Fyra våldsamma nyanser av brunt i nya Mad Max-screens

Robot
Fyra våldsamma nyanser av brunt i nya Mad Max-screens
MEG
Medlem
Fyra våldsamma nyanser av brunt i nya Mad Max-screens

Hoppas att det blir lika bra som det senaste Rambo spelet


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hmmm vad gör Joel i Australien?

jkw
Medlem

Får hoppas att det inte blir lika flopp som The Order som jag såg fram emot. Sköter de sig blir det lätt Mad Max CE!

Medlem
Skrivet av MEG:

Hoppas att det blir lika bra som det senaste Rambo spelet

Håller tummarna här, Rambo ÄR det bästa spelet som någonsin har släppts! Jag spelar Rambo från det att jag kommer hem från jobbet tills det är dags att sova. Hela upplägget med senaste Rambo år så sjukt fascinerande, sen är ju grafiken något utöver det vanliga, jag har då inte sett något liknande, dessutom är min dator iskall efter ett antal timmars spelande! Jag hoppas verkligen att Mad Max går i pappa Rambos fotspår!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Förvisso.!.. men ett kargt ökenlandskap ser Brunt ut, så det är nog i sin ordning.

Medlem

Hoppas det går lika bra för Mad Max som det gick för Rambo.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag fick inte mycket ut av den "gameplay" jag sett på youtube (som vanligt 98 % filmsekvenser man får vada igenom innan man får någon skymt av något som kan liknas vid ett spelscenario, ingen HUD så långt ögat kan nå). Jag hoppas innerligt att det är intressant, åt Fallout-hållet, och inte bara ytterligare ett trist "coolt" spel för p12:or. Hoppas det inte handlar urmycket om att man ska köra fordon hela tiden.

Medlem

Shadow of Mordor blev ju bra så visst finns det en chans att även detta blir bra.

1
Skriv svar