Gameplay, öken och ultravåld i första gameplay-trailern för Mad Max

Robot
Gameplay, öken och ultravåld i första gameplay-trailern för Mad Max

En dos Uncharted, en dos Rage, tjugo skopor högoktanigt, gummiosande ultravåld.


Medlem
Gameplay, öken och ultravåld i första gameplay-trailern för Mad Max

Ser ju väldigt Nice ut! Hoppas detta blir bra ihop snickrat bil fighterna såg bra ut

Medlem

Älska mad max road warrior...detta ser bra ut


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

filmen kommer bli fet.
spelet kommer blir fetare.

Medlem

Det här kan också bli bra. Kan bli ett riktigt bra spelår detta.

Medlem

Ge mig detta nuuuuuu!!!!

Medlem

wow det ser ju grymt ut, miljöerna påminner lite om Rage i tredje person blir nog bra detta ,synd att det ligger så långt bort..

Testpilot

Ser lovande ut!

Medlem

" hur man uppgraderar och pinpar bilar," Antar att det ska vara pimpar?

Medlem

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Känns lite som vad RAGE borde ha varit, så det här kan bli riktigt bra. Knasigt bara att det släpps samma dag som Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Det lär knappast vara till deras fördel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser mycket bra ut.

Jag har fortfarande inte glömt Interstate '76, spelade det grymt mycket på tiden det begav sig.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.

Trevligt att veta vad du tänder på

Medlem
Skrivet av basegnome:
Skrivet av PcKaffe:

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.

Trevligt att veta vad du tänder på

Vad fan är det här för jävla kommentar? Våldtäkt i Mad Max universumet är en stor del. Världen där styrs av lokala krigsherrar som tar vad fan de vill ha och dödar det som inte passar. Att se våldtäkt i spelet, precis som i andra filmen hade varit passande och är ett verktyg som borde användas för att sätta den korrekta stämningen som Road Warrior skapade. Jag vill ha med det för att det är obehagligt och motbjudande, vilket passar Mad Max världen. Inte för att jag tänder på det.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Det ser nice ut Men är det bara jag som tycker att Max ser väldigt lik ut som Rico från Just Cause-spelet (främst tvåan)? Det märks ju att det är Avalance som har gjort både Just Cause och Mad Max. Ljudet från fienderna är också väldigt likt de i Borderlands-spelen.

k3m
Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av basegnome:
Skrivet av PcKaffe:

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.

Trevligt att veta vad du tänder på

Vad fan är det här för jävla kommentar? Våldtäkt i Mad Max universumet är en stor del. Världen där styrs av lokala krigsherrar som tar vad fan de vill ha och dödar det som inte passar. Att se våldtäkt i spelet, precis som i andra filmen hade varit passande och är ett verktyg som borde användas för att sätta den korrekta stämningen som Road Warrior skapade. Jag vill ha med det för att det är obehagligt och motbjudande, vilket passar Mad Max världen. Inte för att jag tänder på det.

Jag tyckte också den var onödig. Alltså Basegnomes kommentar då.

Medlem

Jag hade faktiskt lyckats undvika att se Mad Max tills förra året. Efter allt man hört var det en klar besvikelse.


signatur

Burn in the light.

Får en orolig liten vibb i magen av denna trailer.

"I need, black powder"

Hoppas verkligen inte detta slutar i fetch quest galore.

Gå o hämta det där, för att få det här, för att sen köra din bil till nästa "Hey you! over here, can you help out?", Go and please get this/kill this/do this/talk to him and we let you bla bla bla...bara för att efter det åka vidare till nästa ställe med lite krig i öknen alla RAGE som "paus" innan du kommer till nästa ställe med 5x antal personer som behöver hjälp och som du "ska prata med".

OPEN WORLD.... det är många som använder dom orden i spelbranschen.
Dock så är det väldigt få som verkligen klarar av att leva upp till dom då det fler gånger än jag vill minnas slutar i FETCH QUEST GALORE.

Medlem

Ser ut som att fighting-systemet liknar det i Batman-spelen. What a shame.

Medlem

Åh nej. Såna där "plötslig slow motion som sen speedas upp"-moves </3 Hatar verkligen att det alltid ska vara så och jag tycker det utmärker en sjaskig produkt. Bra spel (och filmer) ska inte behöva att det blir slow motion just när ett vapen träffar ett ansikte och sen speedas upp just efter träffen. Ser så B ut!

Och Mad Max ser ut som alla andra manliga huvudkaraktärer någonsin ...

Medlem

Är det ett tredje person spel enbart? Vore kul med en shooter
version av ett sådant spel i första person.


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Personligen tycker jag att dom ska lämna original filmerna som dom är. Titta bara på Judge Dredd, Total Recall The Shining osv. Alla "nyversioner" suger jämfört med originalen... Spelet ser jäkligt nice ut dock.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av basegnome:
Skrivet av PcKaffe:

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.

Trevligt att veta vad du tänder på

Vad fan är det här för jävla kommentar? Våldtäkt i Mad Max universumet är en stor del. Världen där styrs av lokala krigsherrar som tar vad fan de vill ha och dödar det som inte passar. Att se våldtäkt i spelet, precis som i andra filmen hade varit passande och är ett verktyg som borde användas för att sätta den korrekta stämningen som Road Warrior skapade. Jag vill ha med det för att det är obehagligt och motbjudande, vilket passar Mad Max världen. Inte för att jag tänder på det.

Allt handlar om hur man visar upp det. Det finns i film och det accepteras. Scenen i Män som hatar kvinnor är hemsk, min fru lämnade rummet när vi såg den filmen men hemskheter finns runt i kring oss även om vi inte ser dem. Att sluta tala om dem och ignorera är värre.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av basegnome:
Skrivet av PcKaffe:

Våldet är där. Men, de verkar missa den obehagliga världen som Road Warrior byggde upp. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt, det kan vara lite att det är en maktfantasi och inget såg direkt farligt ut. Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer.

Aja, spelet verkar roligt i alla fall, men är lite tvekis på om det är Mad Max.

Trevligt att veta vad du tänder på

Vad fan är det här för jävla kommentar? Våldtäkt i Mad Max universumet är en stor del. Världen där styrs av lokala krigsherrar som tar vad fan de vill ha och dödar det som inte passar. Att se våldtäkt i spelet, precis som i andra filmen hade varit passande och är ett verktyg som borde användas för att sätta den korrekta stämningen som Road Warrior skapade. Jag vill ha med det för att det är obehagligt och motbjudande, vilket passar Mad Max världen. Inte för att jag tänder på det.

Ta det lugnt, har du hört talas om ett skämt?
Själv tycker jag att våldtäkt är den enkla vägen att gå om du vill sätta en obehaglig stämning, speciellt om du slänger in en bara för att ha en. Fast The Road Warrior gjorde de bra.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Allt handlar om hur man visar upp det. Det finns i film och det accepteras. Scenen i Män som hatar kvinnor är hemsk, min fru lämnade rummet när vi såg den filmen men hemskheter finns runt i kring oss även om vi inte ser dem. Att sluta tala om dem och ignorera är värre.

Absolut, jag har inte sett Män som hatar kvinnor. Men jag vet att det finns gott om filmer som ämnar att göra åskådarna lite illa till mods och sätta upp en jobbig stämning. Det förekommer dock mer sällan i spel, och som en gamer så vill jag ha mer av allt. Även det som känns jobbigt att se.

Skrivet av basegnome:

Ta det lugnt, har du hört talas om ett skämt?
Själv tycker jag att våldtäkt är den enkla vägen att gå om du vill sätta en obehaglig stämning, speciellt om du slänger in en bara för att ha en. Fast The Road Warrior gjorde de bra.

Åh ursäkta mig för att jag inte gillar när folk antyder att jag gillar våldtäkt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Han ser oerhört vältränad ut för att leva i en värld med brist på mat.

Medlem

Å fy farao. Kommer inte att köpa detta spel.
Och inte se den nya filmen.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av freakball:

Han ser oerhört vältränad ut för att leva i en värld med brist på mat.

Larver är proteinrika, ger mycket muskler.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Åh ursäkta mig för att jag inte gillar när folk antyder att jag gillar våldtäkt.

Sättet du utryckte dig i första inlägget var rätt konstigt, kanske lite korkat till och med.

"Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer."

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av PcKaffe:

Åh ursäkta mig för att jag inte gillar när folk antyder att jag gillar våldtäkt.

Sättet du utryckte dig i första inlägget var rätt konstigt, kanske lite korkat till och med.

"Jag vill även se våldtäkt (i någon form) och lite starka kvinnliga karaktärer."

På vilket vis? Jag vill se de sakerna i spelet.


signatur

// Bacon <3

12
Skriv svar