Hur går man tillbaka till windowsmenyn utan att sluta spela?

Inaktiv
Hur går man tillbaka till windowsmenyn utan att sluta spela?

Hej. Jag har ett j*vligt irriterande problem som jag hoppas att ni här på FZ har en lösning på. Jo det är så här att när man spelar Crysis och kanske har igång något annat program samtidigt så brukar man ju kunna trycka på "windowstangenten" så kommer man till startmenyn. Men detta går inte i Crysis verkar det som Så jag undrar om ni vet hur man ska göra för att kunna gå till startmenyn medans man spelar Crysis?
Tacksam för svar

Medlem

alt-tab ska ju funka om du har ett annat program igång. Eller ctrl-alt-del brukar ju i alla fall göra så att du får upp aktivitetshanteraren o därigenom kan du ju använda startmenyn. Om inget annat funkar vill säga.


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

Alt+tab funkar alltid för mig, Windows knappen fungerar den med.

Windows knappen + tab fungerar också.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Fungerar inte Alt+tab-tekniken så får du gå in på system settings-video settings och ta bort fullscreen, då bör du kunna tabba hur mkt du vill.


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

Ja, eller Ctrl+esc


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Varför skulle du vilja alt-tabba ut ur Crysis ;D.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ctrl + Alt + Delete = Funkar alltid

Inaktiv

Windowsknappen + M kan funka.

1
Skriv svar