs nyhetsflöde så man slipper särskilda spel? Jag vill inte hamna i WoW-träsket igen, men Warlords of Draenor-expansionen gör det svårt att motstå.

Just. Do. It.

Medlem

Största nyheten är lätt att man kommer kunna köra igenom gamla dungeons igen! =D Hoppas det inte bara blir några dagar per månad som det e just nu, samt att det också kommer scaling till raids!

Medlem
Skrivet av gondow:

" Zonen låses upp genom att bygga ett skeppsvarv, vilket blir möjligt så snart en spelare har tre garnisioner."

Första gången dom kräver att man levlar alts?
(Jag gissar naturligt vis på stavfelsnisse och att det ska vara nivå tre garrison.)

jajmen=) lvl 3 som krävs samt 6k i garrison valuta för att kunna bygga hamn samt första skeppet

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av gondow:

" Zonen låses upp genom att bygga ett skeppsvarv, vilket blir möjligt så snart en spelare har tre garnisioner."

Första gången dom kräver att man levlar alts?
(Jag gissar naturligt vis på stavfelsnisse och att det ska vara nivå tre garrison.)

jajmen=) lvl 3 som krävs samt 6k i garrison valuta för att kunna bygga hamn samt första skeppet

no problem then xD sällan legat under 9k sen jag nådde lvl 3


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

World of Warcraft: Mulle Meck edition.

Medlem

Kom ihåg att Blizzard sa att Garnisionen inte skulle vara ett måste. Men mer och mer verkar ju kräva att du levlar upp den.

Personligen så tyckte jag hela garrison/follower grejen kändes som ett dåligt mobilspel. Tvivlar på att jag kommer gå tillbaka till WoW. Charmen är borta och det känns bara som ett tidsslöseri nu.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Kom ihåg att Blizzard sa att Garnisionen inte skulle vara ett måste. Men mer och mer verkar ju kräva att du levlar upp den.

Personligen så tyckte jag hela garrison/follower grejen kändes som ett dåligt mobilspel. Tvivlar på att jag kommer gå tillbaka till WoW. Charmen är borta och det känns bara som ett tidsslöseri nu.

Dom skulle gjort garrison account wide, hade gjort ett så mycket bättre!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Kan man åka omkring fritt med sin båt eller fungerar båten endast som en tråkig waypoint?

1
Skriv svar