Hur bra var Crysis?

Inaktiv
Hur bra var Crysis?

Precis klarat ut det. Var det så bra som som ni hade tänkte er, eller var det ännu bättre?


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Det var så bra som jag hade tänkt mig.
Tyvär alldeles för kort. Känns som om bilder/videos man har sett om SP ej inträffar. Vad hände t.ex med det s.k samarbetet med Nordkorea och USA.
Blir hela KPA utplånat efter att man

dödar Kyong?

Annars helt underbart förrutom lite småbuggar då och då.

9.35/100


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

9.35/100? Usch.. lät ju inte så bra.
I get the point though.

94/100.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

9.35/100? Usch.. lät ju inte så bra.
I get the point though.

94/100.

Haha, jag vet :P.
Men kunde inte bestämma mig mellan 9.3 eller 9.4 ^^


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Slont2006:

Tyvär alldeles för kort. Känns som om bilder/videos man har sett om SP ej inträffar. Vad hände t.ex med det s.k samarbetet med Nordkorea och USA.
Blir hela KPA utplånat efter att man

dödar Kyong?

Håller med att det kändes kort.

Man ville ju tillbaka till ön igen efter striden på hangarfartyget!

Tillägg kommer definitivt

Citat:

Cevat: The game is designed as a trilogy, so you have two more installments to come and the ending is planned deliberately.

- http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...

Medlem

Slår allt tidigare, och ja, jag har spelet och jag har spelat igenom det på Delta svårighetsgrad.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Jag har en känsla av att det kanske kommer en 2:a till crysis , slutet gav vinkar om att det kanske kommer en efterföljare.

EDIT: Oj då läste inte tidigare inlägg sry.

Medlem
Skrivet av Staytuned:

Jag har en känsla av att det kanske kommer en 2:a till crysis , slutet gav vinkar om att det kanske kommer en efterföljare.

Hehe, jaså det tror du? Det är ju redan bestämt sen tidigare att det ska bli en trilogi har självaste Cevat sagt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Underbart spel!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Grafiken är underbar, och alla möjligheter och all miljö som "rör på sig". Men antingen har man blivit sjukt mycke för van med gamla shooters där gubbarna dör på nåra skott eller så har vissa motståndare ogenträngliga kevlar västar på sig. Ibland värkar dom inte dö fasst jag tryckt ut ett helt magasin på dom i magen, känns tråkigt men med dom underbara miljöerna och valmöjligheterna som nanodräkten ger en så är det ett grymmt bra spel.

9/10

Medlem

Klart köpvärt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar