Jag har blivit en tråkig människa

Medlem
Jag har blivit en tråkig människa

Nu är jag så här tråkig igen och skriver inget i bloggen. Jag gissar på att det är för att jag verkligen har 0 saker att skriva om? Det har inte direkt hänt något alls i mitt liv värt att skriva om, och jag har knappt haft tid att spela något häller på länge. I går var första kvällen på en smärre evighet som jag startade upp PS4an. Det fick bli lite Borderlands, shame on me som inte haft tid att testa på det ännu men har ägt The Handsome collection sedan det släpptes.

Överlag så känner jag att jag har blivit en tråkig människa. Jag jobbar och sover, jobbar och sover. Haha nej jag måste ta tag i det här och börja göra lite roligare saker också, annars kommer jag bli gammal och bitter i förtid - och vem vill det egentligen?

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Jag har blivit en tråkig människa

Äh, man blir inte tråkig för att man inte bloggar eller spelar. Känner du att du inte gör det du vill, eller inte får tid med något du verkligen vill göra är det en annan sak dock. Sitter i samma sits själv nu med mycket jobb, och känner ibland att det är svårt att hitta tid för privata grejer. Ultimat så är det ändå man själv som bestämmer över sin tid, så vill du göra något så ge dig själv tid för det.

Medlem

Ibland blir den störande delen mellan spelsessioner lite väl stor. Livet tror jag det kallas...?

Känner igen mig i ditt resonemang. Skriva, plugga, äta, sova. Upprepa. Datorn och xboxet står och samlar damm medans viktigare (men ack så ointressanta) saker görs.

Håll ut! Snart sommar och semester!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Äh, man blir inte tråkig för att man inte bloggar eller spelar. Känner du att du inte gör det du vill, eller inte får tid med något du verkligen vill göra är det en annan sak dock. Sitter i samma sits själv nu med mycket jobb, och känner ibland att det är svårt att hitta tid för privata grejer. Ultimat så är det ändå man själv som bestämmer över sin tid, så vill du göra något så ge dig själv tid för det.

Nej man kanske inte är tråkig i sig för att man inte bloggar eller spelar, men jag KÄNNER mig tråkig Men ja det är ju jag som bestämmer över min tid i slutändan så är det ju. Men livet har ju sina måsten oxå

Skrivet av Kleptomaniac:

Ibland blir den störande delen mellan spelsessioner lite väl stor. Livet tror jag det kallas...?

Känner igen mig i ditt resonemang. Skriva, plugga, äta, sova. Upprepa. Datorn och xboxet står och samlar damm medans viktigare (men ack så ointressanta) saker görs.

Håll ut! Snart sommar och semester!

Jo jag har hört talas om det där som kallas liv, det är något viktigt har jag hört Men ja snart är det sommar, och då får man se till att njuta lite


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Snygg banner

Din profilbild syns inte heller som de andras har jag märkt. Man måste gå in bland inställningarna och välja visa för alla.

Jag tycker det är skönt att ta spelpaus även om jag har inte har slutat till 100%, men jag försöker. Det finns så mycket annat roligt man kan göra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Snygg banner

Din profilbild syns inte heller som de andras har jag märkt. Man måste gå in bland inställningarna och välja visa för alla.

Jag tycker det är skönt att ta spelpaus även om jag har inte har slutat till 100%, men jag försöker. Det finns så mycket annat roligt man kan göra.

Tack, satt på lunchen i dag och pysslade ihop den. Kände att den gamla inte alls såg bra ut och behövde bytas ut Så nu tror jag min profilbild ska vara synlig för alla också.

Jag önskar istället att jag hade mer tid att spela än vad jag har. Men ser till att ta mig lite tid nu. Borde städa av här hemma men det får bli lite Borderlands i stället


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Nu är det snart sommar. Då vaknar själen till liv och vardagen blir mindre grå.

Skägg.
10 Chambers

Innan jag jobbade heltid med FZ var jag verkligen en periodare. Ett par år spelade jag knappt alls.


signatur
Skrivet av Devolution:
Skrivet av walter_iego:

Snygg banner

Din profilbild syns inte heller som de andras har jag märkt. Man måste gå in bland inställningarna och välja visa för alla.

Jag tycker det är skönt att ta spelpaus även om jag har inte har slutat till 100%, men jag försöker. Det finns så mycket annat roligt man kan göra.

Tack, satt på lunchen i dag och pysslade ihop den. Kände att den gamla inte alls såg bra ut och behövde bytas ut Så nu tror jag min profilbild ska vara synlig för alla också.

Jag önskar istället att jag hade mer tid att spela än vad jag har. Men ser till att ta mig lite tid nu. Borde städa av här hemma men det får bli lite Borderlands i stället

Nu syns bilden


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Bennii:

Nu är det snart sommar. Då vaknar själen till liv och vardagen blir mindre grå.

Ja det längtar man till, sommar lite värme och sol Sen semester så klart. Känner att det kan vara skönt att få vara lite ledig, hade bara 3 dagar ledigt förra sommaren så nu blir det en riktig semester i år.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Innan jag jobbade heltid med FZ var jag verkligen en periodare. Ett par år spelade jag knappt alls.

Jag har alltid varit sån som spelat mest hela tiden, men sedan jag fick heltidsjobb så har det förändrats drastiskt, av uppenbara anledningar.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar