Se mer från Wii U-exklusiva Xenoblade Chronicles X

Robot
Se mer från Wii U-exklusiva Xenoblade Chronicles X
Medlem
Se mer från Wii U-exklusiva Xenoblade Chronicles X

Skulle nog köpa sig en wii u

k3m
Medlem

Huj usch, nä fy!

Medlem

- Wii U-exklusivt! *badumdish*


signatur
Medlem

Här har ni en översatt version av trailern.

https://www.youtube.com/watch?v=fJe2zF9Ev8Q

Kan knappt vänta själv på spelet men tja har man redan väntat i 2 år så går det nog lite till.

Medlem

Köpte föregångaren till PS3, sjukt bra, spelat 1h... Blir nog ett köp av detta också, verkar sjukt bra, ska nog spela minst 1h...

Får ni också spel på hög som ni tänker, detta ska jag lira när jag får tid över?

Medlem
Skrivet av Himmendale:

Köpte föregångaren till PS3, sjukt bra, spelat 1h... Blir nog ett köp av detta också, verkar sjukt bra, ska nog spela minst 1h...

Moonolithsoft har inte släppt ett enda spel till PS3 så vet inte riktigt vilket spel du menar. Om du syftar Föregångaren till Xenoblade Chronicles X dvs Xenoblade Chronicles så finner du det till Wii samt New 3DS.

Medlem

Ja snygg grafik var det då inte iaf men kanske är det kul när man väl kommer in i det?

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Himmendale:

Köpte föregångaren till PS3, sjukt bra, spelat 1h... Blir nog ett köp av detta också, verkar sjukt bra, ska nog spela minst 1h...

Moonolithsoft har inte släppt ett enda spel till PS3 så vet inte riktigt vilket spel du menar. Om du syftar Föregångaren till Xenoblade Chronicles X dvs Xenoblade Chronicles så finner du det till Wii samt New 3DS.

Helt rätt, det är jag som vimsar, tänkte på Star Ocean. Never mind!

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Skulle nog köpa sig en wii u

HA! Jag har redan en - nu skall jag bara rispa ungarnas Mario Kart 8 skiva så att jag får ha den ifred ett tag....

1
Skriv svar