Flyg med Gustav Fridolin och regeringsplanet mellan Arlanda och Bromma!

Robot
Flyg med Gustav Fridolin och regeringsplanet mellan Arlanda och Bromma!

Regeringsplanets kritiserade 8-minutersflygningar simulerade av youtubare, i Flight Simulator X


Medlem
Flyg med Gustav Fridolin och regeringsplanet mellan Arlanda och Bromma!

Hade jag vetat att det skulle dyka upp här hade jag nog gett landningen några försök till

Medlem

Känns som den blev lite slirig ; )
Men kul grej absolut!

Medlem

Jag vill se versionen där han flyger under "mindre optimala förhållanden"

Medlem
Skrivet av JonathanRL:

Hade jag vetat att det skulle dyka upp här hade jag nog gett landningen några försök till

var ju ändå ingen viktig last

Skönt att veta att politikerna fokuserar på miljön i alla lägen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Jag vill se versionen där han flyger under "mindre optimala förhållanden"

Med mindre optimala förhållanden avses inte väder utan tung trafiklast på både Arlanda och Bromma vilket kan komma att försena landning eller start - oavsett om planet ges prioritet eller ej.

Medlem

Typiskt MP hycklare.

Medlem

"miljö"partister.... fyfan jävla hycklare!
Sopor hela högen

Medlem
Skrivet av JonathanRL:
Skrivet av Morlizer:

Jag vill se versionen där han flyger under "mindre optimala förhållanden"

Med mindre optimala förhållanden avses inte väder utan tung trafiklast på både Arlanda och Bromma vilket kan komma att försena landning eller start - oavsett om planet ges prioritet eller ej.

I detta fall refererar de till väder. Jag citerar "Han rapporterar att resan tog 8 minuter under optimala väderförhållanden."

Medlem

MP, det värsta partiet i riksdagen? Ja. Man skäms när man talar med folk från andra länder och måste förklara att svenska folket röstat in ett miljöfascistisk parti i riksdagen och att dessa faktiskt har makt. Om Feministiskt Flummeri får över 4% nästa val är det nog bäst att kalla sig Dansk eller Norsk när man åker utomlands.

Medlem
Skrivet av disinfect:

MP, det värsta partiet i riksdagen? Ja. Man skäms när man talar med folk från andra länder och måste förklara att svenska folket röstat in ett miljöfascistisk parti i riksdagen och att dessa faktiskt har makt. Om Feministiskt Flummeri får över 4% nästa val är det nog bäst att kalla sig Dansk eller Norsk när man åker utomlands.

Ja, att rädda miljön och att ge kvinnor samma rättigheter och möjligheter som män är en hemsk sak att göra. Hua! Fascism alltså! Minns ni när Mussolini försökte göra det samma?!

Medlem
Skrivet av Hannu:

Typiskt MP hycklare.

Fast nu var det ju Försvarsmakten som utan Fridolins vetskap gav order om att plocka upp honom på Bromma.

Inaktiv

Kanske dags att införa faktakontroll FZ, de flög inte mellan Arlanda och Bromma men däremot skulle de flyga från Bromma och planet befann sig på Arlanda så den behövde då flyga till Bromma för att hämta upp dem.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Ja, att rädda miljön och att ge kvinnor samma rättigheter och möjligheter som män är en hemsk sak att göra. Hua! Fascism alltså! Minns ni när Mussolini försökte göra det samma?!

Åh, kära nån, du har svalt propagandan med hull och hår.

Medlem

Jaha, då ser det ut som man inte kommer rösta på något parti alls nästa gång.

Medlem

Hej! Jag heter Gustav Fridolin och jag pissar på miljön.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Davisx3m:

Ja, att rädda miljön och att ge kvinnor samma rättigheter och möjligheter som män är en hemsk sak att göra. Hua! Fascism alltså! Minns ni när Mussolini försökte göra det samma?!

Åh, kära nån, du har svalt propagandan med hull och hår.

Not really, inget av regeringspartierna fick min röst.
Det ser däremot som att du svalt ytterhögerpropagandan med hull och hår.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Det ser däremot som att du svalt ytterhögerpropagandan med hull och hår.

Haha, jag visste väl att du inte kunde komma med något annat än "du ja!".

Typiskt en kommunistmupp.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Kanske dags att införa faktakontroll FZ, de flög inte mellan Arlanda och Bromma men däremot skulle de flyga från Bromma och planet befann sig på Arlanda så den behövde då flyga till Bromma för att hämta upp dem.

Eller så bara planerar man om det lite och åker till Arlanda, så spar man på miljön och pengarna. Tar inte SÅ lång tid att åka ut dit. Dom borde dessutom ta Arlanda Express om man ska vara riktigt miljövänlig.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Davisx3m:

Det ser däremot som att du svalt ytterhögerpropagandan med hull och hår.

Haha, jag visste väl att du inte kunde komma med något annat än "du ja!".

Typiskt en kommunistmupp.

Så bara du får använda det svaret?
Låter demokratiskt och bra.

Jag förnekade i alla fall att jag röstat på den propagandan du hävdade att jag svalt.
Du har ej förnekat att ha röstat på ytterhögerkanten.

Vill bara poängtera det.

Varför är detta en nyhet hos FZ?
Att försvarmakten skiter i mijön är ju knappast miljöpartiets fel.

Inaktiv
Skrivet av Darthstockhaus:

Varför är detta en nyhet hos FZ?
Att försvarmakten skiter i mijön är ju knappast miljöpartiets fel.

Du menar att dom tvinga han på planet?
Du menar att när dom sa till han att sticka till bromma för att bli upphämtad så kunde han inte bara säg

"Nej tack" ??

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Davisx3m:

Det ser däremot som att du svalt ytterhögerpropagandan med hull och hår.

Haha, jag visste väl att du inte kunde komma med något annat än "du ja!".

Typiskt en kommunistmupp.

För att din ursprungliga kommentar om svald propaganda var så välformulerad och djup? Dumma ord får dumma svar på tal. Kvittar vilken sida man röstar på...

Skrivet av neonille:
Skrivet av Darthstockhaus:

Varför är detta en nyhet hos FZ?
Att försvarmakten skiter i mijön är ju knappast miljöpartiets fel.

Du menar att dom tvinga han på planet?
Du menar att när dom sa till han att sticka till bromma för att bli upphämtad så kunde han inte bara säg

"Nej tack" ??

Precis, det hade han nog gjort om han vetat, han hade ingen aning om att de skulle mellanlanda, för det är ju en väldigt märklig mellanlandning. Man antar inte att flyget man tar ska mellanlanda efter 10 minuter i luften.

Finns mer info här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20636936.ab

Medlem

Det börjar bli otroligt gammalt att FZ lägger upp "spelnyheter" som är av stark politisk karaktär, för att sedan se sina kommentarsfält fyllas av personangrepp, politiska utspel eller rent rasistiska kommentarer.

Snälla Joakim Bennet (och resten av FZ:s skribentkår); försök hålla er till spelnyheter. Känner ni att det kliar i fingrarna på grund av era egna politiska värderingar och åsikter kan ni ju försöka utelämna dessa ur själva nyheten ("De passade samtidigt på att fixa koldioxidutsläpp på ca 5 ton.") och bara hålla er till det som faktiskt berör spel.

Ni har inget att vinna på att skriva sådana här artiklar förutom att bli nedspammade av troll och dra på er anmälningar av olika slag.

Medlem
Skrivet av j0tun:

Det börjar bli otroligt gammalt att FZ lägger upp "spelnyheter" som är av stark politisk karaktär, för att sedan se sina kommentarsfält fyllas av personangrepp, politiska utspel eller rent rasistiska kommentarer.

Snälla Joakim Bennet (och resten av FZ:s skribentkår); försök hålla er till spelnyheter. Känner ni att det kliar i fingrarna på grund av era egna politiska värderingar och åsikter kan ni ju försöka utelämna dessa ur själva nyheten ("De passade samtidigt på att fixa koldioxidutsläpp på ca 5 ton.") och bara hålla er till det som faktiskt berör spel.

Ni har inget att vinna på att skriva sådana här artiklar förutom att bli nedspammade av troll och dra på er anmälningar av olika slag.

humor

1) förmågan att kunna se och kunna ge uttryck för det roliga i saker och ting

Den killen har humor.

2) sättet att se och ge uttryck för det roliga i saker och ting

Den engelska humorn anses torr.

Medlem

Fan va lättvindigt folk kritiserar, och fortsätter kritisera, Fridolin, även efter att det är tämligen klart att han inte valde upplägget med mellanlandning. Flera poster med länkar till artiklar ignoreras helt enkelt av de inbitna miljöpartistmotståndarna.
Här ta en till:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fridolin-i-fortsattningen-k...
Denna t.o.m. från högerpressen, för lite jämvikt i källorna.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

ska vi verkligen ge oss in i det politiska fz....


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Det är väl även av intresse att komma ihåg att Violin och MP agerar front avseende Brommas nedläggning.

Humor hur som!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

123
Skriv svar