Inaktiv
zero

hej jag har ett problem...jag får inte upp några servrar när jag söker men kan logga in på någon ip så jag kan spela så det är inget fel på nätet och inte filtret i heller...den hittar bara inte några servrar...finns det någon som fattar vad jag menar?????:(

Inaktiv

Först och främst fattar jag knappt vad du skrev. Det var en jäkligt lååång mening, använd punkter är du gosig.

Men nej, har ej haft det problemet förr. Vilket spel snackar vi om, Condition Zero?

Kolla så du har alla patcher för säkerhets skull, det har du nog eftersom du spelar genom steam men kolla ändå så det inte finns några nya.

Prova annars att installera om spelet i fråga.

Om inget av det ovannämnda fungerar, sparka vilt omkring dig tills du träffar något relativt dyrt föremål.

Inaktiv

hej.
vi snackar om zero japp.och jag har installerat om det 2 gånger nu men samma skit,så nu är jag snart trött på skiten och då åker datan ut hehe.....

Medlem

Den vanliga är att man i Serverbrowsern's filter avdelning har ställt någon map som inte finns i det spel man försöker spela.
Kolla så att du inte har skrivit något konstigt i inställningsfönstret för "Filter"
Även, Steam behöver portarna 1200,27000-27015,27020-27039 för att fungera normalt.

Inaktiv

okej men det står inget fel i filtret....men var ser jag om portarna står rätt någonstans??

Medlem

Har du någon Router?
Och vad har du för brandvägg?

Inaktiv

Om du kan adressen till din router (om du har någon) så kan du lätt gå in där och öppna portarna som Hansen skrev lite längre upp på sidan.

Inaktiv

okej tack ska ni ha alla8)

Inaktiv

Fungerar det för dig nu?

Inaktiv

ja nu fungerar det...det var huben som blockade ...

Inaktiv

Vad skönt! Happy fragging!

1
Skriv svar