Danska skallar, tung slowmotion och galna hippies - Se de sex bästa kortfilmerna från Grand Theft Auto V

Robot
Danska skallar, tung slowmotion och galna hippies - Se de sex bästa kortfilmerna från Grand Theft Auto V
Medlem
Danska skallar, tung slowmotion och galna hippies - Se de sex bästa kortfilmerna från Grand Theft Auto V

Blir bara fjantigt när de försöker vara för seriösa, så Dolphin Divers var bäst tycker jag.

Inaktiv

Nu orkade jag bara kolla Dolphin Divers och Hotline Miami och nu kommer det här låta gnälligt men jag är inte hoppfull om de här är de bästa filmerna gjorda i GTA5. Hotline Miami var helt värdelös och verkade inte riktigt ha någon plan utom att springa runt som en yr höna och skjuta poliser även inbäddningen av Hotline Miami-grafiken var en snygg touch.

Scenen i början när han ska köra till polisstationen var helt värdelös då skaparen blandar slow motion och vanlig hastighet samt kör som en idiot så musiken inte alls passar in som den skulle gjort om hela färden gick i slowmotion/ låg fart atmosfärisk.

Medlem

Ingen parasollfysik? 0 av 5 spel mao.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

SoL
Medlem

Hippie fury va ganska rolig, resten va bara larv, orkade inte kolla klart på nån

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SoL:

Hippie fury va ganska rolig, resten va bara larv, orkade inte kolla klart på nån

Vi skrattade mest åt dolphin divers!


signatur
Medlem

Epic standoff var bra filmat. Ingen av filmerna var intressant.

Medlem

Så "Du kanske gillar"-reklamen gick från 4 länkar till 10? Nu åker adblock upp igen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Så "Du kanske gillar"-reklamen gick från 4 länkar till 10? Nu åker adblock upp igen.

Meh, bredare design på sidan ju. Och två-tre av dem sponsrade (de andra våra egna grejer, så en lägre andel sponsrat). Väldigt orätttvist i mitt tycke. Dessutom bara detta format, som vi använder... En-två gånger i månaden?


signatur
Medlem

Tyckte om Hotline. Standoff och King. Förstod inte direkt Hippie rampage eller "dolphin driver"

Medlem

Förstår mig inte på all negativitet. Alla de här filmerna var klart sevärda och bra på sina egna sätt. Helt otroligt att det redan finns sådana här kvalitativa filmer gjorda i Rockstar Editor redan, de enda filmerna jag lyckats komma över är 20-sekunders-snuttar där de bara experimenterar omkring. Tack så mycket för den här listan!

Medlem

Saknade Pigman Sunday av Steve and Larson, ett konstverk jämfört med dessa filmer


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av flamgorilla:

Saknade Pigman Sunday av Steve and Larson, ett konstverk jämfört med dessa filmer

Den kommer nog i en uppföljning!


signatur
Medlem

Jag tyckte att The Amazing Chase var roligast att titta på, och det klippet fick mig mest sugen på att spela gta helt klart.

Medlem

Gillade king of losantos, dock så den grafiska kvaliteten i filmen hade kunnat varit mer önskvärd

Medlem

Ingen story, bara hammare.

Medlem

Jag tyckte "The Great Chase" var dassig som fan. Gillade Hotline Miami och Hippie Furry.


signatur

I drank what?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mirage:

Jag tyckte "The Great Chase" var dassig som fan. Gillade Hotline Miami och Hippie Furry.

Det är så skönt att alla verkligen har olika bild av hur GTA är som upplevelse, vilket filmerna och folks reaktioner på dem visar tydligt.


signatur
Medlem

Holy fucking shit, musiken i hotlineklippet var ju sjukt!
https://open.spotify.com/track/63UJKDIKxKGPuuX01pFMIQ


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Sent ute, men tack för posten av ''Hotline Miami''

1
Skriv svar