GTA V-patch ute – löser installationsproblem

Robot
Medlem
GTA V-patch ute – löser installationsproblem

Körde heist igår. Satt i två jävla timmar i fängelset haha satan vad svårt vi hade och fly därifrån slutade med att någon glömde och släppa ut fallskärmen -.-" riktigt roligt spel

Medlem

Kanske man ska starta ett FZ Crew i Gta 5?

Medlem

Har patchen släppts ?

Medlem

Importera sin figur? Kan man göra en egen figur och spela igenom Singleplayer med?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Importera sin figur? Kan man göra en egen figur och spela igenom Singleplayer med?

Vad menar du? Singleplayer har ingenting att göra med sin skapade karaktär.. Du kan bara göra det till online

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Har patchen släppts ?

Den släpptes typ i fredags.

Medlem

Har dom något botemedel för zebrasjukan?

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Importera sin figur? Kan man göra en egen figur och spela igenom Singleplayer med?

Importera sin karaktär menas att importera en karaktär från PS3 eller Xbox 360 till PS4, Xbox One eller PC.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778...

Megadelux
Skrivet av bond12:

Kanske man ska starta ett FZ Crew i Gta 5?

Det finns redan.

Inaktiv

Bra patch, men jag väntar fortfarande på att de ska fixa bättre synfält. ~60-70 i synfält som max är rena rama skämtet.

Medlem
Skrivet av MMHT:

Har dom något botemedel för zebrasjukan?

Du menar när ens karaktär har ränder över hela gubben? Uppdatera drivrutiner. Hade samma sak tills jag uppdaterade till nvidias senaste. Sen försvann det

Inaktiv
Skrivet av bond12:

Kanske man ska starta ett FZ Crew i Gta 5?

http://socialclub.rockstargames.com/crew/fragzone
nuff said

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Bra patch, men jag väntar fortfarande på att de ska fixa bättre synfält. ~60-70 i synfält som max är rena rama skämtet.

Ännu skamligare blir det när flera day-1 moddar fixar det. (bara söka)..
Men bättre om rockstar fixar det dock.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av nhagyavi:

Bra patch, men jag väntar fortfarande på att de ska fixa bättre synfält. ~60-70 i synfält som max är rena rama skämtet.

Kom direkt flera FOV moddar. Bara söka.

Det kan vara så att någon redan svarat på detta någonstans med såvitt jag vet så är inte dessa moddar godkända att brukas i Online-delen av GTA5. Däremot ser jag ingen anledning varför man inte skulle få använda dom när man spelar själv som Mikael, Franklin eller Trevor.

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Cladrius:

Har patchen släppts ?

Den släpptes typ i fredags.

Okok, inte lirat nått än, hopps den löser problemen man haft då!

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av bond12:

Kanske man ska starta ett FZ Crew i Gta 5?

http://socialclub.rockstargames.com/crew/fragzone
nuff said

Tackar

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Det kan vara så att någon redan svarat på detta någonstans med såvitt jag vet så är inte dessa moddar godkända att brukas i Online-delen av GTA5. Däremot ser jag ingen anledning varför man inte skulle få använda dom när man spelar själv som Mikael, Franklin eller Trevor.

Ja ska funka online men är nog bäst att låta bli.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av bond12:

Kanske man ska starta ett FZ Crew i Gta 5?

http://socialclub.rockstargames.com/crew/fragzone
nuff said

Tackar

Hm, är gruppen aktiv eller ej?
"-Zymac-
...kanske är bättre att migrera till en av de andra FZ-crewsen?"

Medlem

Bättre om dom kan fixa så vi kan komma förbi gta v heist blitz play... Hela deras forum är helt ner-bombad av folk som inte kan komma vidare i storyn.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Mitt största problem är den dåliga matchmakingsystemet som de använder sig av.. ogillar hela konceotet med uppdrag online osv, hade varit betydligt fräckare om man uppdragen skalade upp till 30spelare eller att man slipper hoppa ur den befibtliga världen >~< skitkul spel online men väldigt korkat upplägg.

Medlem

Söker för tillfället nya medlemmar till mitt crew om någon är intresserad.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/rancho_chupacabraj

Medlem

Och ram minnes problemet då ? spelet visar att det använder runt 2,7gb men task manager säger runt 7gb används wtf av 8gb ram ? nåt e ju fel me tanke på att spelet har krav på 4gb bara

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Ravenknight:

Importera sin figur? Kan man göra en egen figur och spela igenom Singleplayer med?

Importera sin karaktär menas att importera en karaktär från PS3 eller Xbox 360 till PS4, Xbox One eller PC.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778...

Tackar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av nhagyavi:

Bra patch, men jag väntar fortfarande på att de ska fixa bättre synfält. ~60-70 i synfält som max är rena rama skämtet.

Ännu skamligare blir det när flera day-1 moddar fixar det. (bara söka)..
Men bättre om rockstar fixar det dock.

Det vet jag redan, men många av dem kan anses som fusk i Rockstars DRM (manipulera minnesanvändning... nått), så då finns det risken att jag blir spärrad från GTA Online, vilket jag inte vill. Då väntar jag hellre på Rockstars patch som ökar synfältet, eller så väntar jag tills det kommer ut officiella modifikationer som Rockstar themselfs godkänner.

Medlem

Någon annan som lider av ett oändligt antal klientkrascher? Ibland slutar även drivrutinerna att svara... gtx 980...

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Söker för tillfället nya medlemmar till mitt crew om någon är intresserad.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/rancho_chupacabraj

Jag skickade en ansökan, Bjornens var namnet!


signatur

They set us up the bomb.

Medlem
Skrivet av Contance:

Någon annan som lider av ett oändligt antal klientkrascher? Ibland slutar även drivrutinerna att svara... gtx 980...

Det finns en bugg som krashar klienten då man använder kastbara vapen (t ex handgranat, C4, etc), sedan sätter sig i en bil och siktar med ett skjutvapen. Det är inte helt tydligt vad som orsakar detta, men det händer titt som tätt om man inte tänker vad man använt för vapen.
[Källa]

När det kommer till att drivrutinerna slutar fungera så verkar det som att de senaste drivisarna från Nvidia (350.12) är lite knasiga och kan orsaka att de slutar fungera. Själv så nedgraderade jag till versionen före igen och har hittils inte stött på att drivrutinen slutar svara.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Skrivet av mrkvist:
Skrivet av Contance:

Någon annan som lider av ett oändligt antal klientkrascher? Ibland slutar även drivrutinerna att svara... gtx 980...

Det finns en bugg som krashar klienten då man använder kastbara vapen (t ex handgranat, C4, etc), sedan sätter sig i en bil och siktar med ett skjutvapen. Det är inte helt tydligt vad som orsakar detta, men det händer titt som tätt om man inte tänker vad man använt för vapen.

När det kommer till att drivrutinerna slutar fungera så verkar det som att de senaste drivisarna från Nvidia (350.12) är lite knasiga och kan orsaka att de slutar fungera. Själv så nedgraderade jag till versionen före igen och har hittils inte stött på att drivrutinen slutar svara.

Jag och min kompis blir utkastad titt som tätt när vi försöker loadar missions och kraschar extremt ofta när som helst...

Medlem

Får konstanta empty sessions, och ingenting hjälper. Rockstar svarar inte över huvud taget o man blir minst sagt galen. Kan spela 5 mins, sen blir man ensam. Kan emellanåt komma upp i 30-60 mins gameplay innan man blir dissad o droppad.
Har provat precis allt man kan göra med dator och router, och även tankat om spelet en gång.
Så jävla besviken...

12
Skriv svar