Dice om samarbetet med Lucasfilms i första Star Wars: Battlefront-utvecklardagboken

Robot
Dice om samarbetet med Lucasfilms i första Star Wars: Battlefront-utvecklardagboken
Medlem
Dice om samarbetet med Lucasfilms i första Star Wars: Battlefront-utvecklardagboken

Bara jag som tycker vapnet runt 1:58 ser identiskt ut med stormtrooper rifle i dark forces från 95?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Man får känslan av att detta spelet görs för fort och att de kommer ta en massa genvägar för att få det klart till releasen, hoppas verkligen inte vi får ett bf4 med alla modeller utbytta bara :/

Medlem
Skrivet av Morti:

Man får känslan av att detta spelet görs för fort och att de kommer ta en massa genvägar för att få det klart till releasen, hoppas verkligen inte vi får ett bf4 med alla modeller utbytta bara :/

Du är inte den ända som får den känslan. DICE hype maskin har nu dragit igång. Frågan är bara hur pass mycket skitsnack dom vågra pressa in denna gången.

Har redan fixat popcorn inför releasedramat.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Intressant att en edit blev en doublepost.
FZs forum är like magisk som DICE


signatur

Idono. That's me!

Medlem

BF4 med SW skins, det är det enda jag ser iaf... Snacket om det mest realistiska SW spelet någonsin, snackar de realism eller det som är närmast SW universumet? För båda failar, SW är en vetenskaplig abomination när det gäller realism och närmast SW universumet... inga rymdstrider?

Double fail!


signatur

I drank what?

Medlem

Hur autentiskt kan det bli utan rymdstrider... ungefär som att göra Aliens vs Predator utan aliens.

Måste de tjata om att man ska förboka i ett sådant här kort klipp (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vem fan orkar lyssna på deras dagbok? Är ju garanterat massa jävla lögner och överdrifter. Folk borde sluta förboka deras jävla spel.

Medlem

Ställer mig med i den negativa hörnan detta verkar inte bli bra
:/


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

kommer bli tråkigt när hälften på servern laggar fram som darth maul, 25% är darth vader, och resten stormtroopers

Medlem

Star Wars = Dice ta mina pengar!!!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ställer mig med i den negativa hörnan detta verkar inte bli bra
:/

Ställer mig i den positiva hörnan, håller för öronen, blundar och säger: "-lalalalalalala! det kommer bli bra!... lalalalalala! det kan inte misslyckas!... lalalalala!... ep1+2+3, bf3+4+HL har aldrig funnits... lalalalala! allt är och har alltid varit jättebra! lalalalalalalalala!..."

1
Skriv svar