Här är första trailern för Star Wars: Battlefront!

Robot
Medlem
Här är första trailern för Star Wars: Battlefront!

WOOO!! SÅ JÄVLA GRYMT! Sista scenerna!

Medlem

Jag log,


signatur

Niet.

Medlem

Holy Chewbacca vad ballt. Gör dom det här rätt så förlåter jag allt jag har gnällt på och lovar att bli en fanboy för evigt.

Medlem

Skönt att prequels inte är med. DETTA är Star Wars för mig!

Medlem

Yay jedis och siths! Där fick du Calle!

Medlem

Som alltid. DICE kan trailers bra. Men kan dom leverera annat än generiskt numera?


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Blir glad bara det är minst lika bra som 2:an, längtan är snart öven.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DAoG:

Yay jedis och siths! Där fick du Calle!

Accept I must, and play it I will.


signatur
Medlem

Battlefield: Star Wars

Medlem

Om spelet ser ut så i realtid så är det nog det snyggaste spelet på väldigt länge.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DAoG:

Yay jedis och siths! Där fick du Calle!

Accept I must, and play it I will.

Tyvärr får jag väl säga samma sak, men jag förstår verkligen inte varför dom måste ha med hero characters...

Medlem

Ser ju bra ut, har hoppat över alla BF sedan 2an, men kanske blir ändring på det om spelet blir bra. Förstår dock inte hur man kan musspel till konsol.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Om spelet ser ut så i realtid så är det nog det snyggaste spelet på väldigt länge.

Det kommer det säkert ! men att soldaterna går så där smidigt det vetefan.. kommer nog va like stelt som bf4/hardline! Trailern är egentligen inte Ingame gameplay.

Jag kanske borde köpa en GTX 980 till då..

Medlem

Wow…
Trodde INTE jag skulle bli såhär peppad! Grymt bra ljud på laserskotten också!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DAoG:

Yay jedis och siths! Där fick du Calle!

Accept I must, and play it I will.

Jo, men jag håller med dig, låt kraften slåss på en arena istället.

Medlem

Epic trailer i all ära men den säger inte nått om hur gameplay är ingame.
Vill se spelsekvenser inte massa " köp vårat superhäftiga oslagbara spel trailers"...Precis som med Battlefield Hardline... som jag verkligen ångrar att jag köpte.

Massa film ser jag hellre på bio. Ge oss spelsekvenser så vi kan själv bedöma om det är bra eller anus.

Medlem

Spelet skulle komma först till XB1, men den första trailern är en Pjejseision-trailer?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mini AT-AT som sprängdes på två sekunder..

Medlem

Från tidigare nyhet.

" Ikväll, klockan 19:30, utlovas dock den första riktiga gameplaytrailern, och du kommer att kunna se den och mycket mer här på FZ."

Vart är gameplayen som utlovades? Denna trailern förklarade inget hur multiplayern kommer att bli.

Blev riktigt besviken för att jag förväntade mig riktig gameplay för de hade skrivits i nyheten i förmiddags!


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Ikväll, klockan 19:30, utlovas dock den första riktiga gameplaytrailern, och du kommer att kunna se den och mycket mer här på FZ.

Vart är gameplayen som utlovades? Denna trailern förklarade inget hur multiplayern kommer att bli!

Det är ingen lets play trailer

Medlem

Men.. Är inte detta samma trailer som i artikeln ni publicerade en timme tidigare?


signatur

K9
:.:

Medlem

Imperiet ♥


signatur

Meep!

Medlem

"Stare Wars"

FIn litet klipp, men jag väntar med min hype tills jag får reda på hur gameplay kommer bli. Tror faktiskt jag kommer vänta på det där kommande Star Wars RPG:et istället


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Mmm.. om man får skapa sin egna karaktär så kanske jag är lite mer intresserad iof.. Det såg ut så litet i trailern eftersom nån hade en mask på sig? Star Wars wookie... jag menar rookie här... Ska jag täcka mig i en brandfilt eller kommer ni vara snälla mot mig?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

SoL
Medlem

Haha de e ju bara för nördigt!

Medlem

Den här trailern och gårdagens Episode VII-trailer har fått mig att känna mig som tio år igen. Gud vad häftigt det ser ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"Game engine footage"... Då betyder syggheten på trailern ingenting alltså :/ frågan är om det kommer bli en nedgradering ala Watchdogs här, men hoppas inte det.

Medlem

Shyst trailer. Man ser ju fram emot att spela.

Men va fan vilka ockerpriser. 600 resp 700spänn. Och då är inte ens nån "Premium" inkluderad in nån av dom. Alltså va fan kommer prissättningen ifrån? Man får ju ingen skiva, papper eller plast fodral. Så va fan? Inte undra på att folk köper spel på skumma siter som G2A.

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:
Skrivet av Seraium:

Om spelet ser ut så i realtid så är det nog det snyggaste spelet på väldigt länge.

Det kommer det säkert ! men att soldaterna går så där smidigt det vetefan.. kommer nog va like stelt som bf4/hardline! Trailern är egentligen inte Ingame gameplay.

Jag kanske borde köpa en GTX 980 till då..

Skulle inte hålla tummarna allt för hårt på den fronten. Spelet såg allt för bra ut för att vara på PS4. PC kan det vara troligt på men skeptiskt till att det kommer se ut så i slutändan.


signatur

Idono. That's me!

12
Skriv svar