Se den nedlagda versionen av Star Wars: Battlefront

Robot
Se den nedlagda versionen av Star Wars: Battlefront
Medlem
Se den nedlagda versionen av Star Wars: Battlefront

Ser ju alldeles utmärkt ut. Tänk om detta hade varit ute för 4-5 år sedan -så fantastiskt kul vi hade kunnat ha haft!
Brukar inte svära och skriva med stora bokstäver i forum speciellt ofta men - VEM FAN TAPPADE DEN HÄR BOLLEN!!! Det var ju nästan färdigt!

Medlem

Vet inte om rymdstrider är så viktigt dock, det skulle vara nice ja. Men att göra det i ett så stort spel nu för tiden skulle kräva mycket mer tid och säkert skulle vissa andra saker i spelet lida för det. Bättre satsa på mindre skala och få det att fungera först-

Samma sak med 64 spelare... vet inte varför vissa är helt inne att det absolut måste vara 64 spelare. Jag menar vad betyder det? Det är bara ett större nummer, det gör ju gameplayen bara mer kaotisk ibland, jämför man bad company 2 med bf 3 och 4 var BC2 roligare helt enkelt.

Och allt det som saknas lär nog komma som DLC (force awakens dlc'n är redan faställd och den är *gratis* WOOT är det EA?)

Men hur som helst ser den här versionen bra ut ju. Att lucasarts tog bort denna är nästan lika stor misstag som "midiclorians" debaclet.

Medlem

Även om det var en tidig build så föredrar jag att Dice gör spelet. Sen kan det såklart vara mycket DLC och så med EA, men jag vill hellre ha ett spel som det tillförs nytt content över en längre period än ett spel som inte har det alls.

Medlem

Star Wars Battlefront communityn var väldigt aktiv när det begav sig, kom mängder med BRA custom maps, av inbitna personer med känsla för hur det skulle vara.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Avstängd

Tja, nedlagda kunde man spela mer än 40 pers.

Medlem

Ett spel som innehåller Jar-Jar är inget spel för mig, jag hoppas Dice hoppar över honom som alternativ till hjälte.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Vet inte om rymdstrider är så viktigt dock, det skulle vara nice ja. Men att göra det i ett så stort spel nu för tiden skulle kräva mycket mer tid och säkert skulle vissa andra saker i spelet lida för det. Bättre satsa på mindre skala och få det att fungera först-

Samma sak med 64 spelare... vet inte varför vissa är helt inne att det absolut måste vara 64 spelare. Jag menar vad betyder det? Det är bara ett större nummer, det gör ju gameplayen bara mer kaotisk ibland, jämför man bad company 2 med bf 3 och 4 var BC2 roligare helt enkelt.

Och allt det som saknas lär nog komma som DLC (force awakens dlc'n är redan faställd och den är *gratis* WOOT är det EA?)

Men hur som helst ser den här versionen bra ut ju. Att lucasarts tog bort denna är nästan lika stor misstag som "midiclorians" debaclet.

EA släppte de första DLC:erna gratis till både Bf3 och 4. Båda tillkom dock väldigt kort efter att spelet släppts så antagligen är det material som blev borttaget för att kunna släppas som "gratis" DLC för att man ska tro att EA är så snälla...

Medlem

Njae kan känna att det kunde kvittat..

Ase
Medlem

Synd att det inte kom ut när det borde kunde vart kul, det mest oroväckande med det nya är risken att det bara blir ett battlefield i star wars kläder, men jag hoppas innerligt att jag har fel (personligen tycker jag bf serien är rolig i ca 5 min) men som sagt håller tummarna att även dice skulle kunna förvåna & släppa ett bra spel. (då annat än bf)

Medlem

Rymmstrider är bekräftat det ska finnas, så jag förstår inte klagnde på att det inte ska finnas.

Medlem
Skrivet av brandefors:

Ett spel som innehåller Jar-Jar är inget spel för mig, jag hoppas Dice hoppar över honom som alternativ till hjälte.

Han måste ju bli en spelbar hjälte! Han tillför ju hur mycket som helst till filmerna. Skulle kännas helt fel om han inte fanns i spelet, antingen som någon typ av announcer eller som sagt, spelbar hjälte!

/s

Medlem

Suck för tredjepersonsperspektivet


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

Ser ju alldeles utmärkt ut. Tänk om detta hade varit ute för 4-5 år sedan -så fantastiskt kul vi hade kunnat ha haft!
Brukar inte svära och skriva med stora bokstäver i forum speciellt ofta men - VEM FAN TAPPADE DEN HÄR BOLLEN!!! Det var ju nästan färdigt!

Ser ju långt ifrån färdigt ut. Xbox/ps2 grafik och fullkomligt trasigt. Sluta gnäll för gnällandets skull.

Medlem

Ser inte förlusten, visst det kunde säkert blivit bra men för ett antal år sedan, å andra sidan kommer DICE innebära en ordentlig BUFF för serien i kvalite,motor,ljud m .m som inte lär ha hänt annars.

Ja tyckte alltid battlefront var nerkluttrat med miljoner saker och 3an såg inte bättre ut. Jag är försiktigt positiv till att DICE kan leverera en bra mycket bättre upplevelse oavsett om vi får rymdstrider eller inte.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Rymmstrider är bekräftat det ska finnas, så jag förstår inte klagnde på att det inte ska finnas.

Det är ju bekräftat att det INTE ska finnas rymdstrider.
http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-...


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av aT1C:

Rymmstrider är bekräftat det ska finnas, så jag förstår inte klagnde på att det inte ska finnas.

Det är ju bekräftat att det INTE ska finnas rymdstrider.
http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-...

Det hade inte det första Battlefront och det är ändå en klassiker.

Medlem
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av aT1C:

Rymmstrider är bekräftat det ska finnas, så jag förstår inte klagnde på att det inte ska finnas.

Det är ju bekräftat att det INTE ska finnas rymdstrider.
http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-...

https://twitter.com/DICEfigge/status/589213861699432448?lang=...

Design Director of Star Wars Battlefront. tweeta det

Medlem
Skrivet av aT1C:
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av aT1C:

Rymmstrider är bekräftat det ska finnas, så jag förstår inte klagnde på att det inte ska finnas.

Det är ju bekräftat att det INTE ska finnas rymdstrider.
http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-...

https://twitter.com/DICEfigge/status/589213861699432448?lang=...

Design Director of Star Wars Battlefront. tweeta det

Det där är tydligen som flygplan i Battlefield, alltså i luften och inte i rymden.
https://twitter.com/EAStarWars/status/589131366740066305

Sky != Space

Tyvärr =/


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Först tänkte jag att det där nog kunde varit kul. Sen kändes det lite som första Dark Forces. Sen såg jag Walkers och insåg att det var en helvets tur att det där inte släpptes.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Jag vill ha robotar!!! Varför inger pre-clone Wars för?!?
Kul att de går att förstöra star wars: Battlefront också. Bra jobbat.
Går säkert inte ens att förstöra miljön. Som frostbite motorn är skapad för från början.

Kommer inte köpa detta spel förens jag har sett en ordentligt recension av antigen Angry Joe eller total biscuit!


signatur
Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av MatsDahlgren:

Ser ju alldeles utmärkt ut. Tänk om detta hade varit ute för 4-5 år sedan -så fantastiskt kul vi hade kunnat ha haft!
Brukar inte svära och skriva med stora bokstäver i forum speciellt ofta men - VEM FAN TAPPADE DEN HÄR BOLLEN!!! Det var ju nästan färdigt!

Ser ju långt ifrån färdigt ut. Xbox/ps2 grafik och fullkomligt trasigt. Sluta gnäll för gnällandets skull.

Om du läser artikeln så ser du att huvudutvecklingsfasen var 2006 till 2008. De borde alltså kunna ha haft något att släppa ca 2010, alltså för fem år sedan. om det hade släppts som Battlefront III så hade Dice gärna få släppa Battlefront IV nu till vintern.
Ingenstans skriver jag att det som vi ser i artikeln borde släppas idag!

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av MatsDahlgren:

Ser ju alldeles utmärkt ut. Tänk om detta hade varit ute för 4-5 år sedan -så fantastiskt kul vi hade kunnat ha haft!
Brukar inte svära och skriva med stora bokstäver i forum speciellt ofta men - VEM FAN TAPPADE DEN HÄR BOLLEN!!! Det var ju nästan färdigt!

Ser ju långt ifrån färdigt ut. Xbox/ps2 grafik och fullkomligt trasigt. Sluta gnäll för gnällandets skull.

Om du läser artikeln så ser du att huvudutvecklingsfasen var 2006 till 2008. De borde alltså kunna ha haft något att släppa ca 2010, alltså för fem år sedan. om det hade släppts som Battlefront III så hade Dice gärna få släppa Battlefront IV nu till vintern.
Ingenstans skriver jag att det som vi ser i artikeln borde släppas idag!

Det såg grymt ut. Inget snack om saken.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Vet inte om rymdstrider är så viktigt dock, det skulle vara nice ja. Men att göra det i ett så stort spel nu för tiden skulle kräva mycket mer tid och säkert skulle vissa andra saker i spelet lida för det. Bättre satsa på mindre skala och få det att fungera först-

Samma sak med 64 spelare... vet inte varför vissa är helt inne att det absolut måste vara 64 spelare. Jag menar vad betyder det? Det är bara ett större nummer, det gör ju gameplayen bara mer kaotisk ibland, jämför man bad company 2 med bf 3 och 4 var BC2 roligare helt enkelt.

Och allt det som saknas lär nog komma som DLC (force awakens dlc'n är redan faställd och den är *gratis* WOOT är det EA?)

Men hur som helst ser den här versionen bra ut ju. Att lucasarts tog bort denna är nästan lika stor misstag som "midiclorians" debaclet.

word. QFT. etc

Medlem

Såg betydligt mer intressant ut än det kommande som bara har 20vs20 och inga klasser och knappt några fordon eller rymdstrider.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar